ja då har man börjat återhämta sig efter en härlig resa till thailand..

börja me att ja å natha kom till kao lak ett litet mysigt ställa vid phuket men efter en lång kärleks promenad längst stranden börja vi sakna lite folk å rörelse.nåra dar senare tog vi oss ner till phagnan där våra vänner va.fick ett jätte fint hotell precis vid havet.mycke festande senare åker vi vidare till patong.där tatuerar ja mina ögonbryn va sådär mysigt heheh..sen hyr killarna moppar å vi åker iväg en hel dag å badar på fina stränder.ja å natha fick rida på elefant som vi ville å skjuta me en 45:a de va ball.vi gick ut på kvällen.hamna på en strippklubb den sluta me att ja å natha stod på baren å strippa lite fick pengar å stack skit fulla hem hahah..när man kom hem låg de jätte fina rosor på min kudde=)

sen tog vi oss ner till phi phi fick ett jätte fint hotell där me vid stranden.vi åkte me en båt å snorkla bland hajar å kolla på apor ådelfiner.hade en helt toppen dag där me.

hela resan har vart fantastisk.kunde inte vart bättre.tack oz o co för ni tog hand om oss hade inte haft så kul själva..

ja ¨då har man flyttat hem till goa götet igen då..känns helt underbart.har jobbat på de nya jobbet i två veckor nu första veckan fick ja åka til Halmstad å bo på hotel å jobbe.hade svin kul.sen på tors va de julbord på scandik hotel i Halmstad ja plus 20 gubbar hehhe men hade sååå kul.peter min arb kamrat blev så full att han försvann.leta efter han en tim då hade han gått till hotellet utan jacka heheh.denna veckan har ja vart i gbg i skarvikshamnen,gött att va på hemmaplan oxå.kan inte ha fått bättre arb kamrater heller dom e helt underbara.peter å tommy dom har samma sjuka snuskiga humor som ja å vi har kul hela dagarna.

ska börja bygga på huset nu oxå har börjat lite me köket de e la snart klar..sen ska vi höja taket å bygga ut.om ja har råd heheh så hade ju inte vart fel å hitta en kille som man kan leva me å dela allt me hahahah..ne men mysigt å ha nån e lite trött på singel livet nu..

denna helgen blir nog lugn har lovat tommy att va hemma å bli frisk så ja kan jobba nästa vecka;)

ja å natha ska ta en sista minuten resa oxå direkt efter julafton får se vart de tar oss.helst till ett varmt ställe men spelar ingen roll för vi kommer ha sååå kul.eller hur natha?

nää om man skulle upp å äta lite frukost sen lägga sig igen,fy va ja hatar att va sjuk.tråkigt..

jaja ha de göttans

ja då fick man jobbet man ville ha då heheh va där i morse knappt en tim efter intervjun ringer dom å vill inte vänta mer utan vill anställa mig så man börjar där den 3dec..så nu e man snart grundläggningsarbetare på hercules (NCC) ska göra grunder till stora byggnader å förstärka broar m,m ska bli kul å få köra lite maskiner STORA maskiner ;) bra lön va de me å huset ska man börja bygga på så här händer de grejer heheh kul..

heheh börja me att ja å johanna sitter hemma å drar i oss lite sprit tar oss in till stan till barsidan å hälsar på ante.sen en sväng till hard rock å hälsa på alla hade såå kul.svira iväg till dimond å valand kom in gratis för dom trodde vi vart inne innan..sen avsluta vi kvällen på parkan som vanligt va skit kul tills vi kom ut. då hamnar man i slagsmål me en kille.han slår johanna natha å mig men han får tillbaka haahha

ja då har man børjat de nya jobbet som asfalts operatør. æn så længe går de bra mycket att læra sig men oxå mycket døtid så då blir de å sitta vid datan hihi..har man kommit in i rollen riktigt nu då nær man sitter me føtterna på skrivbordet å kør verket hihi men inte børjat dricka kaffe æn hahah.. så har man flyttat in i ett rum me køk å toa i ett på jobbet kænns skønt att va lite ensam oxå men ska kolla på ett rad hus ida får la se om man tar de.. ha de gøtt

ja då har man firat sin födelsedag i förtid i oslo då..hade såå kul..börja me att ja blev inskickad på mitt rum hahaha sen fick ja komma ut å festa va uppe på myggan då sa emma att ja skulle gå me ner när ja väl kom ner hade dom släcka alla ljus å köpt två jätte goa tårtor till mig å alla satt å sjöng för mig..så snällt.blev jätte glad..sen efter all tårta va slut festa vi vidare.blev as full..å wuffe strippa på köksbordet som vanligt hahah sen va vi på nåt ute ställe.de va så mycke folk,de va helt sjukt.ja fick ett öl glas kastat på mitt ben av en turk så ja fick ett stort blåmärke..men fan va kul ja hade de..hihi

ja då har man haft ænnu en fart fylld helg.. børja me fre sinnes sjuk kul førfest me johanna,paula,robin å hans væn. va kill hångel å brud hångel..kørde sanning å konka robin fick strippa å ja blev visiterad av alla deltagarna..hahaha.. sen blev de johns før oss som vanligt.johanna snodde massa drinkar hahah går att lura i henne allt nær hon e full;) lør va man lite bakis men ordna till sig igen efter nåra vin glas..va fest uppe på apan.i trappan træffa ja en såå fin kille vi børja prata lite senare sen festa vi vidare på norrbaggen..skulle ej va fest hemma men blir alltid så hihi..træffa micke senare på krogen å vi gick hem hade en sjukt mysig natt å nu har vi umgåtts lite.kænns bra å avslappnat me han.. ida blir de lite træning efter jobb ska bli skønt sen kanske lite mys =) ha de

ja då har man landat i göteborg igen efter en lång resa..men vill redan tillbaka..saknar allt å alla men får åka snart igen..kanska bygga hus på farmors tomt sen..nu ska man lära sig språket å åka ner ensam nästa gång..jobbigt me familjen som bara klagar för allt hela tiden bättre ensam eller me frugan=) har haft de så bra där nere.nu e de jobb å skit igen men bara att ta tag i allt nu..träningen sätter fart nu oxå så fort ja kommit till oslo igen ska bli gött..nä de får bli en soft hemma kväll me mamsen då..ingen fruga hemma som kan gå ut memig..men ja kommer ner snart igen..

da har man kommit till belgad igen da efter 10dagar vid havet..har vart helt underbart a man har traffat manga nya vanner som man maste halsa pa snart igen..saknar redan... har suttit pa en buss i 12 tim inatt sa man e ju inte lite seg just nu men ska la ga bra..imon bar de av hem till sverige igen..4tim pa flyg sen till tatueran kanske gadda mig igen..sen pa sondag buss 4tim till Oslo igen a mota alla mina vanner som ja saknat..men funderar starkt pa att flytta hit till montenegro elle iaf kopa ett hus har som man kan ha pa sommarn..men vi far se..ha de gott iaf..

ja da akte man till flygplatsen igar morron..nar vi kom fram va de fel pa pappas o deras biljett sa dom fick inte aka me..ja tog flyget ensam till belgrad.. satt vid datan lite sen forsokte ja forsta va dom sa till mig gick ganska bra hihi.. senare pa kvallen kom pappa o dom me ett annat flyg dom hade fatt boka om biljetten.. ida ska vi aka pa en marknad a kopa lite klader billigt hihi...sen blir de hem a bada i den lilla poolen hahah.. imon bar de av till de stora havet ska bli skont...ha de alla mina vanner..