Hej bästisar.

Gissa var jag är¿ Utomlands, igen HAHAH. I onsdags vaknade jag och mami 6 och drog direkt till flygplatsen, flög ner till Österrike och vidare med buss till Slovakien och mormor hämtade upp oss på busstationen. By the way var mamma och jag o klippte oss. Skönt och fräscht att ha lite kortare nu när det är så varmt. Det skulle bli uppemot typ 37°C.
Just nu ligger jag i sängen och det blixtar och blåser kraftigt ute, är lite rädd. Nu började det också regna. Det är ganska ovanligt att det regnar och blåser såhär mkt här nere så jag e lite rädd och också fascinerad.
Imorgon ska vi göra lite allt möjligt.

Vi hörs❤️

Hello bästisar💘

Nu sitter vi på tåget mot Sala. I fredags åkte pappa och jag ner till Göteborg och ut i skärgården. Wow västkusten är verkligen jätte vackert, dock kan jag inte välja om jag gillar östkusten mer än väst, jag är ju lixom född på öst. I Gbg var vi på bl.a. Botaniska trädgården (bilderna ovan därifrån👆🏻🌺) och på olika restauranger. I söndags åkte vi vidare till Lidköping och stannade där en natt. Och nu sitter vi här, påväg mot Sala där vi ska stanna 2 nätter sen vet vi inte mer, men vi ska röra oss uppåt för från fredag till söndag ska vi sova i Umeå. Ja och på söndag åker vi ner tillbaka till Sthlm.

Hoppas allt är bra med er. Ha en bra dag💘💘

Hej hej hej hej igen! Nu har jag varit borta på kollot i 10 dagar och redan imorgon åker jag vidare, hihihi. Uppdateringen i sommar är ju på "topp" nej men jag ska försöka uppdatera mer då för jag kommer ha mer att uppdatera om och ta bilder. Iallafall vi ska åka runt i Sverige lite.

Igår va mamma och jag i banken och sen drog vi till Starbucks, såg Felisia Bergström och Marcel J där<33 och idag ska jag bara packa.

Här kommer 3 bilder som varit höjdpunkten de 13 senaste dagarna.

Ha det bäst!!

Påväg mot kollot, ett spontant morgondopp klockan 5 och myyss med min bästa mamma

Hej igen! Förlåt förlåt för att det inte kommit något blogginlägg på för, länge. Men jag kompenserar er med ett lååångt inlägg.

Varför jag har varit borta är för att mammas gudbarn har varit här i Sverige i en vecka och vi har haft fullt upp. Program hela dagarna.

Så förra veckan i torsdags kom tjejerna och vi hämtade upp dem på Arlanda, sedan hände inget speciellt.

I fredags plockade vi jordgubbar på förmiddagen och sen åkte vi in till stan för att shoppa.

Under helgen gjorde vi inget speciellt vi åkte på en utflyckt och försökte grilla hahhhaha men det regnade så vi misslyckades. Och i söndags gick vi upp i stadshustornet.

I måndags väntade grönan på oss, vi stannade hela dagen och bara åkte karuseller och spelade lite men vi vann inget buhuuu :(( Jag åkte också den nya och omg jag älskar den hahahah <333

Igår åkte vi till Mariefred och bara var där, vi spelad minigolf, åt glass och njöt av det fina vädret.

Och idag åkte vi till Södertälje för att bada i Sydpoolen, inget vidare om jag måste vara ärlig men men.

Och detta var TYVÄR tyvär det sista blogginlägget på 10 dagar (gud vilken hemsk människa jag är som inte uppdaterar ofta hahaha) nej men jag åker på kollo i 10 dagar och vi får inte ta med dator+att de inte har internet där borta. Jag kommer visserligen ha min mobil med mig men det kommer vara jobbigt att försöka blogga på den varannan dag+att vi bara får ha mobilerna på morgonen,under kvällen och under natten+ att jag kommer inte ha något speciellt att skriva om.

Jag kaaanske slänger upp någon liten text med några bilder men det blir nog allt.

HA det bra i sommar och förlåt för att jag varit borta och kommer vara borta ett tag. Puss<33

Helloooooo igen. Har hållit på att göra om mitt rum, därav inget blogginlägg. I lördags åt mamma och jag ute på en fantastisk restaurang, bästa maten jag ätit på länge<333 Sen åkte vi hem och jag började med mitt rum, vilket jag gjort nu i 4 dagar och jag är äntligen klar!!

Idag var jag och mamma på IKEAAAAAA och köpte delvis en stor spegel men också lite förvaring och småsaker. Imorgon händer inget speciellt, mamma och jag ska bara gå och köpa enormt med mat hahahah.

Ha det bääääst<3

Outfit: Kofta: Hollister Body: Hollister Jeans: H&M Skor: Gant

Tjenare vänner! Igår va jag och 4 kompisar ute och åt och efter det gick vi till donken och tog lite svalkande dricka för det var såå varmt igår!

Idag var det min namnsdag, inget speciellt tycker jag. Pappa och jag åkte in till Gamla Stan och åt lunch, efter det åkte vii till ett fikaställe men jättefin utsikt. Vi gick sedan ner till en båtbrygga och tog en båt till Hammarby Sjöstad och sen senare hem. När jag kom hem bestämde mamma och jag att vi skulle äta Thaimat, så ja vi åkte in till stan igen och jag åt ute både lunch och middag, men det var gott<3! Fint väder också!

Hoppas ni alla har en bra kväll/dag<33

Contains affiliate links

Äntligen hemma! Vi landande 23:35 och tog en taxi direkt hem. Igår var vi på den sista stranden i typ 2 timmar och sen åkte vi för att hitta någonstans att äta vilket var svårt för restaurangerna stänger 14 och öppnar runt 18 igen och klockan var typ 17. Men vi hittade ett matställe nära flygplatsen. Sen åkte vi till flygplatsen, lämnade bilen och checkade in. Vårt parasoll (ett nytt) var vi tvungna att slänga :((( hahaha och vårt flyg var försenat :))) I flyget kunde vi sova för att ingen satt brevid oss och det var 3 säten. När vi kom hem däckade jag direkt och vaknade typ 10-11 imorse. Till lunch åt vi "midsommarmat". Sen har det inte hänt något speciellt sedan dess.

Nedan kan ni ta en titt på sommarfavoriter:

Här kommer lite sommarkläder, sånt som jag tycker är snyggt och typ min stil. Jag har fått något för pumps så 6:an är klart min favorit, sen är också 5:an sjukt snygg. Nästan alla kläder är från Gina men det är bara för att de har så mycket basic-kläder som är sååå snygga. 8:an är också snygg, har de själv och byxorna är så bekväma att ha på sommaren när man inte vill ha några jeans eller någon kjol på sig.

Ha en bra dag!<3

*Innehåller annonslänkar*

Omg världens finaste strand, tråkigt dock att det inte framgår och att det typ inte ser ut så. De var typ inge folk, och jag menar verkligen typ inga. Kanske 3-4 familjer men det är nog så för att det tar så lång tid att gå ner, 25 minuter, wow. 2 km HAHHAAH asså Rip och vi gick i sån värme med parasoll och väskor och allt. Vägen tillbaka var ju ännu värre. Men jag tycker att det var det värt. Mamma hittade också en skitcool sten, alldeles rund. Har aldrig sätt en sådan.
Idag ska vi ba handla livsmedel för vi bor i en lägenhet så vi måste laga vår egna mat och på eftermiddagen åka till någon annan strand💘💦

Ha det bäst❤️

Igår hade min kära mamma födelsedag!🎉 Så vi åkte in till en stad typ 10 min från oss och gick på marknad där det fanns typ mat,kläder,ostar osv. Sen köpte vi typ takeaway glass, det är tydligen populärt i Italien. På kvällen åt vi på restaurang med solnedgång utanför fönster, men jag är ju bäst som vanligt och min mobil var urladdad så jag kunde inte ta några bilder😂🤦🏼‍♀️ vi badade också såklart!

Bara några bilder från Korsika (franska ön) vi åkte över med båt i typ en timme i fredags och stannade bara över dagen. Väldigt fin ön, vackrare än Sardinien faktiskt😂
Ha det bäst❣️

Hej igen💘 tänkte få upp ett blogginlägg igår men jag var lite för trött. I tisdags åkte vi på eftermiddan, vårt flyg åkte 16:20 men "tur" som vi har var det 1 h försenat "wohoooo" inte nog med det, bilen vi hade bokat var från onsdag kväll så mamma fick fixa det. När vi landat och allt löst sig åkte vi in till staden, parkerade och letade upp vår B&B (bed and breakfeast) När vi vaknade igår åt vi bara frukost och sen åkte vi till två olika stränder. Jag måste nog ha solat för mycket första dagen för jag e röd som en tomat på min rygg😂och efter det åkte vi till vår riktiga stad, för vi ska inte stanna i den staden som vi flög till (Olbia heter den) Ja, det var väll allt! Jag ser fram emot att bara bada och sola!👍🏻