Heeeej!! Jag vet jag vet.. Katastrof att jag inte har bloggat, vet själv hur mycket jag hatar när man läser bloggar och sen när dem kommer hem så slutar dem bara skriva så kan de ju inte vara! Har nu varit hemma i 2 veckor efter en stor surprise för alla här hemma. Jag och Jim har ju lyckats lura mamma och dem där hemma i flera månader nu!! Det var sååå himla kul att få se deras miner.. Duuu ska inte vara hemma nu sa dem. Opppps!! Så måndagen den 5 tog Jah första flyget till Dallas för sen ett flyg mot London. Hade där en overlap på 2-3 timmar men alla flyg gick jätte bra och jag landade i Köpenhamn tisdagen runt 4 där Andre och Jim stod och väntade. Med mig hem hade jag 2 stora väskor och en liten.. Guuud vad jag har shoppat! Blev 2 stora sopsäckar med gamla kläder som slängdes så allt det nya fick plats. Trosor vågar jag ju knappt skriva om.. 80 nya trosor och endast 7gamla som överlevde rensningen resten åkte i sopan! Fick även köpa ny byrå så allt skulle få plats, nu efter två veckor så är nästan allt uppe iallafall.. Står dock fortfarande en resväska kvar i mitt rum.

Så hur känns det nu att vara hemma? Frågar alla.. Ja den frågan är verkligen inte lätt att svara på. Det är faktiskt en väldigt jobbig känsla jag saknar mina loppor såååå himla mycket så det finns inte! Det är inte alls kul. Zoeys födelsedag idag.. Hade gärna velat vara där och pussat på henne. Det som även varit väldigt jobbigt nu är att man inte direkt har något jobb.. Vilket verkligen söööker mig! Men nu har jag fått lite timmar iallafall och jobbsökandet är fullt igång. Något jag även saknar är engelskan.. Tråkigt att inte få prata engelska varje dag. Något av de första jag märkte som dem där hemma skrattade jätte mycket åt var toaletterna? Asså här är inget vatten i toaletterna i Sverige? Riktigt konstigt!! Annars har jag träffat vänner och bara umgåtts med alla här hemma och njutit av svensk mat.. Så gott!

Tack till er som läst min blogg och stöttat mig under året! Kraaaamisar!💕

När jag sa hejdå till fam warburton.. Grace var så söt! Dem ville inte att jag skulle åka hem, blev till och med erbjuden jobb!

Systemet var ju såklart ett måste!

Heeeelloj!! Har nu landat och är hemma i park city igen.. Såå skönt faktiskt! Resan hem från Hawaii gick bra, trött som in i bara då man inte kunde sova på planet och tidsskillnaden och allting.. Hatar att flyga är så trött på det! Ska bli skönt när man väll står på svensk mark igen. Denna veckan kommer bestå av att umgås med vänner och bara njuta av sista veckan i park city. Jag och Sam ska även köra på en liten roadtrip till nån national park och Las vegas så förmodligen kör vi imorgon kväll eller onsdag morgon. Kommer bli awesome!! Idag om en vecka så sitter jag på planet påväg hem.. Wiiiho! Idag får det bli sängen tidigt har värsta huvudvärken så lite sömn hjälper förmodligen! Kraaaaamisar!!❤️

Saknar dessa två lite extra idag!❤️

Godmorgon Sverige!! Sista dagen här i Hawaii imorgon och vi är nu färdigpackade och redo för hemfärd.. I don't want to leave this place! Idag är det ju inte heller vilken dag som helst det är ju systerysters födelsedag och det har vi firat med sol, bad, cheescakefaktory och lite shopping på Victoria Secret. Det blev lite shopping för syrran.. Jag har handlat klart på
VS för detta året känner jag. Fast det kliade lite i fingrarna kan jag ju säga det var ju rea och allt. Vi har haft helt underbara sista dagar här i Honolulu med en massa sol, bad och bara verkligen haft semester på riktigt. Imorgon kväll går flyget hem mot Salt Lake och nu är det inte så jätte många dagar kvar innan flyget mot Sverige lyfter. Lite ångest ändå får jag säga.. Blir nog bra dock ska bli kul att få träffa alla därhemma! Kraaaam från Hawaii!!❤️

• aupair

Heeeelloj från Honolulu!! We are alive.. och tillbaka på andra ön igen efter en vecka på The Big Island. Veckan har varit bra och vi har fått se en massa allt från vulkan som spruta lava.. 12 år sedan sist den var aktiv så vi var väldigt lyckligt lottade som faktiskt fick se de in real life. Vi har även snorklat, varit på Amerikas finaste strand, fått se vattenfall och hikeat en jäkla massa, alla fina utsikter var värt det i slutändan. Men får säga att jag är väldigt glad att vara tillbaka på andra ön för lite riktigt semester, ingen mer camping här inte!!! Kommer inte campa på länge kan jag juuuu säga.. Usch!! Vinkade även av Ida och Kimmie idag som åkte vidare till California så nu är det bara jag och sis vilket är skönt då vi har mycket att catcha upp på! Ni får nya er med mina tråkiga mobilbilder tills jag kommer hem till Sverige igen. Imorgon ska vi njuta och bara sova tills vi vaknar och sen sola och bada hela dagen. Kraaaaamisar från Hawaii!❤️

• aupair

Godmorgon allihopa!! Söndag idag och vi började dagen med skydiving.. Sååå jävla häftigt var det! Helt obeskrivlig känsla och utsikten uppifrån var helt overklig, var faktiskt inte så jätte nervös utan man hann knappt tänka. Helt plötsligt var man liksom på kanten av flygplanet och sekunder senare så var man ute i luften! Hade lätt gjort om det igen.. Tror man hade njutit mer då. Annars har vi badat och varit på stranden och packat om då vi lämnar för att åka över till andra ön tidigt imorgonbitti. Där ska vi göra en tour som varar i en vecka så det ska ju bli intressant då vi ska campa och hikea och jag vet inte allt.. Hoppas där finns toaletter iallafall! Wish us luck.. Nu blir det sängen då klockan ringer halv 4. Kraaaaamisar från Hawaii!❤️

Här kommer alla vackra bilder med alla roliga miner.. Men det bjuder vi på!! Det vaaaaa AWESOME!!

• aupair

Godmorgon!! Eller rättare sagt godnatt från Hawaii, är nu 12 timmar back i tiden. Det var helt underbart att få träffa systeryster igen efter så många månader.. Äntligen together! Vi landade rätt sent i onsdagskväll så det blev sängen direkt då vi var helt jetlaggade. Igår började vi med stranden i några timmar och Josse brände ju såklart sig. Efter det skulle vi ta en "timmes promenad" hette det slutade med 3 timmars hike.. Tur utsikten var fin! Idag har vi hyrt bil och kört rundor på ön, först blev det en hike igen på bara sådär 1000 trappsteg.. Fy för in i vad jobbigt det var! Men känslan när man kom upp var obeskrivlig, det var vi och kineserna. Efter det tog vi bilen till en strand och det är den finaste stranden jag någonsin sett.. Turkost vatten så långt ögat kan nå. Kändes som man var med i en film så fint det var. Imorgon står pearl harbor på schemat så hoppas att det blir kul.. Men nu blir det sängen! Natti och kraaaamar från Hawaii!❤️

• aupair

Godmorgon!! Idag jobbade jag min sista dag som aupair och är nu arbetslös.. Wiiihooo! Det blev en heldag på lagoon vilket är en nöjespark och säger juuuu bara att Liseberg ligger i lä när det kommer till karuseller. Tyvärr ville inte Zoey åka dem "roliga" så jag och sina var tvungen att skiftas om hela tiden men vi hann med många karuseller och hade en jätte mysig dag. Zoeys favorit var nog sockervadden.. Haha! Varmt som in i var det.. Säkert 30-35 grader så det fick bli lite roliga vattenkaruseller oxå, dyng sur blev man! Svalka gjorde det iallafall. Nu ikväll tog jag en sista sväng till gymmet för ett sista pass.. Ganska sad faktiskt! Fick iallafall gjort ett bra pass och fick lugnat ner mig i allt stressande. Har nu också äntligen packat klart mina väskor inför imorgon, Hawaii here I come! Klockan är ställd på 5.. Så det lär inte bli många timmars sömn så förhoppningsvis kan jag sova på flyget imorgon.. Och imorgon får jag ju även se älskade systeryster igen efter flera månader ska bli såååå skönt. Vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera på bloggen men nåt inlägg ska jag försöka få upp. Nuuu blir det sängen.. Natti och kraaaam!❤️

Inte alls blöta.. 😅

Igår fick jag inte en lugn stund.. Töserna var på mig exakt hela tiden! Gulligt massa mys!

• aupair

Heeej och godmorgon på er!! Måndag och ny vecka. Helgen har varit stressig men bra, i fredags så åkte jag och sina till salt lake för lite shopping.. Hon som skulle shoppa inte jag men blev två fynd åndå, opppps! Hittade en bh på Victoria secret och mina bröst såg juu bara för jäkla bra ut i den så var ju tvungen att slå till såklart! Matchande till mina trosor jag köpt oxå så nu jäklar har man sexiga underkläder! Blev även en tröja från HM, är helt kär sååå snygg! Igår (lördag) blev det först jobb och sen igårkväll blev det zupas till middag och bio, vi såg bad moms och den rekommenderas starkt. Idag har jag fixat massa sista saker innan Hawaii och fixa tillslut klart med albumen och ramarna till töserna så dem fick sina hejdå presenter nu ikväll, kul med alla fina bilder jag har tagit på dem. Även ramar på oss alla som dem kan ha bredvid sängen. Nu ikväll var vi iväg och åt på finfin resturang som en liten hejdå middag bara familjen så det var mysigt, fick även ett fint hejdå brev och lite extra pengar nu till Hawaii som "tack"! Är sååå himla tacksam för min underbara värdfamilj det kommer bli riktigt jobbigt att säga hejdå på onsdag morgon.. Fy! Zoey blev ledsen nu under middagen så såklart fick hon mig att börja gråta också.. Usch! Imorgon blir det en heldag med töserna och på tisdag lagoon. Kraaaam på er!❤️ 2days left to Hawaii!!

Godmorgon! Som rubriken lyder så är det nu endast en vecka kvar av mitt år som aupair.. En veckan kvar tills Hawaii! Väldigt blanda känslor just nu, samtidigt som jag är så taggad på Hawaii och att få komma hem så kommer jag sakna allt här så himla mycket. Känns konstigt att bara lämna sitt liv här som man byggt upp, nu när jag kommer hem så börjar man ju liksom om på ny kula igen. Vi får väll se vad svea har att erbjuda!? Vem vem vart man hamnar! Det går iallafall bra med den nya aupairen, jätte trevligt tjej så det kommer förhoppningsvis funka. Har nu endast mitt bankkonto kvar att stänga sen är jag redo för avfärd. Har fixat min mobil så jag har en mobil tills jag åker hem.. Har även blivit lite shopping denna veckan, OPPSss!! Har shoppat ett par till Nike skor och idag blev det en kappa, mjukisbyxor och en ny myströja. Förhoppningsvis blir det ingen mer shopping men Sina ville åka till köpcentrumet nu i helgen så vem vet?!😄 problemet är ju vikten i resväskorna.. Hehe de löser väll sig. Ses snaaaaaart Sverige!❤️

Godmorgon!! I fredags hämtade vi upp nya aupairen på flygplatsen och det verkar vara en trevlig tjej och jag tror att hon kommer passa in bra i familjen så det känns skönt. Annars är det väldigt blandade känslor just nu, ena stunden är jag glad och taggad på att åka hem och nästa vill jag stanna här. Känns så konstigt att hon ska ta över mitt liv här. Jobbig känsla faktiskt. Alla mina saker är nu nerpackade och att jag faktiskt ska åka hem snart börjar kännas verkligt, kan fortfarande inte riktigt förstå att det har gått ett helt år och att jag faktiskt kommer hem snart. 10 fjuttiga dagar kvar till Hawaii nu.. GALET!! Kan fortfarande inte förstå att jag ska till Hawaii?! Kommer bli så awesome! Har faktiskt redan börjat planera att komma tillbaks i maj och besöka familjen i New York så mest troligen så blir det New York i Maj, hoppashoppas! Hoppas ni alla hat haft en bra helg.. Kraaaam!❤️