Mindre än 20 dagar kvar till älgjakten i Norrland ni i södra Sverige får vänta ett tag till hahah☺☺

Tjena fans☺ Var till skogen idag träningssköt med farfar inför älgjakten i höst/vintern. När jag var 7 år följde jag med farfar på älgjakt första gången i mitt liv, var så allt gick till hur jag fick mitt jakt intresse.

Jakt är en rolig hobby fast väldigt dyr tyvärr😂.

Är på semester i Stockholm. Vart på Gröna lund, olika museum åkt olika båtar runt Stockholm. Var upp på Globen topp titta på utsikten var coolt se Stockholm högt upp. Oxå vart på Skansen kika på djur. Såg älgar där haha tänkte passa på njut 30dagar till alla vilda älgar för snart startar älgjakten jihaaaa

Var på Fäviken game fair 2015 lätt bästa helgen på sommarlovet med två stycken pollare ifrån Lugnvik. Var jakt, fiske, skotrar, fyrhjulingar och hundträningen även skytte träningen på dagen och mat tält. På kvällarna var de party överallt på området även på campingen jäkligt nice☺ Stiftelsen var där spela på en scen. campingen var stor säkert runt 300husvagnar eller fler, var en partycampingen en familjecamping.Ett ställe jag tycker alla ska åka på nästa sommar.

Fäviken ligger 8mil väster ut ifrån Östersund.

Igår fick vi 10 stycken större fiskar Röding och öring. Idag på dagen runt 13.00 fick vi 4 mat fiskar. sedan runt 17.00 åkte vi ut på sjön igen fick 8 st fiskar till, 22 fiskar på 2 dagar rätt bra👍. Till midda blev de en god fiskmidda med trevligt sällskap. ikväll kanske det blir viltsparning efter Skalstugevägen efter älg och imårn kanske mer fiske 🐟🐋

Var i stugan idag klippte gräset såg ut som en kohage🐄. Var in i Åre snabbis och dessa jävla turister ifrån Danmark och Estland som stannar mitt I vägen mitt i backkrön och står still med sina husbilar 🚙.

Min hobby är harjakt och älgjakt🐇🔫🔪. Varför den heter porran, är för jag gick på stan testa skor i våras så hitta jag ett par sköna skor som var märket Playboy. Visste inte att dom gjorde skor 🐰👞.

Bara 57dagar kvar till älgjakten 2015. Denna jaktsäsong kommer jag äntligen få sitta själv på passet med eget gevärr som jag har längtat, suttit på pass och gått med hund i skogen sedan 8års åldern ☺ Tog jägarexsamen ifjol sommras hos Fors wards i byn Hallen på 4 dagar. En intensivkurs jag rekommenderar om du tänker ta jägarexsamen snabbt men de kostar mycket tyvärr.. tror de gick på runt 9000kr men då ingick låna vapen,skott, god mat och boende i en fin stuga, pluss att du lär känna nytt folk med samma intresse sitta prata om jakt och andra saker på kvällarna.

Var i Häggenås med Mrs Jenny och Mr Björn spela bilbingo ikväll gick inte så bra för någon av oss men vad gör de när sällskapet var trevligt. Från Häggenås till Föllinge efteråt bingon var slut krocka vi med skogsfågel i Storobränna. När vi kom hem till jenny så satt vi åt glass pratade och kom på att jag skulle skaffa en blogg var så allt börja😀  Snart bär de av till orten Lugnvik.

Ha en trevlig kväll besökare så syns vi någon gång, máe råkes😁👍🏻👍😎