Dessa morgnar! Man kan ju inte låta bli & stanna. Så underbart!

❤️

Min torsdag började väldigt bra. Kunde ha sovit längre, men nää. Kollade in telefon & klockan var bara 9. Brukar ibland vara så trött när man har vaknat, men inte idag som var lite underligt.

Har fått vara ledig hela dagen. Lite över 13 promenera jag till Pernilla. Satte hos henne en bra stund innan vi gick mot stan. Påväg till stan stannade vi & tog några bilder. Alltså hösten! Hur fin de igentligen är.

Kollade in ett varv på Indiska & Glitter, därifrån vi sen gick vidare till fazers café. Pratade & hade de allmänt gott. Imorgon blir de jobb & samma gäller hela helgen.

Kram ❤️

Tänään oli vuorossa vähän erilainen lounas vapaapäivän kunniaksi. Salaattia & broileria.

Idag blev de en lite annorluna lunch. Sallad med stekt kyckling.

Ha de bra! Puss

❤️

• 58 Readers

Kolla hur trevligt man kan ha en vanlig torsdag! Afterwork med Pernilla. Efter vi sluta arbete cyklade vi in till stan & satte ner oss vid Sweet Wasa.

Jag bestälde en god choklad tårta med kaffe & pernilla körde med en hälsosammare alternativ, tortilla bröd med kyckling & sallad. Blev en hel del skratt & prat. Ibland känns de att man bara behöver varva ner lite & få tänka på något annat.

KRAM, Puss! ❤

Från förra veckas dejt med Pernilla. Vi var båda lediga, så vi passade & gjorde pizza! Bra så. ❤️

Förra helgen spenderade jag hela helgen i Helsingfors tillsammans med Emelie.

Vårt hotellrum!

Vi kom fram till Helsingfors 16.15 tiden. Checkade in på vårt hotell, lämnade sakerna & promenerade in till stan. Gick runt i några klädbutiker & kom tillbaka till hotellet nio tiden.

Nästa morgon.

Där 10 tiden efter vi hade fixa oss färdiga, sökte vi upp ett loppis, som var en bit från hotellet.
Efter ett besök till loppis promenerade vi ner till Kauppatori. Kollade in Domkyrkan där vi sen tog en hel den bilder.

Fick en spontan idé & tog båt-taxi till högholmen. Där spenderade vi säkert över 2 timmar. Kollade in alla djur som vi såg. Största delen av djuren sovde, så vi kunde inte se alla djur som vi ville. Men de var nog endå värt att åka till holmen.

Båda morgnarna hade vi väckning halv åtta. Det bästa med att få vakna i lugn o ro, fixa sig färdig & äta frukost så länge man ville. Bästa med hotell livet.

På vår vistelse i Helsingfors fick vi njuta av både solsken & regn.
Söndagförmiddagen hoppade emelie på bussen ner till Åbo & jag tog tåget ner till Vasa. Kom hem med lite nya plagg som ni säkert får se i ett annat inlägg här senare.

Ha de bra! ❤️

Dagen som jag har sätt fram emot i 2 veckors tid & nu är den kommen.

Idag har jag suttit på bussen i 5 timmar påväg ner till Åbo. Jag kommer att sova hos Emelie. Det är nämligen så att vi ska spendera 3 dagar i H:fors i helgen. Vi kommer att åka dit med buss 14 tiden imorgon efter att E har slutat skolan.

Ha de bra! ❤

Hej. Snart är de fredag & jag har fått vara ledig fem dagar. Kommer bli helt trevligt & fara jobba igen. Idag har jag inte gjort desto mycket. Tänkte att jag skulle ha åkt till stan, men de blev inte av. Så har bara varit hemma & kollat på Youtube & haft de allmänt gott!

Ha en bra dag. ❤

Barnvakt på schemat. Igår blev jag hämtad av min moster. Där spenderade jag 1 natt för idag skulle jag se efter min yngsta kusin. Vi hade en riktigt trevlig dag. Lekte, plockade bär & hade de allmänt gott. Före jag blev skjutsad hem tillbaka solade vi på terassen & åt gott.

Imorgon är de söndag & jag har jobbtur från 11.45-18.45.

Ha de bäst! Puss & Kram ❤️

Hei kära. Torsdagen som gick spenderade jag tillsammans med min kompis Emelie hela dagen vid Jakobstad. Vi startade på morgonen 10 tiden o var framme kring 12.

Första stopp vad Amida loppis. Därifrån hittade jag några fina plagg som ni säkert kommer att få se i något inlägg. När vi var färdiga, körde vi in mot centrum. Lunchade vid Mango house. Hade en gång tidigare besökt stället.

Efter vi hade gott i centrum, körde vi till fäboda & Storsand. Så härligt ställe. Där blev de en hel del photo shoots.