Vi besökte Big Buddha för ett par dagar sedan. Slänger upp några bilder därifrån!

Sen har vi också tränat muay Thai två gånger och det var otroligt kul!! Vi träffade några killar när vi var ute som vi blev goda vänner med och de är alla fighters så det var så vi kom in på det. Vi är så glada för att Matheus ville träna oss. Han är professionell fighter i muay Thai och är riktigt grym. Kul att lära känna nya härliga människor!

Nina provade också friterad Magnum efteråt. Det är väldigt populärt här men det var tydligen asäckligt enligt Nina!

Heej! Det var ett tag sedan vi skrev senast. Vi flyttade till secret cliff i karon för några dagar sedan och vi trivs super. Hotellet är jättefint och frukosten är himmelsk. Annars har vi bara varit på stranden och festat varje dag. Vi firade ju Ninas födelsedag i torsdags också med god planka och efterrätt följt av utgång såklart. Nu tar vi verkligen vara på sista tiden här om man säger så! Sömn är ändå överskattat!

Hallao! Igår åkte vi longtailbåt ut till freedom beach och där hängde vi hela dagen. Vi solade och snorklade och gick på en liten upptäcksfärd upp i skogen bland ormarna. Det är så himla fint där verkligen och stranden är så himla lugn och mysig. Idag har vi bara varit på patong beach och tagit det lugnt och käkat gooo kyllingcurry. Nu ikväll ska vi till ett köpcentrum som heter Central festival där de tydligen ska ha ett VS. Spännande!!

Igår gick vi på bio och såg Mockingjay part 2. Filmen var bra men vi hade faktiskt förväntat oss att den skulle vara bättre då de andra filmerna har varit så himla bra. Det var mysigt iallafall och det är verkligen en upplevelse att gå på bio här i Thailand.

Sen efteråt färgade jag ögonbrynen på Jung Ceylons spa. Riktigt läskigt var det med tanke på hur folk sminkar sig här haha! Men resultatet blev helt ok!

Hej! Igår flög vi till Thailand och vårt första stopp var Patong. Vi har det bra här men vi saknar surfcampet och alla roliga människor så mycket. Idag har vi iallafall legat på stranden här i Patong och lyxat till det ordentligt. Vi har båda köpt en varsin bikini samt tagit en massage så det var gött. Ikväll åt vi thaimat på en god restaurang och sen var vi även ute en kort sväng så det var kul. Höres!

Vi båda har blivit väldigt sjuka så vi gick till ett apotek och fick starka grejer som ska bota detta. Ingen aning vad det innehåller hehe!

Juste! Sista kvällen på surfcampet avslutades med middag och drinkar med hela gänget på Deus och därefter fortsatte kvällen med fest på stranden och även vid poolen. Det var en riktigt rolig kväll och ett bra avslut. Denna veckan gav verkligen minnen för livet!!

Doktor kosmos närvarade på festen också. Var tvungna att ta en fanbild!

Hallao! Nu är vi inne på surfcampets 4:e dag och vi trivs jättebra. Än så länge har vi haft två surflektioner och det har gått över förväntan verkligen. Vi lyckades till och med fånga flera vågor!! Utöver lektionerna så har vi hängt på stranden, surfat själva och bara umgåtts med alla härliga människor. Igår var det dags för beerpong turnering och vi vann! Sjukt grymma var vi. Där tog vi också ett antal drinkar innan vi åkte tillbaka till campet och hade ett poolparty ända fram till gryningen. Idag mår vi inte särskilt bra men det var det värt för vi hade så sjukt kul! Vi höres

Hejhej! Idag har vi haft vår första dag på surfcampet och det har varit väldigt kul. Vi kom hit vid 11 och sedan dess har vi bara hängt vid poolen och lärt känna alla. De flesta är väldigt trevliga och roliga så denna veckan blir säkert väldigt kul! Ikväll drog vi och hela gänget och spelare biljard på ett mysigt ställe, men nu ska vi sova för vi ska upp redan vid 6 imorgon för vår första surfdag. Spännande!!

Vårt rum som vi delar med två andra tjejer. Det är fräschare än det ser ut haha!

Hej! Nu har vi flyttat ifrån Gili T och nu bor vi istället i Seminyak som är fint. Här ska vi dock bara bo i två nätter innan vi ska iväg på surfcampet som börjar på måndag. Vi börjar bli riktigt nervösa nu!! Speciellt när man har sett vilka enorma vågor dem har! Ikväll har vi iallafall testat på Kutas uteliv och vi hade faktiskt ganska kul! Men nu är klockan morgon här så nu ska vi sussa, natti.

Bra bildkvalité

Någon dansade i dem fulaste tofflorna på klubben!!

Hejhej! Nu har vi varit på Gili T i några dagar och för det mesta har vi bara slappat och njutit av värmen. Än så länge är vi inte särskilt imponerade av ön men vi får hoppas att det ändras snart. Imorgon ska vi dock snorkla med stora sköldpaddor så det ska bli riktigt kul!!

Hej! Nu har vi äntligen kommit fram till gili T efter tre långa mardrömslika resdagar! Det började med att vi kvällen innan upptäckte att planet gick 23.05 och inte 11.05. Eftersom bilen skulle bli inlämnad vid nio så fick vi sitta på flygplatsen i 13 timmar. Sen när avfärden närmade sig så fick vi reda på att pga ett vulkanutbrott så var det inte säkert att planet från Taiwan till Bali skulle gå. Som tur var så gick det! Sen fortsatte fredag den trettonde med att det tydligen inte gick någon båt till gili öarna under kvällen. Pga det så vi fick övernatta på ett riktigt hårresande hotell där det kröp djur på sängen och ödlor på väggarna. Men nu är vi äntligen framme på Gili T och har det jättebra!

Mardrömshotellet var ännu värre i verkligheten..

Det nya är en aning finare!!