Gott nytt år.

Oj oj oj vad tiden går fort egentligen.

Jag ser verkligen fram imot 2014 för det händer massor med bra saker som att jag åker på språkresa,

jag ska på One directions konsert,

se finalen av melodifestivalen

,jag börjar 9:an och jag fyller 16år.

Här har ni bildet från nästan alla månader. 💗

December


December

November

Oktober

September.

September

Augusti

Juli

Juli

Maj

Mars

 April

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Hej och godmorgon.

Idag så fyller jag 15år. 

Kan inte säga direkt att det känns så speciellt. Det känns inte ens som min födelsedag. men vi får se vad dagen har att bjuda på

💓

Likes

Comments

Idag så är det min dag. 

Vi ska fira mig för imorgon fyller jag 15år. 💗

Ska bli roligt faktiskt och jag ser fram imot att äta smörgåstårta!

Sen imorgon måste jag fixa tårta för att jag får gäster och jag ska göra en hembakad 😍

Wish me luck.🍀

Likes

Comments

Du ska alltid träna för att det är det du vill.

Du ska alltid komma ihåg att du ska träna för din egna skull. För att du har ett mål. Du ska inte träna för någon annan skull. Om du någonsin har fått kommentaren fetto eller nåt sånt så ska du inte låta dig få dig att träna. Du ska träna för att du vill ändras. För att du vill bli annorlunda.

Jag kan säga att i början av 2013 så började jag träna för att jag jämt kände mig fet och att jag bara ville må bättre. Så jag började att träna och min träning höll i 3veckor och sen så bröts det. Det hände pg.a att jag inte hade en vilja så stark som jag har nu. Jag ser resultat varje dag på mig själv och jag börjar bli starkare i mig själv vilket gör att jag vill träna.

Träna inte heller för hårt.

Du ska inte heller träna för hårt om du är nybörjare eller dv.s att du nyligen börjat träna för om du börjar träna för hårt i början så skadas musklerna. Så du ska börja lite smått och sen öka på.

Nu har jag tränat till och från.

Jag har tränat till och från då jag vissa månader har orkat och vissa månder verkligen inte haft tid. Men allt går i perioder.

Jag har hållt på i 3 dagar att träna men jag tränar lite smått innan. Jag kör ganska hårt för att min kropp är ganska van att jag kör hårt med den. För det är även att jag vill känna mig stolt.

Känn dig stolt.

När du har nått ditt mål så borde du verkligen berömma dig själv. Det är viktigt för att det kommer bara bli lättare. 

Likes

Comments

När det gäller träning så ska man oftast äta bra.

Byt ut läsken mot loka. Byt godis mot Frukt.

Det är lätt att du blir söt sugen efter träningen eller när nån frestar dig men då kan du alltid byta ut godis mot frukt och läsk till loka.

Loka är nyttigare än läsk. 

Frukt innehåller socker men det är bra socker som kroppen behöver.

Du ska även även äta mycket grönsaker som gör att din kropp får extra näring. 

Om du har viljan klarar du allt.

Det ordspråket brukar jag säga till mig själv när jag nästan faller tillbaka på dåliga vanor. Så jag ändrar den nästan direkt när jag kommer och tänka på att jag vill, jag ska, jag kan. 

Likes

Comments

 Hej.

Tänkte slänga in några bilder som jag tog när jag var med min kompis och fotade.

Jätte många blev jätte dåliga så jag har typ bara 3 som blev bra..typiskt.



Så det var bara dom här som blev bra så jag får väl börja skärpa mig 😂

Likes

Comments

 Hej hopp.

Tänkte släng in ett tränings inlägg och skriva lite vad jag tränar och vilka övningar.

Idag så har jag tränat i ca. 20-30 minuter vilket är lite för man borde minst träna 1H men det spelar ingen roll för jag tränar varje dag.

Bäckenlyft är bra träning för baksida lår, rumpa och svanskota.

Jag gjorde 400 bäckenlyft vilket jag även komponerade med benövning.

Mitt mål är att jag ska få en plattare mage och snyggare rumpa.

så jag tränar ganska mycket med ben och mag övningar. Men jag jobbar även med armar så att jag inte bara tränar rumpa och mage hela tiden.

20 squats ( rumpövning )

10 armhävningar

100 situps.

Så ska min träning se ut fast jag ska träna i 1H om dagen och att jag även kommer att bli bättre på saker så då kommer jag bara lägga på. Varje dag lägger jag på 50st bäckenlyft.

Det kommer även in fler inlägg om kost och sen så kommer jag även lägga upp ett litet inlägg om träning.

💗

Likes

Comments

 Hej hopp.

Jag tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt för tänkte ta och träna ganska mycket nu för att jag ska bli bättre och mer fit.

Det är inte ens nyår men nu kör jag.

Bra citat som jag även tänkte lägga till på bloggens startsida så att även jag kan kolla in bloggen och få inspiration.











Likes

Comments

Godnatt säger jag för min del. 

Eller jag ska kolla på film och sen så efter det så ska jag antagligen sova. 

Vad händer imorgon?

Jag kommer åka hem till pappa och ta det lugnt och sen så kommer inte så mycket mer egentligen hända. Ska väl antagligen ta det lugnt och kommer väl åka hem tidigt på morgonen runt 10 och hoppas verkligen att espresso house har öppet vilket inte är troligt men jag behöver min chai latte.😍 Seriöst chai latte är beroende framkallande… och nu så har vi fått waynes coffe till oss i södertälje så då ska jag passa på att köpa. 😜

Men här får ni en svängig jullåt.


Likes

Comments

God jul önskar jag till er alla.
jag fick väl iinte så jätte mycket men fick massor med presentkort. Fick väl för kanske 3000 sammanlagt?
men vi hörs.

Likes

Comments