Detta fick jag med mig från kupolen igår. Dom 2 översta topparna tror jag kommer göra sig riktigt nice till ett par svarta jeans shorts och ett par sneakers!

Dessa underbaringar hämtade jag ut igår. Ett par sneakers från själva JFR.se. Dom var super sköna och ja, im in love!! 😍

Imorse tog jag sovmorgon och käkade lite frulle framför tv:n. Sen åkte jag till gymmet. Körde igenom underkroppen & sedan mage. Kändes så himla bra att vara tillbaka, riktigt taggad på att fortsätta där jag slutade! Testade även min nya BCAA , kan visa upp den sen. Efter det åkte jag och hämtade bästa Angelica & åt sushi på kupolen. Var så skönt att få träffa henne igen, längtat ihjäl mig. Vart lite shopping också och har hämtat ut ett paket. Allt det får ni se imorgon 😘

Godkväll Finisar! Inte bloggat på länge då jag helt enkelt haft fullt upp och tiden inte räckt till. Hoppas dock att det kommer bli bättre framöver. Kommer berätta allt om min resa i Barca i ett senare inlägg!

Imorgon är jag ledig så tänker ta mig en rejäl sovmorgon, käka god frulle och sen åka till gymmet som jag heller inte hunnit med på några veckor. Måste även sola lite solarium så att brännan sitter kvar hehe.. Efter det ska jag bege mig till Falun för att träffa bästa Angelica som jag inte träffat på såå länge. Blir sushi som vanligt och snacka lite skit. På fredag åker jag till mora för begravning & sedan 60-årskalas. Resten av helgen kommer bestå av jobb.

Och juste, jag har gjort braids. Trivs i super bra i dom! See ya 😘

Hallå godingar!
Haft det riktigt bra i Barca hittills. Själva resan gick super bra dessutom! När jag kom fram så gick vi hem och kastade av väskorna och gick in till stan för att ta någon drink och ha lite catch up. Hade sjukt trevligt och kom hem 6.30... Hahaha!

Idag har vi solat i några timmar, vart dåligt väder. Men kommer vara as bra resten av vistelsen. Har bränt mig som fasen runt bikinilinjen och mellan tuttarna :( imorgon skippar jag kokosoljan! Sen har vi varit inne i stan & käkat & shoppat. Uppdaterar er mer sen 😘

Nu sitter jag på mora tågstation och väntar på bussen som ska ta mig till Borlänge. Där tar jag tåget till Arlanda & flyget lyfter 19.10. Är så sjukt nervös just nu men har ganska så klart för mig hur och vart jag ska iaf.. julia är aningen nervös över att jag ska missa flyget dock.. haha! Är iaf hur taggad som helst på lite semester. Känner verkligen att jag behöver det just nu. Kommer ha wi-fi på flyget som tur är så uppdaterar er senare. Puss babes 😘✈️

Hallå godingar. Jobbar hela dagen så är riktigt skönt att få ligga i soffan och bara mysa till massa serie. Nu jobbar jag bara söndag & måndag. Det är alltså bara 4, snart 3 dagar tills jag åker. Längtar ihjäl mig efter julia. Vi kommer att ha så jävla kul och vädret börjar bli riktigt bra där nere. Kommer bli 10 super galna dagar! Nu ska jag börja kolla igenom packningen lite smått, riktigt taggad 😍