Igår körde vi ben, ett riktigt grisigt pass blev det faktiskt. Vi körde på med tunga övningar genom hela passet och det ger ju så himla mycket. Vi körde 6 set på varje övning och sammanlagt blev det 6 övningar med avslut marklyft högreps. Jag gillar att köra både tunga och pump övningar, får resultat direkt när jag kombinerar de två.
När vi kom hem var det soffhäng resten av kvällen, välbehövligt. Vi fyllde på med lövbiff, ris och broccoli också! Innan läggdags blev det även lite gröt, hungern lägger sig aldrig känns de som just nu :)

Igår blev det även en sen liten matbit på Dezentral, supergott och fräscht! Dit kommer jag nog alltid komma tillbaka.

30% gym - 70% diet
Alla känner till hur viktigt det är med kosten när vi tränar, hur en balanserad kost kan gottgöra en hel del för kroppen.
Det som jag tycker är viktigast att lyfta fram med just kosten är tajmingen. Vi vill gärna tajma måltiderna med träningen, inte för tidigt då du inte orkar prestera på den nivå du är van vid. Men vi vill inte heller ha en måltid för sent inpå träningen, då har du istället en mage fylld av mat. Lika viktigt är det att äta för återhämtning efter våra pass. Vi vill direkt efter vår träning få i oss rätt typ av livsmedel, både för att ta vara på den träning vi just gjort och för att förbereda kroppen för nästa träningspass.

Att ha äta regelbundet är också en stor del i kosten, när vi äter och sover under ungefär samma tider varje dag fungerar vår kropp optimalt gällande all upptag av näring. Det är otroligt viktigt för vår kropp att vi planerar våra måltider. Dom flesta av oss äter redan frukost, lunch och middag, men många glömmer ofta bort mellanmålen. Kanske för att det är extra jobb att förbereda då vi inte alltid har tillfälle medan vi är på jobbet eller i skolan.

Bodyfightstore hittar du både protein och gainer för dig som vill maxaimera din återhämtning efter träningen. Det är lätta mellanmål med kvalité innehåll, en skopa blandat med vatten i en shaker och vipps är mellanmålet klart! Välj mellan choklad och kanelbulle. Använd Emma15 för 15% rabatt.

Vill du ha hjälp att nå dina mål i träningen? - Anlita mig så hjälper jag dig!

Kost-och träningsprogram : €70
Kostschema: €40
Träningsprogram: €40
Kontakta mig för Personlig träning tillsammans i Marbella.

Hej! Idag är ännu en sommardag för oss här nere, dryga månaden kvar till säsongen startar igång. Det börjar fyllas upp med människor överallt, märks tydligt nere på strandpromenaden och på gymmet.
Vi har kommit igång med träningen sjukt bra! Vi föredrar att träna lite senare, runt 18, käkar rakt av samma sorts mat och våra rutiner är synkade vilket är grymt bra. Vi jobbar mor samma mål och då underlättar allt ovan verkligen!

Min fokus är helt och hållet på att få till en fylligare look samt att tajta till mina ben och rumpa. Jag kör igenom varje muskelgrupp två gånger per vecka och efter varje pass kör jag trögt motstånd på en stairmaster. I min benträningen brukar jag variera mellan tunga övningar och pump övningar för att få maximalt resultat.

Vill du ha hjälp att nå dina mål i träningen? - Anlita mig så hjälper jag dig!

Kost-och träningsprogram : €70
Kostschema: €40
Träningsprogram: €40
Kontakta mig för Personlig träning tillsammans i Marbella.

Hej! Gud vilken dag vi har haft, strålande sol och vi har bestigit berget La Concha. Riktigt mäktigt och vilken underbar utsikt, vi började promenera kl 12 och kom tillbaka ner kl 16. Amino följde ju så klart med och han kämpade som bara den hela vägen upp! En sann kämpe.

Vi fick åka en bit ovanför Marbella upp i bergen innan vi kom fram till parkeringen. Därifrån är de ungefär
30 min gångväg till själva berget och där de är dags att börja klättra. Från ingenstans kommer världens uppförsbacke av både småsten, sand och stora stenar. Det är en hel del upp och ner på vägen eftersom man behöver gå över några små berg för att komma fram. När man nästan nått toppen kommer världens avgrund och man måste gå på en smal stig samtidigt som man försöker att inte hålla åt höger nerför stupet. Det var till och med kedjor fästa i berget som man skulle hålla sig fast i just den biten. Sjukt vilket stup det var!

Väl uppe på toppen kunde man se hela Marbella och längre. Det var en riktigt grym promenad och jag är verkligen glad att vi gjorde de! Utsikten gjorde de hela värt de helt klart och kommer definitivt göra om de!

Äntligen är sommaren här i Marbella och det firade vi med att köpa en grill. Det var en ganska snabb process haha, vi gick in och tittade runt lite och sen pekade Anton på den här grillen. Så den blev de! Inga konstigheter där. Den är ganska stor så vi kommer kunna grilla en hel del gott där. Många sommarkvällar framöver väntas här ute på altanen men grillat på tallriken.
Ska bli så himla mysigt att få grilla, jag vet dock inte hur man gör än.. Anton ska lära mig. Jag är så sugen på att grilla majskolvar och typ tomater och paprika! Mums.
Vi ska snart åka och hämta upp ett kontrakt för gasol också, här behöver man tydligen det första gången du ska köpa gasol. Det fixar man på ett kontor inne i Marbella.