instagram@nomiesunesson

Detta hade jag på mig idag!
Tröja/ Ginatricot bootcut jeans / Crocker skor / stan Smith jacka / hm
Hahah min kompis tog bilden och hann bara ta en innan min mobil dog...
Idag efter skolan åkte jag hem åt lite lämnade väskan och åkte sedan till stan och träffade Deborah! Nu är jag på väg hem och måste plugga för har so prov imon!!

Contains affiliate links

Hej hej! hoppas ni haft en bra första skoldag, det har jag. Fick veta att jag ska få sluta tidigare på onsdag, hur skönt!?. Gjorde ett collage av lite saker jag verkligen vill ha nu till våren! känner mig så taggad synd bara att det typ är minusgrader ute.

Nu åker vi hem:(( hade helst stannat i Thailand typ jätte länge till!! Men känner mig ändå ganska taggad på våren och så!

Vi var i China town idag och det var väldigt coolt och fint!!

Vi åkte upp och åt och sedan insåg vi att vi hade hamnat på sky bar 360 vilket är ett utkikstorn (typ) och man såg såå bra och det var så mäktigt och coolt!! Men lite läskigt då det var på 25 våningen men men!

Vi åt sist men inte minst på ett ställe som hette Swensens där det var jätte god glass! Och glassen var inte vara god utan också jätte stor! Och så god!!! Dom andra dagarna vi har varit här har jag inte bloggat så mkt på för internetet på hotellet var jätte dåligt:(( men vi har kollat på olika saker i Bangkok, varit på marknad och SHOPPAT!!!!+ det jag skrev i mitt förra inlägg<3
Håller på att vända tillbaka dygnet då vi ska åka hem imorgon :( men inte förres klockan 15 så hinner ju vara lite på MBK (som ligger typ 500 meter bort och är ett jätte stort shoppingcenter!) och ba vara på hotellet!

Idag var första dagen i Bangkok! Vi åkte först skaitrain till ett ställe där vi tog en båt till guld Buddhan och massa andra buddor. Sedan så gick vi runt lite och sedan åkte vi flodbåt till tågstationen och åkte till lumpini parken. Där stannade vi ett tag sen åkte vi hem till hotellet. Nu ska vi äta lite och sen sova!

Sista dagen här innan vi åker till Bangkok!! Har haft det jätte bra här och har varit såå kul vill verkligen tillbaka!

Hej hej! Igår var vi på ännu ett drömmigt ställe, koh samed. Vi åkte båt dit och var där typ hela dagen och det var så fint och jag ville typ aldrig åka därifrån!! När vi kom hem så badade vi lite i poolen innan den stängdes. Kram kram

I förr igår var vi på "be Happy Beach" och vi gillade den så mkt att vi åkte dit dagen där på med ! Här ovan är lite bilder från igår. Känner att jag är lite efter med bloggandet så måste komma ikapp nu<3

Kjol-Ginatricot
Linne- vet faktist inte
Skor- Ginatricot

Igår kom det en (jätte lyxig) taxi och hämtade oss körde oss till ett aptempel och sedan till en djungel resturang i pae phe. Restaurangen var typ som en djungel fast det var bara fiskar där och en (eller två) svart svan. Har aldrig sett det tidigare men det var så coolt faktist. Det var även en jötte stor fisk, typ 3 meter lång!!