Vädret är mycket bättre idag, inga moln, strålande solsken och ca 26 grader.

Under förmiddagen gick vi ner till stranden, körde lite rack-spel och solade (vi är blekast på hela stranden, haha). Nu har vi precis landat på hotellet igen efter en supergod lunch.

Kram

Första dagen har varit så bra och nu är jag helt slut. Vid lunch gick vi ner till stranden och åt lite mat (smakade calamares för första gången!!) efter de begav vi oss mot hotellet igen. Att bara få vara med personen man älskar mest gör mig helt varm i hjärtat, och de bästa är att vi har fem dagar till här nere.

Imorgon är planen att hänga vid stranden lite mer, spela bollspel och bara ha de gött.

Godnatt,
Kram

Äntligen är vi framme. Hotellet är fint och vi kommer absolut trivas här. Dagens to do: SOLA!

Ha en bra dag,

Instagram: Patriciaklang

Om några timmar sitter vi äntligen på flyget mot Las Palmas, en vecka som kommer vara guld värd.

Glöm inte följa mig på instagram, kommer uppdatera en hel del där. Ha en fin vecka i Sverige,

Kram!

Recept till dessa goingar!

- 5 till 6 dl havregryn
- 400g ProPud Choklad eller Chokladboll av märket NJIE (jag valde att blanda dessa smaker)
- 40g kakao

Du blandar allt i en bunke och rulla sedan i kokos. Man kan även ha i lite kasin protein om man vill. 40g kakao tyckte jag personligen var för mycket, vilket jag kommer minsa till nästa gång & för er som gillar kaffe kan man ha i en skvätt.

Kalorisnåla chokladbollar som innehåller under 100 kalorier/chokladboll.

Ni måste testa dessa favoriterna,

Kram

Första bilden är tagen i slutet av november förra året och den andra bilen är tagen för någon veckan sedan. Nu under sommaren har vikten gått fram och tillbaka, vilket inte är så konstigt. Jag har ätit gott när jag har känt för det och tränat när jag haft tid och känt att det varit roligt.

För mig har det blivit otroligt viktigt att veta att man SJÄLV kan göra exakt vad man vill med sin kropp. Det ligger bara hos sig själv vad man vill göra och vad man tänker offra. Jag nuddade nästan mitt mål, mitt mål var att gå ner till 58kg, men jag kom ner till 58,2 kg och jag är mer än nöjd (egentligen blir man aldrig nöjd, suck....). När jag började att träna och ändra min kost vägde jag ca 72kg, många kilon som jag inte behövde! Nu i efterhand tänker jag mycket på hur vidrig mat jag kunde stoppa i mig flera dagar i veckan och jag hade definitivt ingen framförhållning när det gällde kost eller träning (bevis är t.ex. att jag testade C9). Min hållning, som innan var katastrof har jag äntligen börjat bygga upp till någonting bra, vilket jag jobbar med varje dag. I höst tänker jag lägga på mig några kilo till och äta fler kalorier än vad jag gör nu så jag kan börja bygga mer muskler.

Det är så skönt att kunna kolla tillbaka på vilket liv man levde och inse hur fel man hade när de gällde kost och ha ett "sunt" liv. Är så tacksam att jag insett så otroligt viktiga delar i livet.

Kram

Fick fransarna gjorda när jag kom hem i onsdags. De är verkligen så skönt att alltid gå "sminkad". Tyckte dock fransarna blev en aning för långa, vilket jag kommer fixa till nästa gång.

Kram

Igår körde min familj gokart för första gången (pappa hade kört innan). Gissa om vi tyckte om det? Det var så kul och ännu roligare eftersom jag vann över pappa med ca 30 sekunder (!!!). Dagarna nere i Skåne har varit toppade och nu börjar nedräkningen till semester på riktigt. Om 3 dagar åker vi!!!

Kram

Första stoppet igår på vår lilla Skåne resa blev Brösarps backar.
Här hittade vi en mysig bänk och åt lunch.

Vi körde längs Österlen och andra stoppet blev Simrishamn. Denna stad betyder så mycket för mig. När jag och mina systrar var mindre brukade vi följa med farmor och farfar ner och campa med deras husbil. De resulterade alltid massa skratt, bad och jag vet inte hur många glassar vi har ätit här. Att komma hit var verkligen nostalgi. (Älskar Simrishamns små gator fulla med mysiga hus!!)

Tredje och finaste stoppet var Sandhammaren. Stranden var helt vit (kändes som utomlands) och vi hade otroligt tur med vädret. Här satte vi oss ner och fikade ett bra tag, efter de satt vi bara och njöt.

Näst sista stoppet var Ystad. En stad som var hur fin som helst och hamnen var så mysig. Här satte vi oss ner och åt middag. Jag och mamma delade på denna goda hink full av räkor (faaaavorit) och sedan begav vi oss mot vårt sista stopp, Perstorp. .

I Perstorp bor den andra familjen vi åkte med, därav sista stoppet. I några timmar satt vi och bara snackade. Det är alltid lika mysigt när våra familjer träffas och vi har alltid så roligt. Älskar att se pappa ta fram sina "tonårs-minnen" med hans kompis och de är minst lika roligt att lyssna på.

Hela dagen får högsta betyg. Tur med vädret och världens bästa familj.

Kram

Mycket godheter denna sommaren. Vilket helt klart hör till!

Sitter just nu i bilen med min familj, det blir en skånetripp med en annan familj idag. Hur mysigt? Familjetid är den bästa tiden.