Igår var jag och träffade Emmelie och hennes sex veckors gamla bebis Collin!! Det var såååå mysigt, jag älskar älskar älskar bebisar och det var så himla kul att äntligen få träffa honom (och Emmelie såklart haha). Var där i flera timmar och mös & pratade ikapp massor sen åkte jag hem och hjälpte mamma att laga middag. Kan dock erkänna att hon och jacob gjorde det mesta haha, matlagning är inte min starkaste sida 😅 Vi överraskade iallafall pappa efter jobbet med en jätte god trerätters middag. Toast skagen till förrätt, fisksoppa till varmrätt och chokladmousse till efterätt! 10p 👌🏼

Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax gå upp, idag ska vi flytta över alla mina saker till Jacobs lägenhet! Kommer vara så jobbigt haha hatar att packa och flytta 😩 Men men de måste göras, hörs sen! Puss❤️

Här kommer lite bilder från idag på spat, vi bastade, badade och hade det super mysigt 😍 Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova för imorgon ska jag ÄNTLIGEN träffa Emmelie och Collin (Emmelies baby!!!!) Puss ❤️

Hej! I tisdags kväll gick vi somsagt ut, det var något event på W hotell med mat och dryck vilket var super trevligt och efter det gick vi vidare till två andra klubbar! Träffade även två as läskiga apor som halvt förföljde mig på det ena stället HAHA :-)! Och igår vid två tiden åkte vi hem, det ösregnade hela dagen i Barcelona och Ebba säger att det regnar där nere idag med, så vi hade verkligen tur med vädret!

Så vad händer idag då? Jag ska på arbetsintervju snart och sen ska jag & mamma på spa hela dagen ! Super mys ❤️ Är så trött just nu men ska verkligen försöka ta mig upp ur sängen.. Talk to u later guys 👋🏼

Här kommer bilder från gårdagen och idag! Igår var vi först och shoppade & sen åkte vi vidare till Park Güell! Efter det åt vi super god lunch, känns som det enda vi gör här är att äta and i love it hahaha 😍 Sen blev det lite häng i lägenheten & sen lite tapas till middag! Och idag åt vi brunch på VÄRLDENS och ja överdriver inte nu bästa ställe! Slår all brunch jag ätit i hela mitt liv så här måste ni äta om ni är i Barcelona! Stället hette Brunch & cake👌🏼 Efter dröm brunchen åkte jag och pappa till stranden och efter ett tag kom Daniela dit också. Vi försökte sola men det var iskallt haha så det sluta med att vi gick till en cava bar istället och drack lite cava & åt ost, super mys! Nu är jag med mamma och pappa o snart ska vi till Ebbas lägenhet och hänga där, sen ska jag Fanny, Daniela & Ebba ut! Puss ❤️

Helloooo! Igår efter vi landat åkte vi direkt till Ebbas lägenhet och sjöng samt lämnade presenter och sen åkte vi vidare in till stan! Vi tittade i lite affärer, åt lunch på ett mysigt ställe, drack massor med sangria och pratade ikapp. Super mysigt ❤️ Efter de åkte vi tillbaka till lägenheten och fixade oss iordning för kvällen & sen mötte vi upp mamma o pappa för födelsedags middag! Vi åt på OneOcean Club som är ett super mysigt ställe precis nere vid hamnen med as god mat. Jag åt fisksoppa till middag och cheescake till efterätt för den som bryr sig 😂

När vi var klara mötte jag och Ebba upp Daniela & Fanny (Ebbas kompisar hon bor med) och sen gick vi ut! Super lyckad dag och jag hopps att Ebba är nöjd med sin födelsedag. Idag vaknade vi vid 10 tiden, mötte upp pappa och gick o solade i en park i närheten. Efter det åt jag och pappa lunch tillsammans, hängde i lägenheten som jag, mamma & pappa bor i och så blev de middag lite senare! Vi åt på ett hamburgerställe som hette MakaMaka som hade jätte goda hamburgare samt pommes 😍 och nu ligger jag i sängen & ska alldeles strax sova. Hörs mer imorgon, puss!

Nu sitter jag på flygplatsen med mamma & pappa och ska snart flyga till Barcelona! Det är Ebbas födelsedag idag så vi ska åka dit och hälsa på henne 😍 Mysigt med en familje weekend! Talk to u later, puss ❤️

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna! I tisdags träffade jag Cornelia äntligen, vi tittade på SKAM & pratade massor ❤️❤️ I onsdags brunchade jag med Josefina och Cornelia i Jossans nya lägenhet vilket var jätte mysigt 😍 och igår träffade jag Shiren på dagen & sen på kvällen blev det middag med Sofia, Curry och Cornelia + utgång! Det blev dock en tidig hemgång haha, blev så full pga jag inte druckigt på så länge 😂🤚🏼 Idag ska jag bara chilla hemma och packa till Barcelona, hörs sen! Puss ❤️

Helloooo allihopa!! Nu är jag back in Sweden igen efter en evighet! 9 månader för att vara exakt om man inte räknar med den lilla veckan i januari efter New York. Sjukt! Sista dagen i Bangkok spenderades på SO sofitel som är ett super nice hotell med as fin utsikt, som ni ser på bilden hade dom en infinity pool med utsikt över Bangkok! Man fick lite New York feeling av att vara där faktiskt 😍 Efter vi hängt på hotellet hela dagen så åkte vi hem & gjorde oss iordning o så vidare till lebua där vi tog en drink! Det var jätte coolt att besöka & se den irl (det är baren som är med i baksmällan 2, super känd rooftop) och sen åkte vi vidare till en annan rooftop där vi drack mojito buckets & pratade om resan ❤️ super mysigt var det!

Dagen efter var det dags att packa och åka till flygplatsen för att åka hem 😥😥 Kändes så skevt när det stod Arlanda på tagsen på våra väskor haha 😩.. Flygresan hem gick iallafall jätte bra, väldigt segt dock att flyga 12h 😴 Väl framme möttes jag av mamma & pappa på Arlanda och vi åkte direkt hem o åt tacos 😍🙏🏼 Fick även två påskägg så var super glad! Senare på kvällen kom Jacob & nu idag ska jag träffa Cornelia, puss på er! ❤️

Igår förmiddag åkte vi från Bali vilket var jätte sorgligt! Vårt flyg till Jakarta var såklart två timmar försenat (goals), så när vi kom fram dit så var det bara att gå och lägga sig på direkten eftersom vi skulle upp jätte tidigt idag.

Väl framme på flygplatsen idag fick vi för det första varsin overstay med 1 dag i landet pga vi räknat fel och var tvungna att böta 500kr 😍 As nice liten överraskning när man är som absolut fattigast sista dagen på resan haha. Och pricken över i:et så var självklart även det flyget försenat vilket gjorde att vi var 5min ifrån att missa vårt flyg i Singapore (där vi mellanlandade), men som tur var hann vi exakt haha! Och när man bara kände att nä nu har de vart lite mycket otur och jobbiga saker som hänt så kommer såklart inte våra väskor i Bangkok och det visar sig ofc att dom är kvar i Singapore 😇😅 Love life!

Så idag har vi glidit runt i våra sjukt äckliga kläder hela dagen och just nu ligger vi på hotell rummet och väntar på väskorna som förhoppningsvis kommer snart 🙏🏼 Kan ju inte påstå att denna dag varit den bästa i mitt liv haha, hoppas på att morgondagen blir bättre! Talk to u later 😍 Glad påsk! 🐣🐥❤️

Idag har vi bara hängt vid poolen, solat (pressat inför hemresan), lyssnat på poddar och ätit as god tacos till middag! 😍 Nu ska jag alldeles strax sova! Helt sinnesjukt att vi har två dagar kvar här i Bali (!!!) och att det är mindre än en vecka tills vi är i Sverige igen! Galet galet blir nästan nervös haha 😂