Back to work! See nädal algas nii hästi, sain enne äratuskella üles ja vaatasin kohvi kõrvale Taani hommikuprogrammi. Chill, kui saab hommikul rahulikult võtta.😄 Nädalavahetus oli ka hea. Käisin laupäeval ilumessil Hannelele modelliks, ta tegi make up forever boksis meiki. Pärast käisime Vapianos ja hullukatel ja õhtul istusime sõpradega linnas. Eile aga käisime mu venna sünnipäeval bowlingus, jälle söömas (sööma peab!) ja õhtul kinos. Vaatasime "palju õnne surmapäevaks" , mulle täiega meeldis see film😄

Iris Janvier ja Tallinn dolls

Ma ei hakka isegi mängima, et ma oskan moodi kuidagi kommenteerida. Aga kui mind kuhugi kutsutakse, ma lähen võimalusel heameelega. Veetsime sõbrannaga mõnusa õhtupooliku jutustades, kokteilitades ja ilusaid inimesi/kleite vaadates.
Mul oli naljakas, kui uksel oli meie ees Roberta Einer ja neiu ei leidnud listist tema nime.😄veits huumor

Täna olen aga töönädalast tõsiselt väsinud ja õnnelik, et ees ootab rahulik nädalavahetus <3

Sarjasoovitus - Big little lies

Avastasin ka üle pika aja uue lemmiku blogi, mida vahelduva eduga nüüd tagantjärgi loen, www.sannealexandra.se , üle pika aja üks blogi, kus pole ainult outfitid, aga mis samal ajal ei lange sinna teise äärmusesse, et iga postitus on mega pikk analüüs oma elust.

Post malone, 21 Savage - Rockstar

Saime eile üle pika aja Hannelega kokku ja veetsime mõnusa õhtupooliku linnas. Sellest ajast, kui ma trenniga alustasin, ma pole eriti tihti argipäevaõhtutel linna sattunud. Vahelduseks oli nii mõnus. Kõigepealt külastasime Rotermanni kvartalis Ruby food & cafe'd, kus pakutakse mega maitsvaid ja tervislikku salateid või bageleid. Käisime ka poodides, nii Rotermannis kui Virus ja kuigi mul pole kunagi midagi vaja, tulin ma ikka koju uute kingadega. Whyyy haha. Õhtu lõpetasime klassikaliselt Caffeines ja siis M tuli meile järgi, Hannele viskasime trenni ja ise tulime koju mu küpsetatud juustukooki sööma. No mõnus eluke <3

💗💗💗

Muidu on kiire olnud nagu ikka, aga olen üritanud veits tempot tagasi tõmmata. Samuti toitun mega tervislikult ja trenniga teen uuesti algust väga ettevaatlikult. Lihtsalt üritan rohkem mõelda je tegutseda nii, et mul oleks hea.☺️ Ennast peab ka hoidma!
Jutustamiseni

Eesti loodus on ju imeline, näiteks meie rabad - wow! Rabas käisime eelmisel laupäeval, kui mul oli oluliselt parem olla kui täna. Ilm oli suvine ja raba rahvast täis - eestlased! Haha. See oli nii tore päev. Oleksin pidanud oma väsimustunnet kuulama ja rabaga tol päeval piirduma, aga lubadus on lubadus ja vedasin end veel välja (5 miinust oh yeah 😂). Nädal algas aga mega intensiivselt tööl ja nüüd ma olen eluhaige. Ma ei mäletagi millal ma viimati niii haige olin. Olin kõrge palavikuga 24 h unedemaal, saatsin vahepeal mõned töömeilid ja kinnitasin sõpradele, et olen elus (kuid vaevu). Ma ei taha haige olla, sest esiteks the obvious - räme on olla ja teiseks see süütunne...mis tegelikult on päris nõme ja paranemisele see stress ju ilmselgelt kaasa ei aita. Well well, sellises ühiskonnas me elame.
Üleüldse pole ma olnud paar aastat kordagi haige ja nüüd kahe kuu jooksul teist korda. Ma ei õppinud oma eelmisest haigusest. Sessuhtes, ma olen selline inimene, kes ei usu, et inimene on niisama haige...*järeldused tehtud* Ma ei ole ausalt mingi maanõid, lihtsalt mul on nii, elus puudub tasakaal viimased pool aastat ja keha annab märku.😄 Ok punkt lõpp enne, kui täitsa sooda tundun.
Nüüd puhkan edasi, väike Netflixi soovitus, mis siin haigena ära vaatasin: Lady Gaga: Five Foot Two Hästi südamlik ja huvitav ja minu meelest hea meeldetuletus, et kõik me oleme lihtsalt väikesed inimesed.
Jutustamiseni

Fotod reedeõhtusest restoranikülastusest. Käisime Svea ja Kristeliga Nõmmel Musu restoranis. Jäime väga rahule☺️ Kristel on mu sõbranna töö juurest, kelle kaudu ka Sveaga tutvusin (kuigi teadsime juba teineteist varem tänu blogidele). Nende tüdrukutega saab rääkida ükskõik millest ja nali on alati garanteeritud.
Praegu olen aga lõpetamas tööpäeva, mis on taaskord möödunud kui linnulennul. Pärast mida poputan end iluteenustega, ehk lasen uuesti paigaldada ripsmepikendused ja kulmud korda teha. Suutsin ripsmeteta kuu aega vastu pidada ja see oli nii tüütu. Ennast meikida ma ei viitsi, aga mingi nägu võiks nagu peas olla ikka. Probleemid missugused. Üldse on see üks imelik periood, ei tunne end ilusana ei meigi ega meigita. Pole suurim mure tõesti, aga samas, kes end koledana tahab tunda...nii et loodan, et tänane aitab☺️Soovitage palun häid ilutegijaid! Küünetehnikuid, kosmeetikuid, juuksureid jne.
Seniks aga jutustamiseni

Laupäeval olime varajased ja juba 7.30 laevaga Helsingi poole teel.
Laeva peal muidugi kõigepealt kohv. Meigin ka alati end laevas, esiteks seal nagunii aega üle, teiseks saab kauem magada. Ja kuna mõni mees oli esimest korda Megastari peal, uitasime ka mööda laeva ringi.

Ilmaga hullult vedas, nii et jalutasime sadamast otse kohvikusse. Kiusatus oli suur taaskord Kuuma minna, aga ikka proovisime midagi uut. Kohvik Ekberg asub Punavuoris ja jääb Länsiterminaali ja kesklinna vahepeale. Tüüpiline Helsingi kohvik mu meelest ja kohalike seas väga populaarne.☺️ Järjekord ulatus uksest välja, enamus lauad olid reserveeritud ja meiegi esialgu ei saanud kohta. Õnneks meil ikkagi vedas ja saime brunssi. Kõhud olid ikka väga tühjad ka, nii et tänks gaad.😬

Brunch oli a'la carte ja valikus oli kõike klassikalist hommikusööki, me jäime väga rahule.
Edasi sõitsime otse Idakeskusesse, kus veidike shoppasime. Nii idakeskus kui linn olid rahvast täiis. Hiljem istusime Forumi Espresso house's ja põhimõtteliselt oligi aeg tagasi liikuda.
Mõnus mõnus minitrip <3

Soovin teile ilusat uut nädalat☺️
Jutustamiseni

Meie reisist on möödas juba kuu ja mälestused pole enam nii värsked. Planeerime juba järgmist reisi.

R e i s i m i n e on e l u.

Õnneks on blogi, mis aitab tagasi vaadata. See, meie neljas reis Nizza, oli esimene koos sõpradega. Meie + kaks paari veel. Kokkuvõtvalt muutis see reisi ikka päris palju. Esiteks pole meie nädal Nizzas kunagi niii kiirelt läinud, teiseks teistsugused tegevused. Pikemad õhtud, peod ja rohkem jooki, samas ka näiteks laenutasime rannas SUPid ja käisime parasailingul, mida me muidu kahekesi ilmselt ei oleks teinud. Tulevikus läheks sõpradega reisile veel, aga läheks mehega kahekesi ka ikka😄 Mul on hoopis proovimata veel reis sõbrannadega, see tundub ka megalahe.

Nii palju pilte sorrii.
Ma igatsen seda sooja kliimat, oma päevitust, sinimerekarpe friikartulite ja külma coca-colaga ja Starbucksi haha. Ei nii mõnus reis ja Nizza on ikka täiega lemmik❤️

Jutustamiseni

Meil nii armsalt töö poolt toetatakse liikumist ja soodustatakse ka erinevatel rahvajooksudel osalemist. Varem pole ma aga osa võtnud, kuna vorm pole kunagi olnud päris see. Nüüd olen aga kuid järjekindlalt trenni teinud ja mõtlesin, et kui mitte nüüd siis millal üldse. Motiveeris ka oma nimeline särk haha, sellised asjad teevad mind rõõmsaks😂
Distantsi pikkuseks oli 10 km, mis liikus Vabaduse väljakult läbi Kalamaja Pelgulinna ja tagasi. Kuna see oli minu esimene kogemus sellisel ühisjooksul, siis jagan oma tähelepanekuid.
-esimesed 2 km ja viimane km on trügimine, soov kiirendada tuleks ajastada kuskile vahepeale
-joosta on alati palav, nii et üleriietuda pole mõtet
-rada pole vaja enne jooksu tunda, üldse pole vaja eriti mõelda, lähed lihtsalt vooluga kaasa
-jooksu ajal tunned igasugu eri aroome "tänu" kaasjooksjatele
-isegi kui mõtled, et osaled niisama, võib rahva sees ikka tekkida hasart ja üldse, alla anda selle jooksva massi sees on raskem kui muidu. Ma ei jäänud peaaegu üldse seisma ja jooksin oma isikliku rekordi.
-viimasele punktile jätkuks: jooksin viimati 10 km aastal 2013 haha. Ühesõnaga kui oled trenni teinud ja vormis, siis jaksad ära joosta ikka. Ma lihtsalt pole tavaliselt pika maa jooksja, eelistan 5 km ringe

Trenniga on üldiselt nii, et mõne aja tagant tuleb midagi muuta, et motivatsioon püsiks. Üheks sammuks minu jaoks oligi hakata osalema rahvaspordi üritustel ja esimene kogemus oli väga hea. Järgmisena kavatsen kohtuda eratreeneriga ja uuesti minna kehaanalüüsi, et suve algusega tulemusi võrrelda.
Ühtlasi oli eilne jooks ka mu neljas trenn sel nädalal, trennidest täpsemalt aga eraldi postituses.

Jutustamiseni

Aitäh aitäh aitäh kommentaaride eest! Te annate mulle nii palju head tagasisidet ja ideid, ja enesekindlust rohkem blogida. Ootan veel veel ideid😍
Ma jõudsin just koju deidilt oma kalli Katriiniga. Katriin on sõbranna, keda tean juba üle 10 aasta ja kellega on niii tohutult mälestusi. Kui ma vaatan meid nüüd, siis me oleme mõlemad suht bossid ja olen uhke selle üle, kuhu jõudnud oleme.
Käisime igatahes restoranis Sardiinid, mis asub no niii suvalises majas Pirita sadamas. Restoran ise tundub ekstra kena kohale jõudes, sest interjöör on nii tugevas kontrastis ülejäänud hoonega😅
Teenindus oli mega naljakas, aga mitte ebameeldiv, lihtsalt...kõigepealt tervitati meid vene keeles, siis toodi üldse pika ootamise peale valed toidud jne. Aga meie teenindaja oli tegelikult sümpaatne, lihtsalt noor ja roheline haha.
Lõpuks aga kõige olulisemani - toidud olid NII HEAD. Valisin eelroaks hummuse ja oliivid, ciabatta leib (vist) oli ahjusoe ja oliivid olid lihtsalt parimad. Ja ma muidu ei söögi oliive üldse. Pearoaks toodi lõpuks siis ikka tellitud kinoa- ja suitsulõhesalat, ja jälle..elu parim suitsulõhe nii muuseas.😄 Ei suutnud ka vastu panna koogivalikule, sõime kumbki New York'i juustukooki (kui alles on ainult kaks tükki kooki, siis saatus on rääkinud eksole). Okei, elu parim juustukook see polnud, aga maitsev sellegipoolest ja kohvi eest ka 5+
Mis peamine, meil oli väga väga tore õhtupoolik ja restorani Sardiinid külastaks uuesti küll. Eriti suvel terrassi👌