Usch och fy och blääääää vill verkligen inte åka hem!

Just nu befinner vi oss på flygplatsen i bali och inväntar vårt plan till jakarta, därifrån tar vi ett flyg till Amsterdam som tar 17h 😱 sen är det bara 1,5h flyg till Gbg. Ses på måndag allesammans !

Hur fina är inte våra fina underbara killar då, lämnar meddelanden i min väska till oss! Sjukt att man kan klicka så bra med folk, tur att sverige är ett litet land och att vi lätt kan ses i sommar ❤️

Asså den här bruden, det finns inte ord som kan beskriva vad hon betyder för mig! Ingen kan någonsin förstå mig som hon gör, det räcker med en blick så vet vi vad vi tänker! Jag är så glad att jag träffat henne för snart 3 år sedan och att hon blev min bästa vän, min syster jag aldrig fick!
Tänk att jag fått denna ära att resa med henne och spendera varje minut med henne i 2 månader! Kommer sakna att ha henne så nära tillhands varjedag! Inte många jag skulle gått genom eld och vatten för, men jag skulle banne mig tagit en kula för denna tjej!
Tack Bella för denna fantastiska resa och att du finns vid min sida genom allt, jag älskar dig över allt annat! Yeah baby❤️

Bella är fett taggad på att åka hem, jag däremot har sådan ångest och det ända jag vill är att stanna här i paradiset ❤️

Kan inte förstå att det är slut nu och att vi vid denna tiden imorgon befinner oss på ett flygplan påväg till kalla Sverige, efter 2 månader i värmen! Börjar typ lipa när jag tänker på det! 😭

Nu sitter vi på en restaurang och Bella håller på att skriva sitt sista blogginlägg, idag ska vi inte göra mycket alls bara njuta det sista och ta en massage. Vi drar till flygplatsen imorgon vid 11 tiden och börjar våran 27h långa resa hemåt!

Igår var vi ute ännu en gång, blivit väldigt mycket med de det sista. Men vi träffade folket från det nya surfcampet och festade med dem på Allycats innan vi drog till eikon där det var röj hela natten lång. Bella var trött och ville inte med så jag fick festa själv med killarna, eftersom de var deras sista kväll.

Vi vaknade vid 09.30 då gick vi för att käka middag med dom innan de skulle till flygplatsen, när de väl var dags för dem att dra så dröjde de ca 2h innan vi ser Emil komma gåendes helt svettig och bara: vi har inget visa till Indien så vi fick inte flyga iväg. Efter mycket om och men så bestämde de sig för att boka flygresa hem till Sverige igen. Jag kan ju säga såhär att de hade sådan ångest! Stackarna...

Men nu är det bara jag Bella och Linus kvar så vi har käkat mat på skygarden buffén innan vi tänkte gå ut igen men ingen av oss orkade så nu ligger jag och Bella och halvsover!

Imorgon ska vi surfa men Linus och sedan dra till campet för att hälsa på Ben och chilla där. Det är ju trots allt vår sista dag här imorgon innan vi beger oss hemåt igen...

Var helt döda igår så vi somnade vid 22 tiden, vi vaknade vid 09 för att gå och käka sen drog vi till stranden. Där låg vi tills 13 tiden, badade och umgicks med göbbarna. Nu sitter vi på en restaurang för att käka nått litet innan vi ska till skygarden för att käka buffe ikväll, sen blir de utgång en sista gång med killarna som åker till Indien imorgon.
Nu ska jag vara lite social, kanske lägger upp mer bilder sen! 😍

Haft ett grymma par dagar här i kuta, igår så låg vi på stranden och där mötte vi Lina och Alex som vi hängde med i Filippinerna. Vi umgicks lite sen bestämde vi att vi skulle ses ute för en trevlig utgång och introducera dem för vår lilla familj! Det var väldigt kul och vi började på skygarden där dom har värsta buffén för bara 35:- käkade oss proppmätta sen drog vi hem till killarnas hotell och drog igång ölspel, för att sedan dra vidare till allycats. Det var en väldigt bra kväll fram tills slutet av kvällen då det blev en massa missförstånd och drama men allt löste sig bra.. Vi gick nog och la oss ca 07 idag så vi var lagom pigga när klockan ringde vid 10.30 så vi fortsatte sova till 12, då gick vi alla och käkade frukost och sen gick vi till stranden!
Och nu blir de en nap och sedan mat på skygarden igen :) mumsigt!

Byebye surfcampet, åååh så tråkugt att det är slut nu! Men vi sa hejdå och hoppade in i taxin till Kuta, och nu har vi checkat in på Tungjung med vår lilla familj. Nu blir de en glass och sen en massage, innan vi ska till bio och kolla på Cinderella ❤️

Kul kväll, vi gick till deus och käkade middag och sen lyssnade på nått indonesiskt cover rockband! Sen drog vi hem och bara chillade, idag är sista natten på campet tyvärr men vi är en del folk som ska ta in på samma hotell i Kuta. Så vi kommer ha fett kul där tror jag, surfa och umgås med sköna folk kan ju inte bli sämre!

Nu ska jag sova, pussen 😘

• RESA, RESA, RESA

Uch ångest på högsta nivå, jag vill verkligen inte åka hem. Vill Stanna och upptäcka världen längre, känns ju lagom lockande att åka tillbaka till kylan ifrån 35 grader och sol varjedag.. Men hem och tjäna ihop pengar och sen iväg igen!

Idag är sista hela dagen på lägret och oj vad kul vi haft asså, igår var vi ute på Oldmans och bara chillade. Vi var väl där till ca 01 sen dock vi hem, käkade frukost i morse innan vi la oss vid poolen men det är så varmt att man får panik om man är i den en längre stund. Vi har badat och lekt i poolen hela dagen, och ikväll blir det restaurang och sen Kuta för utgång! Puss på er