Sista dagen, söndagen, var lite seg eftersom nästan inget öppnade fören 12 den dagen. Eftersom det var vår sista dag ville vi ta vara på den så mycket som möjligt så ändå checkade vi ut kl 9. Vi köpte med oss fika och gick och satte oss i Hyde park vilket skulle varit jättemysigt om solen hade skinit och det inte hade blåst lika mycket. Tyvärr var det svinkallt vilket drog ner vårt humör. Därför blev det inte mycket mer shopping även fast vi tvingade oss igenom några affären till innan vi var tvungna att åka till flygplatsen.

På lördagen i London var det dags för Portobello market. Nästan en av mina favoriter under resan. Tyckte det var så kul att se London på ett annat sätt och allt var superfint verkligen!! Som tur var vi tidiga på marknaden och drog när det började tjockna på med folk. Sedan åt vi på Farm Girl, där vi fick vänta på vårt bord i 40 min (!!) men värt var det. Dessa pannkakor var de godaste jag någonsin ätit. Eftermiddagen spenderades åt ännu mer shopping på Oxford street och avslutades på Côte Brasserie i Notting Hill.

Måste nog säga att fredagen i London var min favoritdag under resan. Även fast vi tämjde lite för mycket på våra gränser fick vi så mycket gjort. Under morgonen gick vi runt lite i Hyde park i väntan på att naturhistoriska skulle öppna. Tyckte att naturhistoriska var helt okej, dock smycket folk. Det som gjorde mig besviken var att jag tror att vi missade en stor del av museet. Ser ju extremt stort ut utifrån men efter mindre än 2 timmar kände vi att vi sett allt, och det var inte mycket vi såg. Sedan gick vi vilse i Harrods. Kände verkligen att man inte passade in där men vi sprang runt bland alla prinsessklänningar och försökte hitta ut. Efter Harrods åkte vi till Covent Garden, gick förbi Leicester Square, Picadilly Cirkus, Buckingham Palace innan vi var tillbaka på Oxford street. Där spenderade vi inte mycket tid eftersom vi var så extremt trötta. Köpte därför med oss lite mat till hotellrummet och kollade på film.

Kan inte fatta att det redan är en vecka sen vi åkte till London. Längtar redan tillbaka så mycket.

Vår första dag i London började extremt tidigt. Tror vi åkte hemifrån ca kl 03 på natten för att komma lagom till flygplatsen. Var jättenervös innan att något skulle krångla men allt gick så bra det kunde. Kunde ändå inte andas ut på riktigt fören vi kom till hotellet ca 11 på förmiddagen. Resten av torsdagen spenderades på Oxford street. Vi åt på ett jättemysigt ställe som hette Bella Italia. Såg det på flera ställen i London men vi åt så nära vårt hotell som möjligt så vi kunde gå och lägga oss tidigt.

Fina Lincoln. Mathilda tog dessa bilder när han bodde hos oss några veckor över jul när hans matte var bortrest.

Sitter och jobbar på inlägget om London men vill att det ska bli så bra som möjligt så ni får vänta lite till. Så länge får ni några få bilder från min och Amandas frukost. Det blev väldigt lite körkortspluggande gjort och väldigt mycket serietittande, as usual

Hej på er!! Mina fyra dagar i London har varit otroligt roliga. Har varit ute på gatorna från morgon till kväll och därför har jag inte orkat blogga något därifrån, anledning var inte att internet inte funkade. Mer om London kommer upp de kommande dagarna för jag känner mig helt slut efter resan.
Idag har jag i princip sovit bort hela dagen förutom en stund på kvällen då jag och mamma åkte på en bullfika hos Edströms. Amanda kommer hit imorgon bitti så ska vi ha pannkaksbrunch och plugga körkortsteori.

Så länge får ni lite random bilder