Idag hade vi väldig tur med vädret igen, solade största delen av dagen och sen städade vi lägenheten. På kvällen skulle Hannes och Elli ut och äta, så vi tog med Hanna ut och gick ut och åt vi med. De åker hem imorgon så det var kul att göra något tillsammans sista kvällen.
Vi gick vidare till ett annat ställe tillsammans och beställde in lite drinkar. Och sedan avslutade vi kvällen med att Alma och Hanna tatuerade sig, det blev så fint!
Bara 6 dagar kvar tills vi far hem nu✈️

Imorse var vi uppe tidigt och lämnade Amanda på flygplatsen, åkte efter det hem och sov i nån timme igen och när vi sedan vaknade var det jätte fint väder så det är vad vi har njutit av idag.

Som sagt så åkte ju Amanda hem imorse, vilket var jätte jobbigt. Det slog oss alla under dagen på olika sätt, att det snart är över för oss alla. För som vi har mått bra och trivts här. Men också att våran underhållare inte kommer att vara med oss på kvällarna längre, inte kommer få oss skratta med sina charader och allt annat underbart hon hittar på. Vi kommer hem om en vecka så vi ses ju snart igen, men att inte avsluta resan tillsammans var jobbigt.
Men vi har haft så kul ihop mandi, saknar dig redan 💕

Tog en tur in till stan idag, åt lunch och shoppade lite nytt. Efter det satte vi oss på Hard rock café under happy hour och beställde lite drinkar. Super goda och billiga!

Vädret var inte på topp idag så vi tog det riktigt lugnt, planerade veckan och fixade lite lekar tills imorgon, ska bli super kul!
Nu har vi varit och ätit på en mysig restaurang i närheten och medan vi nu väntar på att Hanna och Hannes ska komma från flygplatsen så ska vi spela lite bingo på hotellet.

Idag besökte vi för första gången huvudstaden här på Teneriffa. Vi gick upp tidigt, åt frukost och sen satte vi oss på en buss. Tog ungefär en timme och sedan var vi framme. Eftersom att vi ska åka tillbaka dit nästa vecka och shoppa på Primark så kollade vi mest runt idag. Köpte en till resväska och ett par jätteee snygga skor!
Så nu vet vi vilka affärer som vi vill besöka igen.

Mina nya skooor😍

Måste också visa att de har en massa fint julpynt här nere med, vilket gör mig så glad! Den första granen står i receptionen på vårat hotell och den andra bilden är ifrån en av affärerna vi var inne på idag. Jätte fina julsaker!

Idag skippade vi hotellfrukosten och gjorde en egen mysfrukost på rummet. Vi bakade scones, åt apelsiner i mängder och så tände vi det första ljuset. Snaaaart är det julafton, wiiii🎅

Imorse hade vi vår första frukost på hotellet igen efter 12 dagar med egen frukost, som vi njöt. Efter det åkte vi till stranden, där vi var hela dagen. Nu har vi ätit goda hamburgare och ska mysa till det lite.

Åkte ner till Monkey beach innan lunchen, åt lite och badade och solade sedan där hela dagen. Stora vågor var det med, vilket gjorde allt extra roligt. Ikväll ska vi laga till lite hemmagjord "carbonara" och mysa 🍝

Att vakna upp till det här och se att dagen kommer bli helt perfekt, det är därför vi trivs här

Igår fyllde vår fina Ellinor 19 och vi överraskade henne med frukost på sängen och tårta senare på dagen. Vid sextiden åkte vi in mot stan och mot restaurangen där vi bokat bord för kvällen. Både drink, förrätt och själva maten var sååå goda och bra, så det är ett ställe vi måste besöka igen!
Vi åkte hem mot hotellet igen, där personalen hade fixat en massa lekar och balkonger osv för Elli, en riktigt bra dag!