Idag (Lördag) va jag på karnevalen i Nyköping och va där med Maria och jag köpte tre linnen och åkte en karusell!
Orkar inte skriva så mer just nu för klockan är 03.45 just nu.. Bilder där nere på linnena btw

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid riktigt😑

Jag kom hem i lördags för vi åkte till en till camping efter Tylösand och sen till Ullared på fredag och lördag. Jag vill nog helst inte göra någon New in eller Haul på det.. Handlade för ungefär 1500 men om ni vill ha någon så får ni kommentera annars skiter jag i det.👌

I söndags alltså i förrigår så var jag
och Fella på malmamarken i Malmköping
Och jag köpte lite saker som jag tänkte göra en New in på nu.😍👌😄

Obeykeps 150kr med Snapback (alltså ingen speciell storlek) Btw. Fella köpte en likadan😍👌

Svart linne Go Fuck Your #selfie med uppklippt baksida i strl S/M

Svart Obey linne i strl S/M

Fyra klistermärken i Sweet, Obey, Batman & Superman 4 för 20kr och en för 10kr

(Jag skrev dethär igår och du va jag i Trollhättan men nu är jag i Tylösand, glömde ladda upp det😂👌)

Just nu är jag i ett hotellrum i Trollhättan och för jag och min familj är på typ en resa.. Först åkte vi till Norrköping igår men det var bara för att köpa ett tält, madrasser, väskor och sovsäckar. Varför får ni veta om ni fortsätter läsa! :P Men jag köpte lite andra saker du också och det finns bild där nere på de. Jag gör en New in på det jag har köpt när jag har kommit hem igen!👍

Först åkte vi till söderköping och åt glass på Smultronstället! För er som inte vet så är det ett känt glasställe som gör jättestora glassar och sånt! 👌😍

Sen åkte vi till Trollhättan till ett hotell (Där vi är nu) och det tog hela dagen.. Vi åkte vid ungerfär 10 och kom fram vid 5 alltså 17.00 haha.. Fast vi stannade ju ett tag i Söderköping och sen har vi stannat och ätit mat och så också!👍

Imorgon så ska vi fortsätta till Halmstad och shoppa sen ska vi fortsätta till Tylösand (Sveriges finaste strand) och sova där i två nätter på en camping. Och sola o bada såklart...☀️👌

Sen efter det så tänkte vi åka till Ullared men vi får se om pengarna räcker till det med😄

Här får ni lite bilder ifrån Smultronstället och Trollhättan också 😉

Idag var jag ju på stan som jag skrev i min New in som kom upp för några timmar sen!

Jag, Mamma och Elin gick till Sandys och åt frozen yoghurt (Bild 1 :D)

Sen ikväll så sprang jag och Elin ungefär 4,5 km nått sånt så stannade vi förbi statoil och hämtade en XL-badring som vi vann igår och så köpte vi två Vitamin Well (Bild 2 :D)

Haha sen kommer det en liten bild på mina naglar som jag fixade igår :P Jag använde ett nagellack från isadora i färgen 755 Pistacchio och ett ifrån O.P.I i silvrigt glitter men det står ingen färg :)

Idag va jag på stan med min underbara syster Elin och då köpte jag lite saker! Bilder nedan :)

Jag har tänkt att jag ska göra en rewiew på Foundationen som jag köpte! Men vi får se när :)

Beach-väska Kappahl 149:-

Örhängen Kappahl 79:-

Babylips Lindex 39:-

Foundation Isadora Wake Up make-up Färg: 00 Fair H&M 159:-

Powerpack Linocell Kjell & Company 179:-
(Så man kan ladda mobilen varsomhelst :D)

Måndag

I förrigår va det måndag och jag cyklade till skolan med Maria som vanligt och det va en ganska tråkig skoldag.. Men det va ganska kul på idrotten för vi origenterade och jag och Marre hittade alla 😄

Men sen när vi skulle hem så regnade det..😒 Inte lika kul.. Jag och Maria cyklade ju så vi blev dyngsura.. Vi mötte Marias kompis Alice vid Ica och hon gick och Maria och jag cyklade så det tog ett tag att komma hem för vi var ju tvungna att stanna hela tiden.. Det tog ungefär 40 minuter och det brukar ta typ 15-20 minuter!

Tisdag

Igår va det tisdag och det var en väldigt rolig dag av någon anledning.. Jag gjorde inget speciellt men det va bara kul. Haha😂

Igår kom Julia hit och vi åkte till tivolit och såg Linus Svenning och åkte karuseller😂

Sen sov vi hos mig och vi hade väldigt roligt😅
Hon va tvungen att sticka kl 10 med bussen

Sen idag har det bara varit en slapp-dag typ och jag har typ gjort ingenting och bara haft tråkigt.. Men jag har inte haft lust att göra någonting så aaa..😓😴

Igår hade jag skola som vanligt men på lunchen så cyklade jag, Maria, Fella och Amanda till Burger king och åt istället för skolmaten som va purjulöksoppa😒 vi körde Volleyboll på gympan som va väldigt kul!😄

Sen efter skolan åkte jag till vårdcentralen i Ekensberg! OBS! Inget allvarligt!😉

Men efter det så åkte jag till Ellen och vi åkte tillsammans hem till mig och Marre skulle ha kommit men hon orkade inte för hon va på agility-kurs som slutade typ åtta och hon kom hem vid typ 21.30.. Btw.. Vi hade skitkul! Måste göras om.❤️

Sen idag cyklade jag och Ellen till ett "tivoli" i Nyköping och där träffade vi Maria och vi hann va där i typ 40 minuter sen va vi tvungna att cykla tillbaka för Ellen skulle hem och Marre följde med!🌸

När Ellen hade åkt hem så kom Fella till mig och hon, jag och Marre åkte till "tivolit" igen😂
Vi åkte bara en gång för biljetterna kostade 40kr.. Men vi var dom ända som åkte då så vi fick åka skitlänge och vi fick jätte mycket fart av han som ägde karusellen😄

Sen åkte jag och Fella hem till mig för att Fella skulle med bussen som gick 17.00 men hon hade läst fel så det stod att bussen gick 18.00 så då va vi hos mig ett tag och satt och gjorde ingenting i mitt rum och hade allmänt kul sen gick vi ner och kolla på tv och tjockade oss med chips😂

Sen när hon hade åkt hem så cyklade jag till coop extra för att köpa glass åt mamma. Sen när jag hade betalat och stod utanför kassan så stod det en godispåse som någon hade glömt på en av dom här rullbanden och jag sa till han i kassan och han sa att jag fick ta den, haha snälla människor i lilla Nyköping😄❤️

Först vill jag säga att jag köpte en jeansväst och ett par nya skor i söndags.😄

Det va en ganska skön dag idag men lite kallt flr det blåste jätte mycket.. Men iaf.. Idag har jag varit i skolan och cyklat till Ica två gånger😂
Vi slutade 14.50 istället för 15.25 för vi hade hemkunskap och blev klara fort! Men vi stannade i skolan och pratade med dom andra som hade matte för dom hade öppet fönster! Men sen cyklade jag och Maria hem och hon va hos mig i typ en halvtimme medans hon väntade på bussen😊

När hon hade åkt så träffade jag Ellen och vi tänkte åka till vallarna och sola men det blåste jätte mycket så det blev kallt.. Då gick vi till stan istället! På Ginatricot var det 10-årsjubileum så det var för dom 100 första 25% rabatt och man fick en liten necessär och en body splash. Jag köpte ett svart linne och en vit bandeou-topp (stav) och fick "goodiebagen"😄🌸

Bilder nedan på allt😂

Igår va en helt vanlig skoldag typ men sen efter skolan så cyklade jag och Maria först hem till mig och lämnade lite saker och sen gick vi till stan och träffade några underbara tjejer från våran klass och vi gick runt och jag köpte fyra ringar för 12 kr alla va likadana. My, Maria, Fella och jag fick en varsin! Jag tyckte dom va jätte söta (:
Se bild där nere!🌸

Sen gick vi till bt och tjejerna åkte hem och jag och Maria cyklade till vallarna vid Nyköpings slott och solade i typ en timme och blev bruna😊 det är skönt och jätte fint väder.👌

När jag kom hem sen typ vid 7 på kvällen så satt jag vid datorn en stund sen gick jag och la mig för jag va helt utmattad och trött efter denhär jobbiga men roliga veckan. Idag tänkte jag gå ner till stan och leta efter avslutnigskläder men vi får se om det blir av!

Men nu ska jag äta frukost så Hejdå👋