Tjena!! Om mindre än 12 timmar sitter jag i en bil påväg till Arlanda för att ta flyget till helst fors för att chilla lite och senare ta ännu ett flyg till New York?!!!!!! Fan va taggad jag är! Vill känna mig som Blair från gossip girl och va allmänt fab när jag går längs gatorna. Men lite skraj är man ju ändå, typ tullen eller typ clowner, haha. Men tänkte skriva tre förväntningar och tre rädslor infrö resan.

Förväntningar

1. Shopping, very mucho shoping!!!

2. Maten, ska äta så mycket hamburgare!!

3. Miljön i sig, bara få uppleva det man sätt i så många filmer och om det verkligen är som man tror.

Rädslor

1. Flygresorna, tänk man sitter liksom instäng på ett plan i 8 timmar säkert obekvämt och förjävligt...

2. Clowner, asså är verkligen så rädd för att en clown typ ska mörda mig, haha.

3. Jetlag, tänk om man får värdens jetlag och sover bort hela dagarna?

Så snygga grejer inför senhösten och vintern ifrån Mango!!! Denna outfit skulle jag vilja rocka med ett par tunna strumpbyxor och en snygg läpp. Älskar verkligen Mango´s kläder, och vem vill inte mysa runt i den jackan?

Mumma!!!! For hem till Tyrisen idag på kvällskvisten och blev välkommnad med gottig pizza, som jag njöt! Nu ska vi bara mysa framför en film och snacka om massa hemligheter, hihi

Tjollahopp, nu har jag hunnit med att nästan missa flyget pga att jag är för trög för att fatta att jag ska åka tåg till gaten, kommit hem, haft en körlektion och jobbat ett pass. Nu känner jag verkligen att kroppen är slut.

Jag kom nyss hem ifrån jobbet och har påbörjat lite mat, pommes och hamburgare, och kollar på lite bilder ifrån min lille resa. Det var verkligen superkul och så mysigt att hänga med Tyra och Jonte, dom tog så bra hand om mig!!! Jag han med en del ändå under mina 3 hela dagar, såg Big Ben, åkte London eye (som för övrigt var en väldigt ball grej!) och en hel del shopping! Åt också den godaste kycklingburgaren jag ätit. Den hade lite knasiga saker på som pesto blandat med bacon men det var super gott!!!

Aja, här kommer en massa roliga bilder du kan njuta av!

Hello, igår fick vi in en heldag med shopping och lite god mat. Blev inte så mycket shopping, men köpte mig en väldans fin bomber!!! Vi åt på ett litet mysigt gatukök som hade otroligt goda sweet potato chips, och lite kyckling med en liten god sås till.

Sen på kvällen blev det nando´s och en vinkväll och en sen morgon framför netflix idag.

Nu har man vaknat upp och i London av alla ställen! Började resan igår klockan halv sex och kom fram till Tyra och Jontes lägenhet runt 1, var sjukt trött. Plus att jag hade värsta människan bredvid mig på flyget som smaskade konstant på sitt tuggummi som att det gällde liv och död, fyfan...

Men nu är jag äntligen framme och är så taggad! Aldrig varit i London så är så nyfiken på att få upptäcka vad alla tjatar om! Idag vet jag inte riktigt vad som är planerna typ strosa runt lite i området där Tyra och Jonte bor, (gud va fin lägenhet dom fick tag på! Så himla fint och fin utsikt!!!), kanske gå och simma få in lite shopping kanske. Men något äventyr hittar vi allt på. Nu ska vi käka lite frukost och ta oss ann dagen tjao!

​Tog en liten kvällsprommis i parken sådär på kvällskvisten. Älskar höstvädret som sakta drar sig över Sverige, när det fortfarande är sol men friskt och kallt så man kan ha på sig mysiga stickade tröjor!!!!

Halloj, var hos frissan idag, gud vad jag älskar min frisör hon är verkligen dukig på vad hon gör!! Tycke de var dags för förändring så blev en lugg och en otroligt fin, askig blond/brunish färg! Är så nöjd och känner mig redo för hösten.

tjolahipp, idag gick den årliga kräftskivan med släkten av stapeln, så mysigt att bara umgås med alla. Även det faktum att man får sig ett gott skratt åt sina släktingar som fått sig en nubbe för mycket är ju rätt skoj, haha!! Men bästa med hela kräftskivan är ju ändå bränbollen, älskat det sen jag var en liten tös!

Men nu är man hemma och ska gosa ner sig till en film och sussa, hej svejs!

så himla fint här ute, så vacker natur.

Tjena! Nu har jag precis gjort mig en liten middag som jag tänkte kolla framför en liten Harry film, trean (Harry Potter and the prisoner of Azkaban) för att vara exakt. Älskar verkligen Harry P, dom är så mysiga, lite av barndomen. Men förstår inte hur jag vågade kolla då, tyckte tvåan var fett scary, haha!! Aja nu ska jag mumsa i mig min sena middag och njuta av lilla Harry, Tjorå!