Nu har en hel helg gått och det är måndag igen. Jag var ledig denna helgen så har hängt med Calle och haft det mysigt.

I lördags så vaknade vi upp hemma hos mig och fortsatte dagen som planerat, med mys, träning och middag ute.

På söndagen så gick vi upp ganska tidigt och åkte till Ikea en stund efter att de öppnat, där åt vi deras brunch som faktisk var bra, och så fick jag köpt en sminkspegel och galgar.

Efter Ikea bleck det en tur till XXL i Sisjön och sedan till Frölunda torg. Fick köpt någon present till mamma, men hittade inget till mig själv. Lunch blev det såklart med! Och tror ni inte att det blev hamburgare en gång till? haha. Gott var det i alla fall!

I natt vaknade jag med frossa och feber, så det blev ingen skola för min del. Eftersom att jag har haft 39-40 graders feber resten av dagen så blir det ingen skola i morgon heller. Usch va hemskt det är att vara sjuk, huvudet känns som mos, man är yr och ena sekunden är man jättevarm och nästa fryser man så att man skakar.... Jag orkade i alla fall slänga ihop lite bananpannkakor som jag sedan fick i mig vilket var bra.
Jag får vilja så mycket som möjligt så att jag blir frisk till skidåkningen.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, puss!

Hej på er!

Igår gick jag upp tidigt och åkte till gymmet innan skolan, vilket jag brukar göra på fredagar. Det blev ett bra bröst och axlar-pass så har lite träningsvärk i dag.

Gick som vanligt i skolan och sedan åkte jag hem ich städade. Köpte med mig dessa korten hem som jag tänkte använda till mammas födelsedag, visst är de fina? Calle kom på kvällen och vi såg sista hunger games filmen.

Idag har vi planerat att ta det lugnt, träna och äta middag på @burger. Ha en bra lördag! Puss

Efter skolan bestämde jag mig för att följa med Hanna, Elin och Felicia till Waynes för en plugg-fika.
Dock så blev det ju inte riktigt så mycket plugg som vi tänkt, men fick gjort klart min inlämningsuppgift till ikväll och lite engelska.
Istället för plugg blev det mycket snack, men det är ju så mysigt!

Nu har jag satt mig på tåget och skall hem, eftersom att jag är klar med plugget tänkte jag att jag och Calle ska se andra hunger games filmen efter maten. Hoppas han är på den idén haha. Puss!

Till middag igår så blev det denna goda pastan med pesto, parmesanost, tomater och fläskfilé. Min mamma kan hon!

Det blev såklart inte så mycket pluggande igår som jag hade tänkt.... Calle kom istället så såg vi sista avsnittet på blacklist (!!!), vilket va grymt! Så jobbigt att vänta på nästa säsong nu bara...
Efter blacklist avsnittet så poppade vi popcorn och satte på Hunger Games, Calle har inte sett dem (?) så vi tänkte vi skulle se alla filmerna tillsammans. Tycker de filmerna är så bra, så har inget problem med att se dem igen.

Nu sitter jag på tåget påväg till skolan. Kommer tyvärr komma lite sent då tåget inte var i tid:/
Idag blir det en vanlig skoldag, sedan träning och efter det åker jag hem. Åker även till Calle ikväll efter middagen.
Ha en bra dag!

Idag har det varit en riktigt trött dag!

Det var extremt jobbigt att gå ur sängen i morse, och resten av dagen har jag varit lika seg. Fick nästan ingenting gjort under hela skoldagen:(

Slutade vid 14.25 och medan jag väntade på tåget så gick jag in på H&M för att köpa denna söta toppen, och så tog jag även en kaffe (självklart cappuccino) på Espresso House. Kände att jag behövde lite energi.

Kom hem för ett tag sedan och tänkte snart plugga lite. Har en inlämning i morgon så tänkte det var skönt att vara klar så fort som möjligt. Vill även måla naglarna för de blev så fula efter att jag jobbade i helgen!

Puss på er!

Gick precis ner och fixade en kopp te och la mig bekvämt i sängen. Fick även tänt lite ljus så det blev extra mysigt.
Kollar runt lite på hotell och caféer i Stockholm eftersom att jag blev så tagga efter att jag och Elsa bestämt oss för att se Ed Sheeran i Mars! Om vi får biljetter då haha.

Vaknade i morse och bestämde mig för att hoppa engelskan som var min enda lektion idag, och istället somna om en stund till.
Jag gick upp lite efter 10 och åt frukost och åkte till gymmet vid 11. Det blev ett bra ben- och rump-pass!

Mamma var extra snäll och gav mig hennes bensinkort så jag kunde tanka på vägen hem och hon hade även köpt räkmackor som vi mumsade i oss till lunch.
Nu blir det lite kaffe och sen ska jag hoppa in i duschen.
Puss!

Fick en liten present av mamma häromdagen, ett nytt underställ!
Har velat ha ett ifrån Kari Traa länge så blev extra glad när jag såg att stället var just därifrån. Kommer känna mig extra snygg i backen nu! Det är ju bara två och en halv vecka tills vi åker nu och jag längtar så mycket. Att åka skidor är bland det bästa jag vet, och det ska såklart bli mysigt att umgås med familjen!

hej på er! Imorse slängde jag på mig denna nya tröjan från Zara, och den är redan en favorit! Den är grå, super mjuk och så älskar jag de utsvängda armarna.
Fick allt lite komplimanger med så jag är nöjd haha.

Det var en tråkig dag i skolan idag så det fick bli en mysig fika med tjejerna för att göra dagen lite bättre. Vi hamnade på Espresso House och jag tog en yoghurt och cappuccino. Det är så härligt att bara sitta och dricka kaffe och prata om allt möjligt en stund!

Nu har jag kommit hem och hunnit duscha. Idag blir det pizza och jag är väldigt taggad, har inte ätit det på jag vet inte när.
Efter lite middag och fix här hemma så tar jag bilen till Calle för att sova där tänkte jag. Har hittat en blandskiva ifrån 2011 som jag skall sjunga med till hela vägen tänkte jag, haha. Puss!