Den här början på lovet har varit såsåså bra! Mest tid har jag spenderat med min kärlek. Men oxå endel med Wille,Filip & Mathilda. självklart min familj oxåå! allt har varit super mysigt, orkar inte berätta så mycket så jag låter bilderna tala för sej själva! Pusss från ida:)

han gör mej lycklig på ett sätt ingen annan kan.

Tre bilder från idag:)

Dem sista dagarna orkade vi inte skriva om, det hände inte sådär jätte mycket heller. efter allt kaos fick vi två rökfria rum med så många sängar som behövdes :) Vi träffade Mathildas storebror Filip & hans flickvän oså typ. Sen började resan hemåt och gick rätt snabb om man sket i att tänka på hur många timmar den egentligen på gick , hehe.
Nu är vi iallafall hemma och allt gick bra under hemvägen , det känns bra att vara hemma fast ändå rätt surt , hellre 32 grader och sol liksom. Men jag har saknat alla i min familj & vi båda har saknat våra pojkar! Sen vi kom hem har vi umgåtts med dem grabbarna. Känns bara lite konstigt att inte vara med mathilda hela tiden längre, aajaaa

/idde

I torsdags morgon gick vi upp i tid så vi skulle hinna checka ut till kl 10.00 men det hann vi inte.. haha sen åkte vi nånstans för att shoppa lite, som alla andra dagar ;) hittade en grej meeen tänker inte skriva vad, hah:)
kl 16 åkte vi mot flygplatsen. Båda våra plan mot St.Louis var försenade, så det blev masssa dö tid på flygplatserna.... när vi väl var framme skulle vi hyra en bil, den första bilen var för liten för oss... vi är 7 personer PLUSS resväskor och handbagage ,hehe. Så då fick vi vänta i miljoner år på en större bil.

Så då när vi äntligen fått den större bilen där allt och alla fick plats så åkte vi till det hotellet vi bokat rum på.
På hotellet så hade dem "överbokat" våra rum, asså så hade någon annan fått dem :( Då skulle vi ta hyrbilen till ett annat hotell precis brevid , men då startade inte bilen-.- nått med handbromsen och vad vet jag.. så vi satt där och visste inte vart vi skulle ta vägen i en lobby på ett fullt hotell kl 2 på natten.
meeeen Det fanns ETT rum på hela jävla hotellet, ett rum för 3 personer.. för oss 7 -.- Det var dessutom ett rökrum och luktade skit äckligt!!! Men vi trängde ihop oss rejält. Det va en liten människa som kom och sprutade med nån spray så det skulle lukta gott och vi höll på att dö över hur han såg ut, HAHAHAHHA åh herre. Han kom med en liten extra säng också så vi överlevde:)

ah ni hör ju. Lagom fail

har tyvärr inga bilder, kanske lägger till nån på det här inlägget senare. Fårseee. herrrå //idde

sista dagen på det här hotellet så badade vi massor i poolen. Runt 13 så började det Ö S A ner regn. Så då bestämde vi oss för att åka till en outlet. Fanns inte så mycket men de blev lite grejooor. Nu är klockan 09:36 på torsdags morgon, vi packar för att lömna hotellet till 10.00. Då ska vi shoppa för vädret inte är på topp idag heller, det är moln och bara 25 grader :(( efter shoppingen ska vi ta flygplanet till St.louis där Filip bor .

hejjjdåårå// IIIDaa

igår va vi vid poolen, sen åkte vi till Target, de är tyyyp som ett ullared fast mycket mer & bättre grejer:) efter det åt vi ute på ett litet mysigt ställee :)

idag har vi mest hängt runt hotellet. Helt underbart med soool och bad! vet inte hur varmt det var men tillräckligt för att 4 av 9 bränt sönder axlarna (bland annat jag) :// hehe.
När det var nog med värme på oss gick vi upp och duschade, sen bilen mot något shopping ställe där det blev lite grejer ;) Ida lyckades köpa ett 5c skal till sin 5s ,HAHAHH så dålig!
Sen åt vi mat med hela gänget +robert haha på en resturang , det va jättee gott & mysigt :*
Vi har det iallafall aaaaaaaaassss bra :)

/ mattttthhiildaa

Inte direkt så att man klagar på frullen från IHOP!! <3 _ <3
....

Efter frukosten åkte vi till clear water beach och hade det skönt där i några timmar, för fint ställe alltså!!

vi fortsatte vidare till ft.myers som tog typ 3 timmar i bilen, lite mer kanske. Vet inte sov mest, hehe

ÄNTLIGEN FRAMME och hur vackert är det inte??

nu ligger jag o mat på hotellet i våran mega stora bäddsoffa och ska försöka somna. Godnatt ifrån paradiset:*****

// iddeee

• USA

första dagen i USA så firade vi Josefines (Mathildas syster) Graduation. Det var i tampas nhl lags hemma arena,Tampa Bay Lightning eller nått? efter sermonin eller vad man ska kalla det så tog josse kort med sina kompisar utanför och vid deras skola.. blablabla och såå sen drog vi dit där josse boor där det var en pool och så mysipys . Där grillade vi tilllsammans med två andra familjer till josses kompisar. Firade ihop att alla va klara med skolan lix . Faaaaaan va skönt för dem.. aja..
Hade verkligen suuper kul! god mat och underbara människor:)

har fått ett nytt smeknamn som ni såg.. idde, gulligt. Hahhaha;)

Vi utnyttjar att prata svenska jätte mycket och kommenterar människor som vi går förbi utan att dem fattar, super kul faktiskt, pallaaaa

penpen. // I D D E

Hejsan folket! vi är nu i FLORIDAAAA:D
vi flög först till Wein i österrike och de tog typ 2 timmar, fast jag , Ida och Natti sov heeela resan dit haha!
sen skyndade vi oss till Gaten och flög heeela 9 h och 55 minuter till Chicago.. jag och Idde ( hahaha gråter åt namnet) sov typ 5 h i början och var sedan vakna resten av timmarna och målade,tittade på film och spelade spel på pekskärmar som satt fast i stolsryggen på sätet innan:) när vi kom fram hade vi ca 3 h på flygplatsen innan flyget till Tampa skulle gå, men de blev försenat med nån timma :( här har ni några bilder: