Wielokrotnie przeglądasz zdjęcia z wybiegów i zachwycasz się pięknymi nogami aniołków z VS? Chciałabyś mieć takie same? Chodzisz na siłownie, biegasz, ale nie widzisz żadnych efektów? Ten post jest dla ciebie. Powiem Ci dzisiaj jak osiągnąć ten zamierzony cel. Gotowa? :)

Aniołki bardzo ciężko pracują na swój wymarzony wygląd. Wiedzą, że kilka dodatkowych centymetrów i mogą stracić zawód. Jednak jest kilka trików, które pomogą Ci uzyskać ładne nogi.

1)regularne złuszczanie - regularnie robiony peeling ciała usunie martwy naskórek i oczyści i odżywi naszą skórę. Dobrym produktem, który sprawdza się u mnie jest to peeling z kawy, który możesz zrobić sama. Wystarczy, że zrobisz sobie kawę, wypijesz i zostawisz fusy. Dodaj do nich oliwę z oliwek i wmasuj w ciało. Peeling gotowy. Rób tak 2-3 razy w tygodniu, a zobaczysz różnicę ;)

Pamiętaj też o nawilżaniu nóg za pomocą balsamu :)

2)pij dużo wody, najlepiej z cytryną. Oczyści ona nasz organizm z toksyn, zapobiegnie powstawaniu cellitu- co za tym idzie =piękne, smukłe nogi

3)uprawiaj sport- jeśli zależy na wyszczupleniu ud , dobrym sposobem będzie bieganie, najlepiej spalamy kalorie biegając na czczo, nie mniej niż 30 minut i nie więcej niż 60 minut. Może to mieć skutki uboczne dla naszego zdrowia ( utrata przytomności, kontuzje, katabolizm mięśni). Jeśli jesteś początkująca biegaj 3-4 razy w tygodniu, żeby mieć czas na regeneracje. Po każdej aktywności fizycznej przeznacz 15-30 minut na rozciąganie- mięśnie nie będą zbite, wydłużą się, co poskutkuje wyszczupleniem :)

4)jedz zdrowo- jeśli będziesz ciągle wcinała fast foody i słodycze, piła gazowane napoje, to żadne ćwiczenia nie pomogą. Wybieraj zielone owoce, jedz dużo białka i błonnika. Twój organizm podziękuje ci za to :)

5) wysypiaj się. Spanie 7-8 jest bardzo wskazane. Twój organizm musi odpocząć po całym dniu

6)nigdy nie zapominaj o śniadaniu. To dzięki niemu pobudzasz metabolizm z rana. Dobrym pomysłem będą tutaj płatki owsiane ( moim ulubionym posiłkiem są płatki owsiane z otrębami, bananem lub jabłkiem i masłem orzechowym)

7) wybieraj produkty, które przyspieszą twój metabolizm, np.kurkuma, chilli, pieprz, cynamon ( dodawaj je do posiłków)

Najważniejsze zasady. Jeśli będziesz się ich trzymała uda ci się uzyskać twój wymarzony wygląd :)


Bloguj z telefonu komórkowego - Nouw - jedna z najlepszych aplikacji do blogowania - Kliknij tutaj

Likes

Comments

Jesteś na diecie, odchudzasz się, ale masz dość ciągłego liczenia kalorii? Mam na to sposób. Jeśli jesteście ciekawi jaki, zapraszam do dalszej części :)

Jest kilka żelaznych zasad, które mimo wszystko powinnaś przestrzegać

1)Pij wodę!
Woda rozprowadza składniki odżywcze po naszym organizmie i pozwala na ich przyswajanie. Dodatkowo przyspiesza metabolizm.

2) Nie przejadaj się i nie jedz za mało!
-unikaj tłuszczów rafinowanych i smaż na olejach nasyconych
Oleje rafinowane doprowadzają do stanów zapalnych w naszym organizmie, a tego nikt z nas nie chce prawda? :)
Jest wiele dobrych tłuszczów, m.in. oliwa z oliwek, olej kokosowy, masło klarowane, orzechy, czekolada gorzka, masło orzechowe ( powinny one znaleźć się w naszej diecie)
Więc teraz pytanie.. na czym mamy smażyć?
Smażymy na olejach nasyconych: smalec, masło klarowane, olej kokosowy, gdyż iż ponieważ mają one wysoką temperaturę wrzenia i się nie spalają :)

3) Jedz 4-5 porcji dziennie.
U nas panuje zasada: jedz mało, ale często, co 3-4 godziny.
Tak zaplanowana dieta zapobiega jednorazowemu przeciążaniu żołądka, niestrawnościom i magazynowaniu niewykorzystanej energii i tyciu.Zjadanie tych 4-5 posiłków dziennie powoduje zwiększone odkładanie w naszym organizmie białka, a zmniejszone tłuszczy. A przecież zależy nam w szczególności na zbudowaniu tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej :)

4) Uprawiaj sport!
Ćwicz, ruch idzie w parze z dietą, obie rzeczy dadzą nam zadowalające efekty.

5)Unikaj rutyny
Nie jedz w kółko tego samego. Chyba nie masz ochoty jeść ciągle makaronu z sosem. Na internecie jest pełno przepisów na smaczne, proste dania. Wystarczy znaleźć trochę czasu, przysiąść do komputera i poszukać :)

6)Nie podjadaj.
Jeśli jednak najdzie cię ochota, aby przekąsić coś między posiłkami, przygotuj się na to. Trzymaj w lodówce marchewki, a także truskawki lub maliny ( mają mało kalorii, a więc możesz je spokojnie jeść).

7)Jedz pełnowartościowe posiłki. Niech zawierają owoce i warzywa. Czyli posiłki bogate w węglowodany, białka i tłuszcze, np.kurczak z ryżem i warzywami, pieczona ryba z batatami ( odmiana ziemniaków-dop.autorki)

8)Nie odmawiaj sobie przyjemności. Przechodząc na "zdrowy tryb życia" nie rezygnuj na samym początku ze wszystkiego jedzenia bo nie wytrwasz długo. Raz w tygodniu zrób sobie cheat meal- zjesz wtedy to na co masz ochotę. Pamiętaj jednak, aby z jednego dnia nie zrobił się okrąglutki tydzień ;)

9)Unikaj cukrów prostych, a także produktów przetworzonych. Nie są one nam potrzebne, a więcej z nich szkody niż pożytku. Szukaj zamienników, np.jasny chleb zamień na ciemny, białą mąkę na razową, żytnia, biały cukier na brązowy. Będąc na zakupach spędź więcej czasu na czytaniu etykietek. Dzięki temu będziesz wiedziała co jeszcze i wybierzesz zdrowe jedzonko ^^



Likes

Comments

Dlaczego zaczęłam biegać? Odpowiedź jest prosta- aby schudnąć. Nigdy nie miałam problemów z wagą, byłam umięśnioną babką, co w połowie gimnazjum zaczęło mi przeszkadzać.. Nie chciałam mieć tych mięśni, bo czułam się jak chłopak. Zrobiłam największą głupotę- doprowadzałam kilka razy dziennie do katabolizmu mięśni, nic nie jadłam, a jeśli już to stosowałam diety 500-1000 kcal, co było szczytem durnoty z mojej strony....Wiele osób zazdrościło mi takiej budowy ciała jaką miałam, ja natomiast wyśmiewałam ich prosto w oczy... Dzisiaj wiem, że robiłam błąd.. Social media na codzień próbują wciskać nam kity, że wychudzone ciało jest piękne, że przerwa między udami jest piękna, itd. Byłam młoda i głupia i dałam się zwieść tej cholernej paranoi... Nie chcę owijać w bawełnę.. Coraz więcej młodych dziewczyn katuje swoje ciało, by wyglądać tak jak modelki w magazynach. My widzimy tylko efekt fotoszopa, ale nie powstrzymuje to nas do tego, żeby robić z siebie anorektyczki...

Kluczem do perfekcji jest zaakceptowanie swojego ciała.. Tak jak gliniarz powoli formuje swoje dzieła, tak my powinniśmy małymi kroczkami formować swój wygląd. Bo żeby zdobyć szczyt trzeba być wytrwałym w tym co się zaczęło.

Bieganie stało się dla mnie czymś więcej niż tylko metodą na spalanie tłuszczu.. Zaczęłam czerpać z niego przyjemność i każdy przebięgnięty kilometr jest dla mnie powodem do dumy. Jest to mój lek na wszystkie smutki, nerwy. Nakładam dres, wiążę adidasy, wkładam słuchawki, odpalam ulubioną muzykę i biegnę. Bo ból, który odczuwam dzisiaj, jest siłą, którą poczuję jutro. I tego się trzymam. Nie wyobrażam sobie dnia bez mojego kochanego biegania.. Trenuje ciężko, daje z siebie 200% bo mam cel! Wiem co chcę osiągnąć! I tego się trzymam! A moje mięśnie, który trapiły moją duszyczkę? Dzisiaj są efektem ciężkiej i solidnej pracy. Każda kropla potu, która spływa ze mnie, motywuje mnie do dalszego działania! Bieganie stało się moim uzależnieniem! Z dnia na dzień staje się lepsza! I cieszę się bardzo, że tyle osób mnie wspiera w tym co robię. To dzięki nim dostaje kopa pozytywnej energii wtedy kiedy nic się nie chce. I każdego dnia zadaje sobie pytanie: dałaś z siebie 100%?

Teraz ty zadaj sobie te pytanie. Jeśli odpowiedź brzmi tak, nie dałaś z siebie maksimum. Jeśli twoją odpowiedzią będzie 101% to dałaś :)

Zachęcam was do biegania. To nic nie kosztuje, a naprawdę sprawia dużą radość i przyjemność. A najlepsze jest uczucie spalonych kalorii i przebiegniętych kilometrów. Daję słowo :)

Likes

Comments