Hej pååå er!! Idag tänkte jag dela med mig av två rabattkoder som ni kan andvända!

Den första är i samarbete med JFR.se, kolla dessa snygga solglasögon,

Jag tycker verkligen att dom är ascoola!! Och med koden "FANNYO20" får ni 20% rabatt på hela sortimentet hos JFR!! Hur bra? Älskar verkligen deras sortiment, dom är så sjukt mycket fina och bra grejer😍

Den andra är i samarbete med elsaandrose.com! Jag är in loooove med deras bikinis, med koden "FANNY15" får ni 15% rabatt på allt på hela elsaandrose!!

ENJOY SHOPPING HÖRNI!!<333

Passa på nu, kram❤️❤️

Hej på er!! Igår åkte vi tåget till Cannes (från Nice) vi var bara där under dagen och det räckte tycker jag. Vi hade tänkt att ligga och sola på en beachclub där men sen blåste det massor så vi bestämde oss för att gå runt i hamnen och kolla i butiker istället! Det var så fint där, alla butiker var så fina, och all personal var rätt trevliga. Vi shoppade lite och sen satte vi oss på ett café ish och tog varsin drink, jag tog en smoothie med annanas, mango, banan och kiwi. Super goood! Jag tog det flesta bilderna med kameran men nu bloggar jag från teloefonen och jag har ingenstans att föra över bilderna till eftersom att min dator är död och jag har ingen laddare med mig, men jag ska försöka att komma ihåg att lägga upp massa bilder från hela resan i ett inlägg!
Puss och kram !

Bonjour!

Igår var vi och åt middag på en resturang här i Nice! Det var jättegod mat, jag åt calamares och pasta vongole. Efter maten gick vi och köpte glass, dom gjorde glassen som en ros, fint och gott var det!

Imorse vaknade vi kl 8:30 då vi gick ner och åt frukost, sen gick vi och kollade i lite butiker och nu ligger vi på stranden!

Det är så fint här, havet är helt turkost och helt perfekt temperatur! Jag la nyss ut en bild på instagram så om ni inte följer mig där så kan ni ju göra det haha, "olofssonfanny" heter jag där, samma som på bloggen;) Jag försöker oftast uppdatera så ofta och mycket som möjligt men nu har det vart lite segt med det senaste veckan men det kommer nog igång snart igen hoppas jag! Nu --> BADAAAA!
Au revoir

(kan egentligen ingen franska alls, använde bara google translate)

Hej på er!! Nu är jag på planet men jag tror att detta inlägg kommer upp när jag är framme i NICE, vi bokade resan igår på dagen och nu är vi påväg, snabbt kan det gå haha! Men vi kommer hem på Söndag så det blir en ganska kort resa! Men det är bättre än ingenting. Jag ville bara berätta det, kort inlägg i know men men. Jag ska försöka uppdatera ganska ofta i Nice! See uuu

Godmorgon på er! Detta inlägg skulle egentligen kommit upp för några dagar sedan men insåg nyss att det aldrig hade laddats upp.. aja men i tisdagsmorse åt jag en fantastiskt god acaibowl, denna innehöll naturel yoghurt, kokosmjölk, frysta granatäpplekärnor, frysta hallon och acaipulver, jag skulle också ha i banan men tyvärr hade vi inte det hemma så det blev utan det! När jag gör en smoothie använder jag mig aldrig mig av några mått, jag bara har i lite olika grejer och mixar. Det blir oftast gott så jag brukar köra på det!

Jag toppade bowlen med färsk mango, granola, kokosflingor och frysta granatäpplekärnor som jag hade låtit tina en stund innan! Till denna bowlen drack jag iste, det blir såå gott om man gör det själv och enkelt är det också! Först kokar man upp vatten och lägger i en tepåse och väntar ett tag beroende på hur mycket smak man vill ha, sen i med massaaaa isbitar, man kan också ha i lite honung innan man tar i isbitarna om man vill lyxa till det, men denna gången skippade jag honungen! Det var det jag åt till frukost i tisdags, muums!! Hoppas ni också gör detta till frukost någon gång, kram på er<33

Hej på er! Om ni läst rubriken vet ni vad detta inlägg handlar om, annars är det bara att fortsätta att läsa!

Igår åkte vi till Ingmarsö, en ö som ligger ute i skärgården. Vi tog båten dit och Robin åkte vattenskotern och hoppade i alla vågor, jag ville helst också göra det men det hade blivit svårt att vara två på skotern i alla vågorna..

Alla skärgårdsbåtar är så fina, älskar dem!

Vi åt middag på ingmarsö krog, det var så god mat och mysig och fin inredning!

Här var förrätten, vi alla tog samma och det var en bifftartar. Otroligt god!

Till varmrätt tog jag friterad abborre typ, den var också jättegod!

Jag drack en citron & ingerfärslemonad! Asså det var typ det godaste jag druckit, om någon vet ett recept för det så får ni gärna skriva det i kommentarerna!

Efter vi hade ätit så gick vi runt på ön ett tag, det var så mysigt!

Hoppas ni gillade inlägget, puss och kram!

Godmorgon allesammans! Igår var också en väldigt bra dag, vi badade, åkte skoter, solade, bastade, spelade kort och åt goood mat!

Dagen var ungefär likadan som igår fast utan presenter, ni kan ju läsa förra inlägget också! Vi tog ett tidigt morgondopp i havet, åt vi frukost, sen badade vi mera och ca kl 12 på dagen åkte mina kusiner, farmor och faster hem och då kom Tims kompisar ut samtidigt.

Runt kl 14 åkte vi till Vaxholm för att äta lunch, vi åt på strandbryggan tror jag att det hette, det var jättegott och mysigt! Vi brukar äta där varje gång vi är i Vaxholm! Vi handlade lite mat där också.

När vi kom tillbaka hem tog jag och Norea en nap i typ en timme haha, vi skulle bara sovit en kvart men det blev lite längre än tänkt.. Aja sånt händer!

Jag bytte om till mjukiskläder och gick och plockade blåbär på tomten, vi har sjukt mycket blåbär här på landet!! Jag plockade ganska lite men det ska jag ha till frukosten imorgon.

Till middag åt vi kyckling, majskolv, grillade tomater och lök och potatis, jättegott! Jag älskar allt grillat. Middagen blev lite sent, vi åt klart klockan halv 10 tror jag.

Efter middagen satte vi igång bastun och lät den värmas upp. Sen bytte vi om till badkläder och när vi kom ner så var bastun 118 grader, alldeles för varmt för min del. Vi lät dörren stå öppet ett tag så att det kom in lite kalluft! Vi bastade, badade, bastade, badade flera gånger haha. Det är så najs när man hoppar i det kalla vattnet när man är så varm! Vi bastade tills kl 01:00 ungefär och då gick vi upp, duschade av oss och bytte om till myskläder. Sedan satte vi oss och spelade kort tills 02:20 Så mysig dag, verkligen! Jag somnade kanske kvart i tre så jag är lite trött nu haha.

Om ni undrar varför jag inte har så många bilder i mina senaste inlägg så är det för att min dator är hemma och jag fotar det mesta med kameran och jag kan inte föra över till telefonen direkt, men det kanske kommer ett inlägg när jag kommer hem med massa bilder härifrån!

Kram, see uu!

NOREA☝🏽

Hejsan!! Igår fyllde jag ju år som de flesta av er säkert redan visste. Jag vaknade upp av att familjen sjöng för mig och gav mig paket. Vi åt en jättegod frukost med vattenmelon, croissanter och bär! Sen på dagen kom mina kusiner och min farmor ut till landet då vi firade mig, badade, bastade och åt god mat! Allt jag fick är jag verkligen så glad över, allt var jättefint! Jag fick bland annat en en kamera som jag kan använda till att ta bilder (no shit) till bloggen och instagram! Jag sprang runt som en galning igår och fotade allt, haha! Dagen var iallafall jättebra! Nu ska jag bada!!🎊😘

Hej på er! igår klockan 23:10 landade vi i stockholm, så skönt att vara hemma man så tråkigt att inte vara kvar i Spanien.

Jag sov ut ganska länge idag (varje dag hehe) så jag vaknade runt klockan 10, då låg jag var i sängen ett tag och kollade alla sociala medier. Sen efter ett tag gick jag upp och då fanns det ingen frukost hemma, så jag och Tim skulle gå ner till ett bageri och köpa mackor, men sen gick vi förbi en sushiresturang och ingen av oss var särskilt sugna på frukost och klockan var ändå halv 12 så vi gick in och köpte varsin sushi. Tyvärr var sushin inte så god så jag åt bara lite. Konstig frukost ellerhur?

Sen började jag packa upp min resväska och städa mitt rum, så det är det jag har gjort idag. Inte så fancy dag men men man. Btw imorgon fyller jag år, wihooo. Planerna för imorgon är att vi ska åka ut till vårt landställe efter frukosten och då ska mina kusiner och farmor och farfar komma ut dit under dagen eller kanske sova kvar en natt. Men det kanske inte blir så men jag tror och hoppas det!

Nu ska jag bara chilla och gå och köpa lite lunch snart. See u, bye!

Helloo! Idag har jag varit med Tim och Ella i Malaga centro, våran lägenhet ligger lite utanför Malaga så vi tog tåget dit! Först gick vi in på ett köpcenter som heter El Corte Inglés, där köpte jag en orange bikini och en vit oversize skjorta!

Sen gick vi i lite butiker, tex Zara, bimba y lola och lite i andra. När vi skulle äta velade vi på lite olika ställen men sen bestämde vi oss för att prova ett nytt ställe, det hette TGB (the good burger). Vi alla tog varsin hamburgare och pommes, sjukt goda hamburgare där, verkligen! Rekomenderar starkt om ni hittar det någonstans eller åker till Malaga!

Efter lunchen gick vi runt i Malaga ett tag, det var dock fett varmt. Men efter ett tag så tog vi tåget tillbaka hem och badade i poolen! Sen duschade jag och bytte om. Nu - middag med mormor och morfar!

Puss och hej leverpastej:)