Igår på kvällen mötte jag upp flickorna, vi satte en god stund på robert's coffee och gick runt i stan, mysigt.

Vi bestämde oss för att idag ta cyklarna till en strand och bara ha det bra. Vid 11 träffades vi vid butiken för att köpa snacks och fortsatte därifrån mot stranden. Skit bra avslutning på sommarlovet då det drar tillbaks till skolbänken imorgon. Dock är jag helt slut av cyklandet, det blev ca 40km och jag cyklar inte så ofta så känner redan benvärken. I varjefall har jag haft ett bra sommarlov och är väl rätt redo för ett nytt läseår.

Hoppas ni haft ett skit bra sommarlov och ha det så bra!

Bloggaa matkapuhelimesta - Nouwilla on ehkä Ruotsin paras blogi-sovellus - napsauta tästä!

Som sagt var ja till H:fors och fick med mig hem lite saker jag tänkte visa här till er.

En mörkblå vanlig t-skjorta med spets vid axlarna. Tyckte den var simpel men fin, kostade 10€ inne på H&M.

Propud proteindryck i chokladsmak 0,90€ inne på xxl.

En helt vanlig randig t-skjorta på gina tricot för 9,95€.

Denna var väldigt svår att få en bra bild av, men det är en långärmad lite "finare" skjorta. Den har även vid bröstet band så man kan knyta till en rosett eller hur man tycker.
Kostade 13,95€ på rea i gina tricot.

Mitt favorit köp var denna hoodien från bikbok för 20€. Så skön och satt perfekt, kan inte vänta att jag kan använda den i höst/vinter.

Idag var det tidig väckning då bussen mot h:fors gick 9:20. Spenderade dagen där med min kille shoppandes och bara ha det bra. Nu är jag såå trött, att köpa kläder kräver mycket energi:D
Fick hem med mig en del saker så ska fixa ett inköp inlägg, senast imorgon så kika in senare!

Nu är det sista lediga dagarna framför förrän skolan drar igång, så nu är det bara att njuta till 100%.

Har haft en riktigt mysig och skön dag. Fick vakna brevid min kille och mysa med honom morgonen. Nu på kvällen drog vi och minigolfade och så for vi efteråt till Kiva. Var verkligen fint väder nu på kvällen så det kändes till och med som en riktig sommarkväll.
Nu är vi hemma hos honom och ska sova här, småningom ska vi väl börja sova. Inte länge kvar tills man igen ska vakna tidigt så bäst att lägga sig i tid nu de kommande dagarna.

Ha det så bra fina ni!

Har haft en riktigt slapp dag, dock har det ju varit usel väder så det är väl okej. Vaknade kring 10 och gjorde ingenting fram till 15 då jag och mamma åkte för att hämta ett paket.

Har letat efter en oversized/relaxed kragskjorta och hittade på H&M denna så beställde hem den för endast 9,99€?!

När jag letade efter föregående skjortan så stötte jag på denna collegen och blev verkligen kär!! Bilderna ljuger litelite med färgen, men ni ser hur den ser ut! Kommer vara perfekt till hösten/vinter. Denna var även bara 9,99€ på rea från H&M.

Är verkligen nöjd med båda plaggen!

Gick en sväng in i sokos med samma och fick med mig denna för 4,95€.

Idag var det dags för mig att igen ta tag i vanliga rutinerna inför hösten och vinter. Valde att inte ta gymkort till hela juli månaden utan fokusera mer på cardion. Månaden gick helt ok, men jag får mycket mer gjort då jag är på gymmet samt är i mina rutiner. Såå idag tog jag igen tillbaks vanliga rutinerna och gymmade.

Innan gymmandet var vi och frisbeegolfade med min kille. Som sagt var jag sedan och gymmade, tränade ben/cardio och sedan lunchade vi på subway! Verkligen skön dag bakom, kommer inte mer idag göra något speciellt.

Ha det så bra!

Shoppade någta grejer när jag var i rhodos så tänkte visa till er vad jag fick med mig!

Ett par blåa highwaist jeans inne på H&M

Älskar att ha smycken runt vristen så köpte ett till sådant.

En ljusröd nyckelring som typ alla har, men kunde int motstå och var dessutom i behov av en nyckelring. Ögonbrynspenna och ögonfransar inne på flormar.
Samt olika godis som inte finns här hemma (har dock hunnit äta en del redan..)

Sista dagen i rhodos låg vi nere vid stranden i flera timmar. Vaknade tidigt och gick med samma ner till stranden. Klockan 19 checkade vi ut från hotellet och drog sedan en sista gång på middag.
Hämtade väskorna från hotellet och åkte med taxi till flygfältet för att åka hem. Flyget hem gick väldigt fort i och med att jag sov största delen.

Rhodos var verkligen ett bra resemål och människorna där är mycket trevliga.

Nu är jag hemma igen och det är väldigt skönt! Är verkligen tacksam att jag fick åka på resan och är en lycklig tjej. Nu ska jag ta det riktigt lugnt i några dagar före rutinerna drar igång igen.

Har haft det så bra med vädret här! Ca 30 grader och inte ett moln på hela veckan. Kunde inte varit mer lyckat. Har haft det väldigt skönt. Det har gjort så bra att koppla av i en vecka och vila hjärnan.

Näst sista dagen här spenderade vi vid poolen, skönt! Till kvällen fixade vi oss, men inte enbart för middag utan vi åkte även på ett mini tåg som åkte runt och visade olika platser. Efter tåget och middagen blev det ännu köpt det sista till gänget där hemma.

Här är några bilder vi tog innan middagen idag på kvällens oufit!