Heeej. Sitter i soffan med en kopp kaffe och har precis vaknat, är ledig idag så mina planer inför dagen är att fixa lite små saker i stan samt träna ikväll! Imorgon tar nämligen Sam studenten, har en känsla av att det kommer bli en bra dag! Längesen jag tittade in här så tänkte visa lite bilder från senaste, chao!

Balen!!! Vi hade det såååå kul<3 Började och fixade oss hos Victoria, åkte till Marstrand där vi förare och åt lite smått i Klaras båt innan vi gick vidare och mötte upp resten.

Dagen innan studenten satte jag och Dani oss på Storan och diskuterade livet <3

Studenten!! Dagen började med champagnefrukost i Örgryte innan vi åkte in mot skolan för fotografering och lunch osv, för att sedan ta paddan till Operan och springa ut...

Hihi<3 Taggade tjejer innan vi skulle på flaket!

Detta var verkligen bästa dagen, hade så jävla kul varje sekund och så glad för alla som var med och firade det med mig <3

Nu ligger jag som sagt i soffan och har ätit frukost! Ska ut på en morgonpromenad tänkte jag innan jag fixar mig för dagen och åker in mot stan. Känns så konstigt att inte ha någon skola? Lite skönt såklart men väldigt ovant. Ha en bra dag <3

Hej. Haft påsklov denna veckan vilket har vart så skönt verkligen.. Har jobbat en hel del, tränat och varit med vänner<3 Var ute i torsdags och hade skiiitkul, kom hem sent så var trött igår, tog det lugnt hela dagen och jobbade några timmar innan jag åkte och jobba tills stängning. Efteråt åkte jag till Kajsa och sov där!

Vi var uppe med tuppen imorse och var på Sats I Sisjön för att gå på crosstrainng, vi var verkligen heeelt döda efter

Bio med Klara i måndags // I söndags hade vi chark och ostkväll hemma<3

När vi fick påsklov och myste i solen <3 / Lunch i onsdags!

Ska möta Klara i stan om några timmar så får vi se lite vad som händer, men vill hitta på något kuuul. Puss

bilder från skivan förra veckan! Jag och teddi var my little pony<3 Hade as kuuul och längtar tills nästa skiva!

Idag är det sol och jag har en lektion, sedan ska vi käka lunch och dricka bääärs. Puss å kram

Hämtade upp Dani imorse så åkte vi och köpte nybakade brallor och lite frukost till Teddi! Satt där och pratade och myste en stund! Bästa starten på en söndag:)

Hej på er! Sitter för tillfället i köket med en kaffe medan det ösregnar ute, lite mysigt tycker jag! Slutade tidigt idag och då hämtade jag upp Manuela så åkte vi och träna, älskar att träna på dagen så man är helt ledig till plugg osv på kvällen! Här under får ni lite bilder från min förra vecka:

Lite bilder förra veckan när solen tittade fram, då passade vi på att sitta utomhus och njuta av solstrålarna <3

Hade även en så bra helg! Fredagen träffade jag tjejerna på Tacos och Tequila där vi åt gott och bara satt och snackade hela kvällen. I lördags var jag på spinningspass med mamma och pappa på morgonen, kollade en handbollsmatch och träffade Daniela i stan en stund. Sedan åt vi gott hemma hos Teddi på kvällen och förade där innan vi gick ut!

Var lite trött i Söndags pga lite sömn så tog det bara lugnt hela dagen och plugga och så!

Söndag! Känns som min första lediga söndag på länge då jag vanligtvis alltid brukar jobba då, så skönt! Vi börja dagen här hemma med en mysig söndagsfrukost och Nyhetsmorgon. Senare ska vi på middag till min farmor och senare är planen att åka till gymmet. Är ledig från jobb nästa vecka så har tänkt att komma igång med träningen rejält nu!
Hoppas ni får en grym söndag <3

Bilder från min vecka! Tisdagen hade vi 100-dagars fest vilket började med en middag för alla treor, hade så kul!! Resten av veckan har jag tagit det väldigt lugnt, pluggat mycket och jobbat! Är hemma nu och ikväll är vi ett gäng som skall till först Teddi och sen Jakob! Puss å kram

Första kvällen i Bangkok gick vi ut på stan och satte oss på en supermysig restaurang för lite middag, åt en pasta med tryffelsås som var så god! Avslutade med pannacotta och brownie till efterrätt innan vi gick hem till hotellet vi bodde på ( SÅ FINT!!).

Gick i lite affärer dagen efter på förmiddagen och senare gick vi tillbaks till hotellet för lite sol innan det var dags för middag. Bodde förövrigt på ett sånt fint och mysigt hotell<3<3

Sista dagen åkte vi till en jättemysigt brunch ställe här i Bangkok, strosade runt innan vi åkte till flygplasen för att åka hemåt...

Lite blandade bilder från både Koh Chang och sedan Koh Kood. Som ni ser hade vi det helt fantastiskt <3 Vill tbx nununu, Vi avslutade resan med två nätter i Bangkok, så kommer ett inlägg med lite bilder därifrån med!