Igår tog vi en taxi till Kretas "huvudstad" Chania och alltså WOW var fint det var. Bilderna jag tagit ger inte riktigt rättvisa men det var verkligen så fint och mysigt! Jag åt även den godaste maten jag ätit på väldigt länge, kommer inte ihåg vad restaurangen hette men den låg precis vid vattnet så vi såg solnedgången hur bra som helst.

Idag har det varit baaajs väder, mulet och regnigt fram och tillbaka därför bestämde vi oss för att åka på en utflykt med ett litet tåg till bergen och något som de kallade för Greklands Gran Canyon. Jätte coolt faktiskt och jag har sett massa vilda bergsgetter och ätit god mat. Nu är vi tillbaka på hotellet och vädret är bättre så vi har solat i 1h ungefär. Vi ska ligga här fram till 6 ungefär då vi ska fixa oss och sen dra ut på stan. Uppdaterar er senare om vad som händer! Puss och kram.

//Maten från igår kväll, ingen 10 av 10 middag men det var gott//

Hej på er!
Idag har vi hängt vid poolen hela dagen. Det regnade och åskade imorse när vi vaknade men solen tittade fram vid 10 och har stekt ända sedan dess. Köpte en luftmadrass igår som jag chillar sönder på i poolen idag, så jäkla skööönt. Till lunch åt jag club sandwich som ni ser på bilden ovanför, jätte gott. Snart ska vi dra oss inåt och duscha och fixa oss innan vi ska ut på stan en sväng. Hoppas ni haft en bra dag, puss och kram!

Hejsvejs!
Nu är vi framme i Kreeeeeta!! Jag överlevde flygresan, fick sitta bredvid en jätte söt liten tant så det gick jätte bra. Vi har precis ätit mat och legat en stund vid poolen fram tills nu då solen gick i moln. Vi ska fixa till oss lite och sen gå en sväng i stan, ska köpa nya flipflop vad jag vet just nu iallafall. Hoppas ni har det bra, uppdaterar er senaste ikväll. Puss och kram!

Hej!!
Ligger på hotellet på Arlanda nu, badat i utepoolen, bastat och duschat har vi precis gjort. Jag sov nästan hela bussresan hit så jag är inte jätte trött just nu men imorgon är klockan ställd på 4 för vårt flyg till Grekland går redan klockan 7 så hoppas att jag kan somna hyfsat tidigt iallafall. Är så jäkla flygrädd också så är inte alls taggad på att gå upp imorgon haha, jaja det kommer kännas bra sen när vi är framme iallafall. Hoppas ni haft en bra dag, puss och kram!

Hej babes!
Vilket jävla väder det har varit idag?? Jag har hängt på våran altan heeeela dagen med Emma. Vi har bara legat och ätit glass och myst, verkligen asnice. Vid 4 ungefär så åkte vi till stranden och tänkte bada men det var så jäkla kallt så vi kom bara i till rumpan ungefär haha. Nu har Emma åkte hem och jag har precis ätit mat, ska klä på mig träningskläder och ge mig ut på en långpromenad nu. Ikväll ska jag tvätta håret, raka benen och göra mig fräsch samt packa det sista innan Grekland för imorgon åker vi till Arlanda och sover där sen går vågat flyg på fredag morgon<33 Hoppas ni haft en bra dag i solen, puss och kram!

Hallådär!
Bilderna längst upp är ifrån när jag och Frida myste på en brygga vid älven i söndags, det var verkligen asnice. De två andra bilderna är från idag när jag och Carro myste på samma brygga haha(min favorit plats, ja). Vädret idag var till och med ännu bättre, Sverige har verkligen levererat den här veckan. Vad har jag gjort mer än att ha picknick då? Jo igår jobbade jag i skolan på förmiddagen och på eftermiddagen gick jag en as lång och skön promenad. Idag har jag tvättat allt jag äger och har(till och med mina hörlurar tyvärr), solat och packat fram tills jag träffade Caroline.
Nu hade jag faktiskt tänkt att dra mig ner till gymmet en sväng, och sen packa det sista innan Grekland. Hoppas nu haft en bra dag, puss och kram!

Kände att det var lite för länge sedan jag gjorde den här listan, tidigare gjorde jag den 1 gång i veckan men nu var det ett tag sedan.

Dagens humör: Gladare än gladast är jag idag!!
Dagens borde: Jag har byggt ett berg både i och utanför min tvättkorg så den borde jag ta tag i haha.
Dagens frisyr: Uppsatt i en tofs och sen en fläta i tofsen.
Dagens smink: Sminkade mig på 10 sekunder i morse men jag han dra på mig lite foundation, ögonbryns produkter och bronzer.
Dagens klädsel: Långärmad vit blå randig tröja från Bondelid och ett par svarta utsvängda byxor.
Dagens planer: Jag ska jobba fram till klockan kvart över 1, sen ska jag hem, tvätta och träna.
Dagens fundering: När ska jag lyckas ta tag i det där jäkla körkortet, någonting som jag frågar mig själv varje dag men det händer tyvärr aldrig något.
Dagens beroende: Mat, är så hungrig just nu!!
Dagens tråkigaste: Än så länge har jag inte haft tråkigt men just nu är det lite långtråkigt att sitta och vänta på nästa lektion som jag ska vara med på här i skolan.
Dagens längtan: Tills på fredag då jag åker till GREKLAND<3 alltså det ska bli så fruktansvärt skönt och kul. Jag har dock ont i magen för flygresan, hatarhatarhatar att flyga flygplan.
Dagens låt: Lyssnade på Chantaje-Shakira när jag cyklade till skolan i morse så det får väl bli dagens låt haha.

Hej på er!
Nu har jag precis landat i soffan ute på altanen. Sov till 11 imorse, gick upp och åt lite frukost och drog sen direkt till gymmet. Det gick så jäkla lätt idag, så skönt att inte vara bakis på en söndag. Ska duscha och fixa iordning mig lite och sen kommer Frida hit, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir kul. Vädret är ju asgött även idag så vi ska njuta av det. Ha en bra dag, puss och kram!
//två bilder från igår när jag var på 80års kalas//

Hej!!
Underbara lördag, finns inget som jag tycker så mycket som en ledig solig lördag. Som jag nämnde igår så åkte jag till Linköping på kvällen för att fira min bror med mat på Pinchos och hotel. Jätte mysigt och Pinchos mat är ju något utöver det vanliga<3. Idag har vi ätit hotell frukost och varit på ett lekland(min bror har fått bestämma vad vi ska göra haha). Nu sitter vi i bilen och är på väg till Västervik där vi ska på 80års kalas, senare ikväll åker vi hem igen. Hoppas att ni får en bra dag i det fina vädret, puss och kram!