Fashion

Hej alle <3

For lang tid siden lavede jeg et indlæg med links til min trendsalesprofil, for at sælge lidt ud af min garderobe. Det gik faktisk godt, men denne gang har jeg besluttet mig for at gøre det lidt anderledes.

// MEOTINE VASKEBJØRNSPELS //

Jeg sælger min flotte pels, da jeg desværre ikke får den brugt. Den har en smuk bordeaux farve, og er i virkelig virkelig god stand, da den ikke har været brugt super mange gange. Den er desuden fra ikke-ryger hjem.

Det er en str. S/M
Nyprisen for denne pels er 3500 kr.

// MONCLER VEST //

Jeg sælger min Moncler vest, da jeg ikke får gået så meget med den, som jeg havde håbet. Den er i en smuk koralfave og er brugt få gange. Den er desuden fra ikke-ryger hjem.

Det er en str. 14 år (svarer til str. XS)
Nyprisen for denne vest er 2600 kr.

// KENZO SWEATER //

Jeg sælger min Kenzo sweater, da jeg heller ikke får brugt dén særlig meget. Det er tegn på brug på forsiden, men bestemt ikke noget man lægger meget mærke til. Den er desuden fra ikke-ryger hjem.

Det er en str. 16 år (svarer til str. XS/S)
Nyprisen for denne sweater er 1600 kr.

// BeChristensen armbånd //

Jeg sælger disse BeChristensen armbånd, da jeg ikke kan passe dem mere. De er i fin stand, men der er tegn på brug på metaltrådene. Navnene på armbåndene er fra venstre: BODA, CLASSIC og ASTRID.

De er alle str.16(cm.)

Nypris for hvert armbånd er:

BODA = 755 kr.

CLASSIC = 545 kr.

ASTRID = 525 kr.

I skal være så velkommen til at sende et bud enten over sms på tlf. 40 20 04 22, skrive en kommentar herunder, eller skrive en direct besked via min instagram: @camillapfingstl

Tager kun imod seriøse bud!

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Fashion, Travel, Wearing

Hej alle <3

Inden sommerferien købte jeg den denne smukke grønne bikini fra Hanne Bloch, som jeg er sååå forelsket i. Billederne er alle sammen fra Kroatien, hvor jeg i den grad fik glæde af den!

Hvis du, ligesom jeg, er forelsket i den, så kan du finde den lige her

Derudover har jeg smykker på fra bl.a. Hvisk , Maria Black , Stine A, Jane Kønig og Asomaclame

Min musiksmag ændrer sig virkelig ofte, og jeg ender som regel med at høre de samme 20 numre om og om igen, indtil jeg bliver så træt af dem, at jeg nærmest får ondt i hovedet af at høre dem... en sjælden gang imellem er der sange, som jeg simpelthen er så pjattet med, at de får lov til at blive på playlisten i laaang tid.

Indtil videre har jeg nogle sange, som jeg i øjeblikket er helt vild med - om de bliver til hovedpine-sange en dag må tiden vise...

Summer, Travel

Hej alle <3

For en uges tid siden, kom jeg hjem fra Kroatien. Jeg var afsted med min kæreste, Tobias, og hans skønne familie. Jeg har aldrig været i Kroatien, så det var en meget oplevelsesrig tur. Kroaterne kan ikke lave god mad, sådan er det. Meeen der er selvfølgelig nogle restauranter, som skiller sig lidt ud, og har mere styr på tingene (og bøfferne).

Jeg har (selvfølgelig) taget en masse billeder på turen, og dem vil jeg super gerne vise jer. Men først vil jeg altså lige fortælle lidt om selve byen og stedet.
Vi boede i en by der hedder Novi Vinodolski. Fra vores hotel var der ca. 2 kilometer ind til centrum, men vi lå meget ved poolen og badede i havet nede foran hotellet, så vi er blevet godt stegt... Byen minder meget om Italien fordi der er en masse små snoede gader og hyggelige gamle huse i flotte farver.

På turen løb jeg et par morgener, men måtte give op fordi det simpelthen var så varmt - allerede kl 7.45... men jeg løb langs vandet, og der er virkelig den smukkeste udsigt ud over havet og de flotte klipper. Bestemt et sted der er værd at besøge.

En anden god grund til at besøge stedet - deres drinks er billige!

Nu vil jeg ikke plapre mere, let's get started!

Bikini - H&M // Solbriller - Céline

Min ring er fra hvisk og kan findes lige her // Sandaler - Valentino

Ringe:
Venstre - hvisk // Midten - arvet // Højre - Maria Black

Wearing, Summer, Fashion

Hej alle <3

Som jeg nævnte i mit forrige indlæg, så har jeg været en tur til Kroatien med min kæreste, Tobias, og hans søde familie. En fantastisk og hyggelig tur, men den skal jeg nok skrive om en anden gang... i denne omgang sætter jeg fokus på nogle af de forskellige outfits, jeg har haft på i løbet af turen.

Jeg håber, at I nyder det sidste af ferien fuldt ud og (forhåbentlig) har fået lidt farve ;))

Her kommer de...

Nederdel - Sofie Schnoor Kids // Top - Wolford // Sandaler - Valentino // Taske - Louis Vuitton // Solbriller - Céline // Smykker - Hvisk, Jane Kønig, Maria Black, Stine A.

Nederdel - IRO // Bluse - IRO // Sandaler - Valentino // Taske - Louis Vuitton // Solbriller - Céline // Smykker - Hvisk, Jane Kønig, Maria Black, Stine A.

Kjole - Designers Remix // Sandaler - Valentino // Taske - Louis Vuitton // Smykker - Hvisk, Jane Kønig, Maria Black, Stine A.

Nederdel - Zara // Top - Wolford // Cardigan - Wolford // Sandaler - Birkenstock // Taske - Kooreloo // Solbriller - Céline // Smykker - Hvisk, Jane Kønig, Maria Black, Stine A, Asomaclame.

Lifestyle, Summer, Travel

Hej alle <3

...og velkommen tilbage efter en lang pause, det glæder mig, at I stadig læser med ;))

For en uges tid siden kom jeg hjem fra mit andet hjem, hvis jeg kan tillade mig at kalde det dét. Bressanone på Italiensk, Brixen på tysk er min absolute yndlingsby so far. Vi har nogle søde venner, som bor i nærheden, og jeg synes bestemt, at det er en god undskyldning for både at besøge dem, men også den skønne by.

Der går som regel nogle måneder, hvis ikke et helt år, før vi besøger den smukke by endnu en gang, så der er altid nye restauranter eller butikker, når vi kommer. Denne gang fik vi fornøjelsen af at besøge Alter Schlachthof, som det så fint hedder, det betyder altså Gamle slagteri, og derfor er indretningen indenfor mega fed og meget original med rustikke borde og fliser på væggene. Udenfor har de en skøn gårdhave, som man både kan sidde i, i solen, men også om aftenen under hyggeligt lys fra lyskæder.

...derudover kan man få voldsomt gode crossainter der... det kan bestemt anbefales, hvis man besøger byen.

Vi boede på et hyggeligt hotel, lidt gammeldags, men stadig super hyggeligt og lækkert. Det regnede for det meste om aftenen, så det var bare om at nyde solen og poolen i dagstimerne!

Ring på ringefinger: Jane Kønig // Ring på pegefinger: Hvisk (linket er til en ring som minder meget om, da min desværre er udgået.

Bikini - H&M // Øreringe - Stine A

En helt fantastisk ferie, men den er heldigvis ikke helt slut... om 3 dage drager jeg mod Kroatien, og jeg kan love jer for, at I vil blive opdateret ;))

Hvis bloggen ikke helt er nok, så kan du følge med på min instagram via linket lige her // @camillapfingstl

Coffee-guide, Lifestyle, Tips

Hej alle <3

Hvis du, ligesom jeg, er en KÆMPE kaffe-elsker, men er løbet tør for idéer til enten nye "kaffe-barer" eller generelt steder med god kaffe, så kan jeg muligvis hjælpe dig! Jeg har lavet en kaffe-guide over 8 steder, som jeg har besøgt inden for det seneste stykke tid. Der er dog sneget sig en is-kaffe ind mellem de 8 deltagende kaffer ;))

Alle kafferne til blive rated med stjerner, for at give et hurtigt overblik over hvad min overordnede mening om dem er.

1. Original Coffee // Kaffe Latte

8. Atelier September // Cappuccino

☆☆☆☆☆

Hej alle <3

I søndags var der vist ingen tvivl om, at det var godt vejr. Solen stod højt på himlen, og de der kirsebærtræer, som svømmer rundt på instagram, skulle jo selvfølgelig besøges.
De fine kirsebærtræer kan man finde på bispebjerg kirkegård, men man skal være hurtig, hvis man skal nå det, inden de afblomstrer.

Når de obligatoriske billeder er taget, og man har følt sig tilpas model-agtig, kan man ikke andet end at gå derfra med et smil på læben.

Emma og jeg besøgte også den fine kirsebærtræs-allé sidste år, så jeg tror så småt, at det er en tradition vi har fået stablet på benene.

. . . . . . .

I dagens anledning står mit navn altså med prikker, men om det stikker, må vise sig ;))