Nu är jag vaken och ska fixa mig och åka till mamma, ska åka tidigt för ska hämta min son också. Nu ska jag duscha och äta frukost. Kanske även hinna sminka mig lite, Emma min tjejkompis och hennes bebis kommer också på middagen! Så mysigt! Nu ska jag fixa lite o gå till bussen senare!

Puss Puss

Hellu! Nu ligger äntligen i sängen så skönt!

Lite uppdatering från tidigare idag strömmen kom tillbaka efter tag, men vi fick gå ut och grilla korv istället, hehe men det blev jätte gott! Lagom tills vi grillat klart så kom strömmen tillbaka, så när vi hade ätit så fortsatte jag tvätta o fixa. Efter det så har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och druckit kaffe. Det är inprincip det som hänt, nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, eftersom jag fyller år imorn, och ska på middag!

Så vi hörs imorn bejbs!

Puss

Hellu!

Hoppas alla hade en mysig kväll igår jag uppdaterade aldrig för jag var verkligen helt slut och tog det bara lugnt. Idag gick jag upp vid 9 tiden ungefär och åt frukost, sen la mig i sängen och drack kaffe och vilade. Sen har jag fixat lite med tvätt och vikt in i garderoben o så, eftersom vi var utomlands så behövdes det tvättas jätte mycket. Håller på tvättar nu också men strömmen har gått så tyvärr så funkar ingenting. Den ska komma tillbaka runt 16.00 så då får jag fortsätta tvätta. Jag bloggar från data nu så kommer tyvärr inte följa med någon bild i detta blogg inlägg då jag inte har några bilder på denna data, jag brukar i vanliga fall blogga på telefonen men den har som sagt 3% batteri så är inte så värt att blogga där då i och med att jag inte kan ladda telefonen eftersom vi har strömavbrott. så resten av dan ska jag bara ta det lugnt fixa klart tvätten så fort strömmen kommer tillbaka. Ska väl försöka äta lunch snart men eftersom strömmen gick så blir det lite svårt haha. Imorgon fyller jag år så imorgon ska jag hem till min mamma och min syster och fika och äta middag, och bara mysa, kanske får nåt paket eller så.

Jag skrev i mitt tidigare blogg inlägg att jag jätte gärna vill ha tips om bra smink produkter för jag behöver verkligen köpa nytt smink. Ska även köpa nya skor också men där är jag mer kräsen, så tar mig hur lång tid som helst att hitta ett par. Denna veckan tror jag blir ganska lugn jag sitter och kollar på lite utbildningar o så och jag har lite funderingar kring vad jag vill göra i livet, och jag vill verkligen bli barnmorska det är en dröm! Så roligt att får jobba med barn, förlossningar osv så intressant! någon mer som skulle vilja bli det? Eller inte vilja bli det men tycker det verkar intressant? kommentera gärna tips på bra smink som ni tycker är bra. Nu ska jag lägga mig och vila lite eftersom det helt plötsligt blev väldigt dystert utan ström. så får fortsätta med tvätten sen.

Vi hörs sen! Puss Puss

Hallojsan!

Det har blivit en dålig uppdatering på senaste tiden, men har varit så sjukt mycket som hänt, måste skärpa mig!

Som sagt var i Spanien en vecka med mycket sol och bad, finns egentligen inte så mycket att säga om resan, för vi solade o badade inprincip hela resan, käkade gott umgicks. Flygningen var dock värst! fick så ont i öronen nu efter jag kommit hem, men börjar bli bättre! Min son fick även träffa bamse så mysigt. Vi spelade mycket fotboll och pingis för det tyckte han var jätte skojigt. Nu när man är hemma i Sverige igen så är det så himla kallt, jag är van vid 30 grader i solen liksom haha! Men jag vänjer mig nog snart förhoppningsvis.

Nu efter jag kommit hem så har det inte hänt så mycket, varit hemma för det mesta, tvättade o så. Idag så var jag och träffade mina tjejkompis Emma och hennes underbara bebis, han är verkligen helt underbar! Så har varit där och fikat idag. Nu är jag påväg hem med min pojkvän han var också med. Ikväll ska vi äta middag och bara ta det lugnt förhoppningsvis, kanske ska till min mamma ikväll och sova där men inte bestämt än. Fyller år på måndag, så ska till mamma på middag då också!
☺️ nu sitter vi på bussen påväg hem, så ska vara lite social. Men har en liten fråga till er Jag behöver köpa nytt smink så tar gärna emot tips på bra smink, foundation puder allt!

Men nu tänkte jag lägga upp en liten bild bomb på lite bilder! Så hörs vi senare!

Hej alla fina hjärtan!

Jag blev sämst på uppdatera men jag har inte varit hemma, det var det jag skulle berätta för er! Men jag fick alldeles för mycket, i huvudet. Jag har varit utomlands en vecka i Spanien med min son och min pojkvän. Och min sons bonus familj. Jag har verkligen inte hunnit blogga och inte haft orken alls. Bara njutit!

Vi har haft det sjukt bra, solat och badat och träffat bamse såklart! Verkligen mysigt! Nu är jag äntligen hemma. På något sätt så skönt! Inte saknat kylan direkt, men så skönt att få komma hem bara och återgå till vardagen! Kommer göra ett inlägg om veckan i Spanien, men just nu så trött! Men ni ska få lite bilder i alla fall!

Godnatt mina fina! Jag uppdaterat snart ❤

Hej! Shit vart ingen uppdatering igår, jag var så trött och hade fullt upp! Var ju och träffade min son igår hos hans pappa, vi hade hade det jätte mysigt, vi gick ner till vattnet, och kasta sten. Vi lekte med lera, o lekte kurragömma, så mysigt! Sen var det dagas att åka till mamma, så jag tog bussen o åkte. hon hade lagat jätte god middag, och min syster hade gjort en jätte god äpple paj till efterrätt, så det var gott så vi åt gott och prata gott. Idag händer det lite saker faktiskt, påväg nu till min son igen, vi ska vara med varann ännu mer idag, o bara mysa.

Vi hörs senare nu måste jag vakna till liv.

Puss!

Hallå där vad kul att du ville läsa.

Just nu sitter jag på bussen påväg till min son, saknar honom så mycket, han är hemma från dagis eftersom han inte är frisk än... mitt möte är avklarat, även käkat lunch! Blev Max så god mat, haha vilken otur jag har som jobbar på Max hehe. Ska snart gå av bussen och gå hem till min sons pappa och terrorisera dom o leka massa, o dricka kaffe såklart, guds bästa gåva. Vet att jag ska sluta dricka det där är inte nyttigt. Sen har jag fått lite små saker gjort! 😃 och jag är verkligen så mätt, kommer inte behöva äta på ett år haha! Nej nu ska jag lyssna på musik, och vila min mage innan jag ska gå av bussen 😊 hejsvejs så länge!

Puss!

Såja! Nu är jag piggare och vaken och sitter på bussen påväg på mitt möte. Haha jag såg i mitt tidigare inlägg att jag råkat skriva det som att min mamma och syster har något roligt att berätta för er Hahah. Men så är inte fallet jag har en rolig nyhet Hahah. Men den kommer i ett senare inlägg.

Jag tänkte på det idag är det inte så kallt faktiskt, det blåser i alla fall inte, så det är toppen. Så sugen på ännu mera kaffe så ska faktiskt köpa en kaffe tror jag. Kan dricka minst 6-7 koppar om dan inte bra, en sjukt dålig vana...

Snart fyller min Pappa år också... inte roligt! Men kommer på något sätt fira din födelsedag ändå Pappa❤
Även jag fyller år snart! Februari barn här! Lika så min pappa fyller i februari så mysig månad tycker jag!

Nu ska jag lyssna på lite musik och kolla youtube

Vi höra lite senare!

Förresten besök min tjejkompis blogg om hennes liv, och hennes liv som mamma!

Puss!

Godmorgon alla fina människor, nu är jag vaken och nyligen ätit frukost, ska klä på mig osv o lite smink kanske. Sen ska jag på möte, och efter mötet så ska jag träffa min son som är hos sin Dady vi ska äta pizza idag har jag bestämt hehe, hoppas han börjat bli frisk nu sen ikväll ska jag äta middag men min mamma och syster. Har faktiskt en rolig nyhet och berätta för er! 😃 men den får ni veta i ett senare inlägg!

Nu ska jag klä på mig, och dricka färdigt mitt morgon kaffe!

Puss!

Nu ska jag sova alla fina människor ❤ imorgon har jag lite saker som ska göras så vi hörs imorgon