Förlåt för att det mest är bilder, dagarna gick ihop ganska mycket så minns inte vad vi gjorde när o så!!
Men i tisdags så kom vi till Miami som är vårt sista stopp på resan!!
Halva tiden har redan gått och jag börjar få lite ångest över att åka hem.

Tro mig, ska bli så skönt och komma hem till rutiner och min korv stroganoff , men alla måsten, tiden och andra människor kommer tillbaka.
Man måste fokusera på sig själv och alla andra istället för som här då vårt största problem är att mellan 13.40-16.00 så finns de ingen sol vid poolen så man måste gå till havet!

Mexico var fantastiskt!!!
Jag skulle vilka åka tillbaka och resa runt mer för det är verkligen så fint och all mat är to die for!!
Vi hade en toppen vecka där vi hyrde bil 3 dagar så dom besökte vi olika stränder på!
Sen blev de lite shopping, massa mat, julmiddag , en utekväll och en väldigt rolig julafton hemma på hotellet!

Kändes lite bra när vi landade i Miami efter flygturen från Cancun då vi såklart var med om lite konstigheter därborta.
Vi lyckades bli stannade av poliser med vår bil och sen bli utskällda/smygfotade/ förföljda av en taxibil för vi åkte uber till flygplatsen!
Jag säger som pappa börjar säga, jag bör hålla mig Max 2km från Sandviken, då händer inget!

Landade sent efter försenade plan på fredagen i vegas.
Mötte upp Victor som tog sig ut på äventyr och sen inväntade jag Karin som också drabbades av försenade plan.

Vi var i vegas fredag-måndag och höjdpunkten måste jag säga var brunchen på Wicked Spoon.
Det kan ha varit den bästa brunchen jag någonsin ätit!
Vi åt massa god mat, åkte upp i Stratosphere på en drink med view över hela vegas.
Utgången på söndagen blev på Drais, var så packat med folk och bara dålig musik men trevligt ändå!!

Gud vilken dålig uppdatering det har varit här!!
Har ju sagt att jag ska sluta blogga 2017 så därför känns det som jag måste blogga ikapp nu med det sista från 2016.

Jag flög hem torsdag 8 december och landade på kvällen den 9e.
Åkte direkt hem till Karin där jag fixade mig innan jag åkte till smedjan för pre-party!
Följde med grabbarna ut till fest feat för att överraska Olivia, Sandra och Elli!
Blev en bra kväll med kanske lite för mycket alkohol.

Födelsedagen firades iaf med en brunch och lite shopping med Karin innan jag överraskade mamma och pappa på deras hotell.
Vi gick och åt skaldjursbuffé innan vi satt oss i skybaren med Emelie och Micke!!
Fick även besök från Karin, Matilda och Sanna, bästa!!
Avslutade födelsedagen på solli!

Söndagen var det kalas för Alicia och sen mån-ons så jobbade jag och sov ikapp.
Onsdagkvällen bjöd på julbord med företagarna och torsdagen spenderades i Avesta med mina saknade hjärtan!!

Fredagen satt jag mig på planet tillbaka till USA där jag ni varit i två veckor!!

Då var det dags att bege sig tillbaka till USA igen!!
Åkte hem på torsdagen och överraskade familjen på lördagen!!
Berättar om det mer sen när jag är framme , har iallafall varit fullt upp sen jag landade i Sverige tills nu när jag sitter på planet ifrån Sverige igen.
Jag får be om ursäkt till alla jag inte hann träffa i Sandviken denna vecka, varit jetlag och jobbat hela dagarna så inte hunnit!!

Nu väntas iallafall en resa till LAS Vegas med Karin och Victor.
Tror det var bra att jag åkte tillbaka en vecka så jag kunde tagga till och bli excited om vår resa, för det är jag nu!!
Fyra dagar i Vegas, fira jul i Mexico och fira in det nya året i Miami!!

Lovar på bättre uppdateringar efter/under helgen!
( måste passa på, 2017 ska jag sluta blogga efter 9-10år)