Som ni säkert märkt så ligger mitt störta fokus just nu på att bygga muskler. Grunden till att bygga muskler är bra mat med mycket protein och att "trötta ut" muskeln på gymmet. Bästa sättet att gör det på är tunga pass. Det bästa med det för mig är att tunga pass är mina favoritpass. När man måste ta i så att ansiktet blir rött och andningen blir riktigt tung. Det ända som gäller är att man ska orka en repetition till. Och en till. Och en till...

Likes

Comments

Här har ni tre grymma låtar att träna till. Alla tre har en lite lugnare start som sedan byggs upp till ett peppat dunk. Jag blir riktigt taggad när jag hör dessa och ger allt jag har under varje set med dessa låtar spelandes i hörlurarna.
Klickar ni på namnet på låten nedanför varje bild så länkas ni till den på Spotify.

Likes

Comments

Hej! Jisses vilket bra ben-pass jag kämpade mig igenom idag. När jag skulle gå ner från trappan från gymmet så var jag tvungen att ta en liten paus i mitten av trappan för mina ben verkligen skakade!! Ajaj, detta kommer kännas imorgon!

Likes

Comments

Hej igen! Idag har hela dagen spenderas i lägenheten jag kommer hyra framöver. Jag håller på att renovera den nu och för att bli klar så fort som möjligt så jag kan flytta in så är jag där så många timmar som möjligt om dagarna.
Idag har jag lagt tiden på väggarna i hallen och vardagsrummet så de blir färdiga för att tapetseras. Har fortfarande lite kvar men nu är det dags att åka hemåt och sova💪🏼

Likes

Comments

Från att inte ätit frukost i flera år, till att det blir min favoritmåltid. Blir riktigt ledsen om jag försovit mig på morgonen så jag inte hinner göra en riktig frukost.
Idag bestod frukosten av vaniljkvarg med müsli från Paulúns, stekta ägg, en proteinshake och ett stort glas vatten. Jag har inte stekt mina ägg på flera månader så det var verkligen gott med lite omväxling från kokta ägg varje morgon!

Likes

Comments

Som de flesta kanske har märkt vi detta laget så är ryggen min favorit muskelgrupp att träna. Och idag stod det rygg på träningsschemat (wihoo)! Det gick ruskigt bra och känns så himla roligt att utvecklas och kunna lägga på mer kilo för varje ryggpass som går även om passet innan var riktigt tungt! Det blir som ett litet kvitto på att jag uppnår det som krävs för att bygga muskler och att jag faktiskt bygger muskler och blir starkare för varje vecka som går!

Likes

Comments

Idag har jag kvällspasset på jobbet så det var underbart att kunna ligga kvar i sängen att dra sig lite extra. Hade kunnat ligga kvar ett bra tag till men min mage kurrade alldeles för mycket så det var bara att gå upp och laga kvargbröd. Du är det dags att mumsa i mig detta godingar och sen tagga till ett tungt ben-pass!

"How to make"
Blanda 2dl naturell kvarg, 2dl havregryn/fiberhavregryn och lite salt. Kan även ha i lite bakpulver för att de inte ska bli så "packade". In i ugnen i ca 15-20 på 200 grader så är det klart! 👍🏼
Jag själv tycker att dessa blir otroligt goda och det ända som behövs som pålägg är lite gurka/tomat/ägg för att de ska bli mer som en macka💪🏼

Likes

Comments

En underbar start på dagen med sovmorgon och sen en underbar promenad i den varma solen med Leo. Jisses vilken energi han hade idag. Idag var det jag som fick halvspringa för att hänga med i hans tempo och inte tvärt om, haha. Nu ska jag äta frukost och sen bege mig iväg till gymmet.

Likes

Comments