Hej👋🏼 Idag cyklade jag till stallet på eftermiddagen efter praktiken☺️ När jag kom dit började jag med att mocka Tussilagos Box och byta vattnet💦 Sen hämtade jag in Tussilago ifrån hagen och borstade henne. Efter det sadlade och tränsade jag henne💎 Sedan red jag ut på sandvägen och började värma upp henne😘 Sen gick jag in i en gräshage och red lite dressyr! Då började jag med att göra en volt i varje hörn i trav och efter det lite jobb på stora mittvolten i alla gångarter🎀 Sen red jag dressyrprogrammet LC:1 och det gick jättebra och Tussis skötte sig jättebra🦄❤️ När jag hade ridit klart gick jag in i stallet. Då borstade jag henne och gjorde lite tricks (lyftahov, le och cirkusbuga) 🌸 Det gick väldigt bra🤓 Sen släppte jag ut henne i hagen och cyklade hem🚴🏽

Här kommer två bilder🦄❤️

Hej👋🏼 Igår åkte jag till stallet på eftermiddagen🚘 Först mockade jag hennes Box och efter det så bytte jag vattnet💦 Efter det hämtade jag in Tussilago ifrån hagen ☺️ Då började jag med att borsta henne och kratsa hovarna🐴 Sen satte jag på benskydden, sadeln och tränset 💎 Efter det red jag ut🐴 Då red jag på grusvägen och sen svängde jag in på en stig🤓 Då hoppade jag en stock på ca 50 cm och det gick jättebra 😘 Tussilago verkade tycka det var jättekul🦄 Sen fortsatte jag bara på stigen ut till sandvägen i skogen☺️ Sen red jag raka vägen hem💗 Jag red i alla gångarter och Tussilago var väldigt pigg och duktig så det var jättekul😘❤️ När jag kom tillbaks till stallet tog jag av all utrustning och borstade henne💗 Sen släppte jag ut henne i hagen🌸

Efter att jag hade släppt ut Tussilago i hagen igen så hämtade jag och Wilma in Arielle❤️ Då borstade vi henne och sen satte vi på selen och kärran😋 Sen körde vi ut i skogen🌲Vi körde i alla gångarter och det gick jättebra🎀

Här kommer lite bilder❤️❤️

Hej👋🏼 Idag cyklade jag till stallet efter skolan❤️ Då började jag med att mocka hennes box och att byta vattnet💦 Sen hämtade jag in sötaste Tussilago ifrån hagen😍 Då började jag med att borsta henne. Efter det sadlade och tränsade jag! Sen ledde jag ut henne på stallplanen och hoppade upp🤓 Efter det red jag över ängen där sandvägen är och sen red jag upp på grusvägen☺️ Då travade jag en bra bit och sen svängde jag in på en stig🦄 Där red jag i alla gångarter och sen kom när jag upp på banvallen red jag en bit tills jag kom till asfaltsvägen där jag skrittade❤️ Sen red jag på grusvägen hem😘 När jag kom tillbaks till stallet pysslade jag om henne och släppte ut henne i hagen🐴 Sen cyklade jag hem🚴🏽

Här kommer några bilder på sötnosen😍❤️

Hej👋🏼 Igår gick jag till stallet från bussen💞 Då började jag med att hämta Tussilago ifrån hagen men när jag kom så började hon galoppera och bocka omkring i hagen🦄 Men efter en stund slutade hon springa omkring så då hämtade jag in henne och borstade henne😍 Sen tränsade jag henne och skittade ut barbacka❤️ Det fick bra men hon var väldigt spänd och ville gärna springa iväg😂 Men det gick bra ändå🤓 Sen pysslade jag om henne och släppte ut henne i hagen😘 Sen mockade jag hennes Box och bytte vattnet💦

Efter det kom Wilma och då hämtade vi in Arielle🐴 Då borstade vi henne oh sen körde vi ut i skogen 💗 Då körde vi två varv i skogen på grusvägarna och sen körde vi upp på banvallen😊 Vi körde en bra stund i alla gångarter och det gick jättebra❤️ Sen åkte jag hem🌸

Här kommer lite bilder🦄💞

Hej👋​ Idag åkte jag till stallet direkt efter skolan😉​ Då började jag med att mocka hennes box och att byta vattnet💦 Sen hämtade jagTussilago ifrån hagen💗​ Sen borstade, sadlade och tränsade jag henne😚​ Efter det red jag ut på sandvägen😃​ Då red jag i alla gångarter och hon var väldigt pigg men det gick bra❤​ Sen red jag också en stund på sandvolten i alla gångarter där jag tränade på att få henne att gå i form och att gå i skänkelvikning😝​Det gick lite sisådär i början men sen gick det super bra! Efter ridpasset borstade jag av Tussilago och släppte ut henne i hagen igen😊

Här kommer några bilder på sötaste Tussilago😍​🐴

Hej👋​ Idag åkte jag till stallet på eftermiddagen😊​ När jag kom dit började jag med att mocka hennes box och byta ut vattnet💦​ Sen hämtade jag Tussilago ifrån hagen o hon var ganska så blöt fast hon hade på sig täcket😰​ Sen så borstade jag henne och satte på all utrustning. Men jag fick vänta en liten stund tills det blev uppehåll med regnet innan jag red ut💙​ Så jag red ut på grusvägen och det var riktigt mycket vattenpölar💦​ Sen red jag en bit i skogen tills jag kom till den stora "vattenpölen" där Arielle la sig ner förra gången vi red där! O det var ganska så ordentligt med vatten så jag och Tussilago tog en liten plaskstund😘​ Sen fortsatte jag igenom skogen tills jag kom ut på grusvägen igen och fortsatte sista biten hemåt💓​ Men då började det regna riktigt ordentligt😣​ Så när vi kom tillbaks till stallet var vi båda ordentligt blöta, men vi hade ju ändå ridit i 1 timme! Sen pysslade jag om Tussilago och släppte ut henne i hagen💜​ Efter det smörjde jag in Tussilagos träns och åkte hem😜