#nouwoutfit
Sommerferien er endelig startet. Den første uge i ferien, var jeg i Norge,Oslo. Og lige pt. sidder jeg i vores sommerhus i Szczecin, hvor jeg allerede har været en uge og kommer til st være her 2 uger mere. Ovenover har jeg samlet nogle snapshots fra min ferie i Polen💘Håber i nyder ferien ligeså meget som jeg nyder min!!Xx

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - klik hér!

Contains affiliate links Personlig stil

Jeg vil lige tippe jeg om, at GANNI holder udsalg. Det kan være man finder et item man har kigget på længe, på udsalg! Ovenover har jeg samlet nogle af mine faves. Jeg har endelig fået sommerferie, og er lige kommet hjem fra Norge, og rejser igen mandag!Xx

#nouwoutfit Nederdel: ZARA | Sko: GUCCI | Tee: Ganni | Taske : Proenza Schouler
Idag mødtes jeg med en af mine barndoms veninder. Først tog vi ud til Fisketorvet hvor vi var i en halvtimes tid, derefter tog vi bussen til "The Mad hatter" hvor man kan købe byens bedste Bubble tea- helt klart en anbefaling! Derefter tog vi ind til indre by hvor vi fik kigget lidt rundt og shoppet. Imorgen har jeg sidste eksamen og derefter har jeg sommeferie, onsdag tager jeg afsted til Norge! Xx

Personlig stil

Idag havde jeg lige en pause på en times tid, den brugte jeg på at lave de kendte tassel earrings. Det er ikke første jeg laver øreringene, har en del par liggende haha så det gik hurtigt. Ellers har jeg "bare" læst op til min dansk eksamen som jeg skal op i imorgen, er lidt nervøs :(

håber jeres dag har været lidt mere spændene end min! Xx

Jakke: Zadig & Voltaire//Tee:Alexander McQueen// Cover:Prada
Imorges tog jeg til Fisketorvet, da jeg lige skulle forbi ZARA for at købe en kjole som jeg havde ledt efter vildt længe! Det betød også nogle spejlbilleder i ZARA's prøverum haha..
Jeg er snart færdig med alle mine eksaminer, hvilket også betyder at jeg har ferie fra i næste uge! Jeg bliver også mere aktiv på bloggen, og har en masse fede indlæg i tankerne!
Håber i har haft en god mandag trods det dårlige vejr!Xx

Contains affiliate links

Picture Source: Tumblr

Ovenover har jeg samlet nogle vildt fede outfits og billeder, som inspiration.

Lige pt er unforgettable by French Montana en af mine yndlingsange så den skal også med!

Rejser

Har samlet nogle billeder fra min seneste tur til London

Jeg har været i London så mange gange at det helt ufatteligt, har nok også noget at gøre med at vi har en lejlighed derovre- Hvilket passer mig så fint, da London er min yndlingsby!

Men jeg vil ikke nævne de "Basic" turist attraktioner. Derimod nogle steder man (måske) finder efter et par gange i London.

Said London: Ligger i SoHo, det er chokolade café- og nok den bedste. Cafeen er Italiensk. Chokoladen smager så godt, hvis man skal prøve det for første gang, så er et sikkert valg en kop varm kakao og brownie!! Der er alle slags chokolade, hvid, lys, mørk osv. Så klart en anbefaling herfra.

Selfridges: Er et stort must-have at besøge, især hvis man er glad for mode og shopping. Her kan man finde alt fra streetwear til highend, og deres shoe heaven er noget for sig selv(😍) Helt klart et besøg værd.

Pauls: Her kan du få rigtig britisk morgenmad, så hvis man er interesseret i det er det helt klart et must!! Her er det ikke kun morgenmad men ting til den søde tand, som smager sååå godt haha.

SoHo: Er helt klart et besøg værd til den instagram venlige type, her finder man en masse fine farverige huse. Så fint!!

Et lille tip:

Hvis man er træt af at gå på hovedgaderne så drej ned af en hovedgade. Kan med garanti fortælle dig at der er mange hyggelige fortovs cafeer og "små" hyggelige butikker.

Contains affiliate links Personlig stil

Direkte link, bare dobbeltklik

Jeg har altid været fan af lidt anderleds og cool øreringe. Så derfor har jeg samlet en masse cool ørering som jeg med glæde vil have i min smykkekollektion. Jeg har endelig fået læseferie, så der skal nok komme en masse indlæg op, når jeg har pause fra læsningen!

Håber i får en fantastisk weekend!!Xx

Rejser

Har samlet en masse fine billeder fra min Paris tur i starten af april. Håber snart at jeg vender tilbage!!

Stort tillykke til alle som blev færdige med folkeskolen igår. Sommerferien nærmer sig, men først skal der lige nogle eksmaner på plads- derfor er jeg også lidt inaktiv på bloggen! XX