Sattusin juhuslikult üks õhtu Ringvaadet vaatama ja seal tutvustati film "Lion". Sain kohe aru, et see on film, mida lihtsalt pean nägema. Juba treilerit vaadates tekkisid külmavärinad ja kurku klomp.

Või olen lihtsalt mina üliemotsionaalne...?😊

Sõbrad jõudsid meist ette ja nemad kinnitasid, et naisterahval sai meik rikutud. Võib-olla mitte parim filmivalik esimeseks kohtinguks või kui on plaan kuhugi edasi minna. Eile oli igatahes meil ka lõpuks aega kinno minna ja üle pika aja olin tõesti nii elevil (tegelikult elevil pole päris see tunne...pigem oli suur ootusärevus). Poolnaljaga varusin hunniku salvrätikuid.

Film oligi õnneks väga hea. Mikk üldse ei saanud aru, et Dev Patel, filmi peaosatäitja mängis ka Slumdog Millionaire's (samuti üks parimaid filme in my eyes). Täiesti arusaadav, poisikesest on saanud mees. 😄 Enam ei imestaks keegi, mida Freida Pinto tema kõrval teeb. Või kas Freida Pinto kahetseb, et ta enam tema kõrval ei ole? Oh issand see on nii kohatu jutt sellise filmi puhul tegelikult. Oh well.

"Lion" on üks neist filmidest, mis raputab, paneb oma prioriteetidele mõtlema, häbi ja samas tänulikkust tundma, ajab vihale, paneb imestama, kuid tundma ka rõõmu. Shaken to the core, ma olin peale filmi vaatamist nii kurnatud. Ma olen niigi hetkel sellises emotsionaalselt väsitavas etapis ja teadsin juba ette, et see mõjub mulle ekstra tugevalt hetkel. Ei eksinud, et nutma ajab.

​Film oli tegelikult hoopis teistmoodi ülesehitatud, kui ise arvasin. Sisu oli ka ikka uus ja üllatav, olen tänulik, kui treileriga kõike ära ei öelda.

On muidugi kahju, et maailm on ebaaus ja kohati nii julm koht. Aga ma ei usu, et lahendus on selle pärast masendusse langeda, vaid pigem tuleb hinnata enda võimalusi...olla tänulik ja..vähem vingumist! Tegelikult oli see film ja lugu (film põhineb tõsielul) just tõestus, et imesid juhtub ❤

Võimalik, et see on nüüd viimane Londoni postitus selleks korraks. Mis seal ikka, tuleb uuesti minna....asap! See tunne on täna eriti tugev. Kui ma nüüd päris aus olen, siis ei ole olnud kõige lihtsam nädala algus ja täna oli..halb päev. Ma olen olnud ülekoormatud ja olen siiani. Paar lisandunud stressiolukorda ja oeh..too much lihtsalt. Londonisse sõrmenipsuga ei saa, aga see blogi on mul ka täielik happy place.

Eile oli tegelikult väga tore päev. Vist suurest armastusest hariduse vastu veetsin selle koolitusel ja hiljem koolis. :D Pärast ikka sain veel sõbrannaga kokku, käisime Vapianos söömas ja poodides ringi. Kodus ootasid mind aga kingitused ja elu ilusaimad roosid ♥ selline õnne ja tänulikkuse tunne ♥♥♥♥

Nüüd sellel lainel meenub kohe, mis head on olnud ja tulemas. Vähem romantiline, kuid siiski ilus lõpp eilsele päevale oli tuludeklari esitamine. :D Proudlock MIC sarjast likes mu fotot instas (:DD) ja homme lähen esimest korda Buduaar Ladies Night'ile. isegi rohkem asju on tegelikult..:)

Soovin teile ka ainult head. Nüüd aga need lubatud outfiti pildid:

♥♥♥PÄIKE♥♥♥

Isabel Marant shoes, Vero Moda pants, Gina Tricot sweater, Zara coat, Lindex hat & Love Moschino bag

Ehk mäletate, et mõni aeg tagasi käisin töökaaslastega pildistamas. Kaks aastat tagasi, kui oma praeguses töökohas alustasin, oli meil just selline tiim. Positsioonid on muutunud, aga sõprus jääb. Kinkisime igatahes sünnipäevaks töökaaslasele SeeSee fotostuudio kinkekaardi ja saimegi eelmine nädal fotod kätte. :)

Enne stuudiot saime tegelikult töökaaslase juures kokku, rüüpasime šampat ja saime jumestatud. Minu meigi tegi Doris ja ma ei oleks saanud rohkem rahul olla!! See oli täiesti huupi nii õnnestunud valik ja kindlasti kasutan tema abi tulevikus veel. Eriti ilusaks tegi ta mu kulmud, fakk et ma ise üldse kulme joonistada ei oska :D nüüd on ekstra valus oma käkerdisi vaadata, täielik potentsiaali raiskamine....

Kahjuks ma ei mäleta fotograafi nime, aga kogemus SeeSee stuudios oli ka väga positiivne. Naine, kes meid pildistas tekitas vaba õhkkonna ja oskas pakkuda palju erinevaid ideid ja mingit leiutamist meie poolt ei olnud vaja. Tunnine sessioon möödus niii ruttu, aga oli enam kui piisav selleks, et saada erinevaid ägedaid grupifotosid ja lisaks veel ilusaid fotosid endast. :)

Ma tahan jätkuvalt oma töö sotsiaalmeediast võimalikult palju eraldi hoida, mistõttu oma töökaaslastest ma pilte blogisse ei pane. Aga hästi hästi hea meel, et saime oma gängi niimoodi jäädvustatud. :)

Dream team <3

Mu kleit on Zarast ja kingad Michael Kors.

Niisiis sellised olid tulemused. Polnud erilisi ootusi selle päeva suhtes, mistõttu see positiivne emotsioon oli eriti tugev päeva lõpus. Kellele ei meeldiks tegelikult professionaalsed fotod. :)

Vahepeal on jälle kuidagi nii palju aega eelmisest postitusest möödunud ja ei oskagi kuskilt pihta hakata. Toimub ju koguaeg nii palju. Töö, kool ja mina ei unusta ka kunagi lõbutseda. :D Sel reedel pidasime maha teise soolaleivapeo, väga tore oli. Uskumatu lausa, et jõudsin eile hommikul pediküüri...uhke enda üle haha. Käisin solaariumis ka, et enne reisi natuke jumet saada. Reisimisest rääkides...käisime täna ka napilt enne lõppu turismimessil ja ostsime lennupiletid. Can you guess where? Kui ma ütlen vihjeks, et tegemist meie traditsioonilise reisiga, peaks juba aru saama. :D

Olen tagasi uue Londoni postitusega. Kusjuures just täpselt nädala eest liikusimegi Londonis restorani The Ivy Chelsea Garden poole. ♥

Chelsea linnaosa on üks ilusamaid ja hubasemaid üldse ning ega restoran sellele alla jäänud. Kõigepealt olin üllatunud sellest, kui suur koht see on. Minu jaoks on üks parimaid parimaid erilisemaid tundeid elus see, kui olen millestki unistanud, siis hakanud seda planeerima, vaimusilmas ette kujutama ja kui lõpuks see hetk kätte jõuab.

Etteruttavalt olgu öeldud, et külastuse algusest lõpuni tundsime end seal hästi.

Kuna me õigele reserveeringule ei jõudnud, olime kõige esimeses ja basicumas saalis :D, aga tänu sellele saimegi istuda väheke privaatsemalt. Ja julgesin pilte teha... :D No patt oleks nuriseda, interjöör oli väga ilus!

Kõige parem on aga The Ivy Chelsea Gardeni puhul menüü. Kõik need muud nüansid nagu õhkkond ja teenindus ei ole tähelepanu tähtsamailt kaotanud. Mu esimene kokteil Koko Coop oli üks parimaid ever.

Also, how pretty ♥♥♥

Mina tellisin kanasalati ja kõrvale truffle fries, M burgeri. Kõik maitses lihtsalt nii nii nii hea ja midagi ei oleks saanud paremini teha.

Magustoiduks meil tõesti ruumi polnud, nii et lõpetuseks tegime vaid kohvid. Tegelikult tellisin ühe kokteili veel, sest esimene oli nii hea...aga see polnud üldse midagi erilist haha, tegin selle klassikalise vea, et tellisin midagi uut. :D

Ma olen tõeline kohvisnoob, õnneks kohv oli ka hea ja ilus pealekauba. :P Fototõestuse panin juba Londonis instasse @whosnh

This guy. Te oleks pidanud mind ja mu mossis nägu nägema, kui sai selgeks, et me õigeks ajaks enam mingi valemiga reserveeringule ei jõua. Mul polnud enam mingit tuju ennast kokku võtta, pigem tahtsin jonnida. Õnneks on mul personal hero ja mu väike maailm saab ikka ja jälle päästetud. :')

Tänane reede on aga natuke teisiti.

*current mood: hibernate*

Õnneks olengi üksi kodus oma sarjade, pepsi maxi ja küpsistega. Ja hea ongi, sest ees on päris exciting nädalavahetus. Jutustamiseni!

Hello darlings!

Kes mind instas jälgib (@whosnh), on juba mõndasid Londoni snäppe näinud...kui veel pole, siis ole armas ja mine vaata...hiti follow ja toeta oma lemmikblogijat teekonnal tuhandete jälgijate poole :D

Reisisime Londonisse reede lõunal. Lendasime Ryan airiga ja ei saa millegi üle kurta tegelikult, you get what you pay for ja mis peamine, õigeaegselt olime kohal.

Kohv ja hommikusaiake TLN lennujaamas...

Esimesel õhtul külastasime restorani The Ivy Chelsea Garden. See oli mu top 1 koht, kuhu minna tahtsin Londonis :D Planeerid kuidas planeerid...juhtus reisi tõttu nii, et oma reserveeringule me ei jõudnud...õnneks õnneks õnneks saime teise laua.

The dreamiest of cocktails....

Pärast jalutasime Chelseas ringi ja lihtsalt hingasime Londoni õhku :D Nägin nii palju tuttavaid kohti...ja imetlesin Chelsea valgeid maju. Edasi sõitsime metrooga Oxford streetile. Seal on täiesti teine õhkkond, big city vibes ja ärritavalt palju inimesi...nii et liikuda ei saa :D

Hotelli valimine osutus kuidagi väga suureks peavaluks....nii et pöördusin lõpuks meeleheites ühe armsa interneti- ja blogisõbranna poole :D Ta oli hiljuti Londonis käinud ja soovitas meile hotelli CitizenM Tower of London. Me jäime väga rahule, sest asukoht oli hea - täpselt metroo peatuse kõrval - tuba tilluke aga modernne ja hotellis kogu aeg elu käis, sest nii esimesel kui viimasel korrusel oli baar. Ning seal sai sellist hommikusööki. Vaieldamatult parima kohviga, mida ever hotelli hommikusöögil saanud oleme. Nii et kuigi Londonis on palju häid hommikusöögi kohti, mida külastada, ma ei kahetse, et hotelli oma võtsime.

My love ♥

Strolling to sunny Chelsea... Ilmaga meil tõesti vedas, isegi välikohvikus saime istuda :)

Confessions of a white girl :D Üks Laduree karbikestest mu vennale, kes nii lahkesti Maikit hoidis. :)

Esimene ülevaatlik Londoni postitus selline, aga paar postitust tuleb veel. Mõtlesin näidata veel oma outfiti, restorani külastust ja telefoni pilte koos väikeste kirjeldustega. Võite omalt poolt soovitada, millest võiksin täpsemalt kirjutada ja postitada või kommentaariumis küsida. Kui teile see postitus meeldis, vajutage like!

Jutustamiseni,

See möödunud nädal on olnud nii ameerikamägedelikult üles ja alla. Nädal algas igatahes üsna põhjast ja siis gradually läks paremaks, kuni kulmineerus väga hea nädalavahetusega. Hea on see, et jätkasin ikka oma tervisliku toitumisega ja tegin jälle 5 trenni. Kui mingitest tulemustest rääkida, siis trenni tegemine on kindlasti läinud kergemaks.

Neljapäeval vajasin mingit positiivset tujutõstjat, nii et saime peale tööd Hannelega linnas kokku, et kohvitada ja jutustada-jutustada-jutustada. Luv dat girl.

Reedeks olin ma niii väsinud. Peale tööd lihtsalt sõin ja vaatasin youtube'st erinevaid dokumentaalfilme, kuni ühe ette magama jäin. Laupäeval pidingi varakult ärkama, sest terve päev oli planeeritud ja tahtsin enne veel rahulikult trenni teha. Nimelt kinkisime töökaaslasele sünnipäevaks fotostuudio kinkekaardi ja käes oli aeg see lunastada. Sellest päevast kirjutan rohkem siis, kui fotod käes. Lühidalt - väga väga tore oli! :) Õhtul aga käisime sõprade uut kodu uudistamas, oioi kui väsinud ma lõpuks olin..:D

Täna alustasin päeva näohoolduses käimisega, mis oli nii lõõgastav ja sobilik ühte pühapäeva hommikusse. Kes huvitatud, siis külastasin 5th floor ilusalongi Stockmannis. Peale ilusalongi aga käisime sõbrannaga lõunal kohvikus Rukis. Ma polnud sellest kohast kuulnudki, nii nii armas kohvik vanalinnas! Olin kokku päris kaua linnas, aga kuna olin Mikule lubanud, käisime veel spa's saunatamas ja ujumas. Tegelikult oli see täpselt õige punkt sellele mõnusale päevale. :)

Järgmise nädala kohta ma aga juba tean, et see tuleb hea hea hea. Nagu pildid vihjavad, me läheme Londonisseee!

So hit me with all your London tips babes. :*

My first Mulberry bag!

Nagu lubatud, näitan käekotti, mis minuga Mulberry butiigist kaasa tuli. Word of mouth on ikka parim reklaam, kuulsin töökaaslase käest Mulberry suurest lõpumüügist ja noh...tulemus on siin. No regrets. Kuna ma olen just taolist kotti osta mõelnud, polnud erilist kahtlust. Kuigi üks imeilus beež Lily kott jäi ka kummitama, kuulasin ikka sisetunnet.

Perfect for the summer :)

It's all in the details...

Mulle nii meeldib, et on kolm eraldi taskut ja et sangade pikkust saab reguleerida. Samuti on kotil selline armas tagasihoidlik välimus, aga julge värv. I'm in love.

Täna ma aga olen kodukontoris ja mõtlen elu üle järele. :D

Nimelt mul ei ole juba mõnda aega erilist motivatsiooni ja energiat. Teate nagu Julia Roberts ütleb Eat pray love filmis I used to have this appetite for food, for my life and it's just gone. Ja ma suudan nii samastuda. Ma olen seda tüüpi inimene, kes tahab olla õnnelik ja kes tahab, et kõik oleks VÄGA hästi. Mulle ei meeldi lihtsalt...olla. Aga astuda mugavustsoonist välja on raske. Nii et ma põhimõtteliselt istun siin ja kogun kõiki oma julguse raasukesi kokku.

sest Life is a great adventure or nothing at all.

Hoiatus hoiatus, küllan teid nüüd jälle üle isuäratavate toidupiltidega! Nimelt külastasime eile pärastlõunal Hannele ja Miku (ja Maikiga) Ristikheina kohvikut Pelgulinnas. Ma veel mäletan, kui selle kohviku asemel oli pood, kust käisime esimese peikaga jäätist ja krõpsu ostmas, nimelt ta elas seal samal tänaval. Milline nostalgia laks! :D Meil oli kõigil nii kahju, et enam hommikusööki ei pakutud (nädalavahetustel saab kuni 13.00ni), sest see oli isuäratavaim osa menüüst. Ma olen nädalavahetustel esiteks võimalikult pika unega ning väga slow, kas oskate soovitada kohti, kus nädalavahetusel veel kuni kolmeni saaks hommikusööki (peale NOP'i)?

Mul vedas ja sain viimase croissant'i, mille kõrvale jõin tummise ja väga maitsva kakao koos värskelt pressitud greibi mahlaga. Mmmm :) Hannele ja Mikk tellisid kartulipannkoogid lõhega, mis maitsesid ka väga väga hästi!

Lisaks on kohvik ise üliarmas ja mis veelgi olulisem, teenindus oli sõbralik, kiire, abivalmis - just nii nagu olema peab! Ei tekkinud seda ebamugavustunnet, mis võib vahel tekkida, kui suure kaamera välja võtan :D

Saime veel suu magusaks pistaatsia makrooni ja karamelli küpsisega, see teine oli eriti maitsev! Mikk aga tellis mascarpone banaani šokolaadikooki ja oli ka väga rahuloleva näoga :P Fototõestust kahjuks pole, tuleb hoopis rodu pilte minust ja Maikist:

Kõhud täis, jalutasime veits Maikit ja meie Hannelega jäime edasi linna seiklema. Tegin suuure ja väga spontaanse ostu Mulberrys (järgmine postitus, I promise!!), kus on hetkel lõpumüük ja ulme head diilid.

Praegu aga ma ei suuda mõista, kuidas juba jälle on pühapäev? Magasime hästi pikalt, nii et istungi siin kohvitassi taga ja panen seda postitust kokku. Kui aga Mikk soovi avaldab, hakkan järgmisena pannkooke küpsetama - nagu filmis. :) Muidu tegin möödunud nädalal 5 trenni, iga päev peale tööd võtsin end kokku ja olen muidugi enda üle uhke. Enesetunne pärast trenni on ju nii hea. Samuti sõin mitmekülgsemalt ja tervislikumalt. Nädalavahetustel ainult võtan vabamalt, tegin veel reede õhtul vanemate juures jooksutrenni, siis aga tellisime sushit, sõime kommi ja vaatasime Taani X factorit. FredagsHygge!

Eile käisime aga sõprade juures filmiõhtul, neil on hästi armas koer, kellega Maiki sai mängida, me aga jõime veini ja vaatasime filmi The Gift Hästi teistsugune film, igav ei hakanud, nii et soovitan!

PS! Tseki ka mu buduaari kuulutust , müün hästi hoitud asju hea hinnaga :)

Mõnusat pühapäeva!:)

Eile pidasime maha esimese ametliku soolaleiva peo Miku perekonnaga. Kohal oli meid 17 inimest, oleks kõik saanud tulla, oleks olnud isegi üle 20 - suur pere ühesõnaga! :) Kuigi meil ei ole päris kõiik kõik valmis, hakkame soolaleibadega ikkagi pihta. Toidud tulid Subwayst ja Gala sushist, Miku ema küpsetas lisaks pirukad ja ma küpsetasin koogid.

Manhattani toorjuustukook

Kohupiimakook

Ma ei oleks mõnusamat õhtut soovida osanud. Vähemalt mulle tundus, et kõigil on mõnus koos olla meie uues kodus. Mida veel soovida...lisaks saime kuhjaga häid soove ja nii vahvaid kingitusi. Oleme lihtsalt super õnnelikud ja tänulikud! :)

Nii mõnus, et täna on laupäev..ma käisin tegelikult nii muuseas juuksuris, kuhu ma jätsin 10 sentimeetrise patsi! Üritan oma loomulikku juuksevärvi välja kasvatada ja selle piina leevendamiseks tundus mõttekas juuksed maha lõigata. Ma ei tea, kui palju see aitas, jube raske on ikka selle värviga ringi käia :D Aga juuksed on kerged ja lõikus ilus vähemalt, läbisin ka Joico hoolduse. Pärast käisime Mikuga söömas ja Stockmannis, otsustasime kinkekaardi ja ümbrikukingid investeerida ühte Gant'i pleedi, mida olen ausalt NII kaua vaadanud, aga mida elus poleks muidu osta raatsinud. Nüüd aga langes kõik nii hästi kokku koos allahindlusega. Ja niiviisi ei kulunud ka see raha lihtsalt kuhugi ära, vaid jääb kingi näol alles.

Praegu meil on siin kõigil väike afternoon dip... Hiljem aga ootan oma Taist naasnud perekonda külla=) Lõbusat laupäeva sõbrad!

Head uut aaaastat!

Loodan, et teil kõikidel oli tore ja turvaline aastavahetus. Tere 2017, ma olen valmis! Me võtsime uue aasta vastu kodus, sest ma hoian koera, kes kardab ilutulestikku. Ei olnud mingit erilist tunnet, uus aasta jõudis kuidagi järsku kätte. Sellest hoolimata ma just ärkasin uinakust, sest mul on täna terve päev niii halb olnud? Ja ma isegi ei käinud kuskil, haha. Muidu läheb elu nagu aastatega ainult ilusamaks...aga pohmakad. Alati ju peab olema mingi erand.

Enne seda käisime aga Toa's, kuhu olin meile aastavahetuse puhul laua reserveerinud.

Minu kokteil Vod Kha, hästi kookosene ja laimine. Väga maitsev!

Eelroaks võtsime peale pikkkka valimist sparglid ja vürtsikad kurgid. Olid okeid, aga võib-olla tegime vale valiku. :D Eelroogade valik oligi kõige isuäratavam ja mitmekesisem.

Pearoaks valisin rohelise mango salati krevettidega ja Mikk kana karri. Minu salat maitses täpselt nii, nagu ma kujutan ette, et ma ise kodus teeksin. Täiesti mõnus, värske, aga ei midagi erilist! Mikk aga kiitis karrit väga. :)

Kokteilinimekiri kutsus veel proovima Passioni mojitot - kiidan heaks. Ja tellisime ikka ühe eelroa juurde - kevadrullid kanaga. Ma terve õhtu vaatasin, kuidas kõigile viiakse mingisugust paneeritud rooga ja arvasin, et need on kevadrullid. Kahjuks ei olnud, aga maitsesid õnneks väga hästi!

​Ja minu kallis...:)

Me jäime oma külastusega väga rahule, veel parem oleks olnud aga istuda akna ääres. Ega ma oma suud selle koha pealt ise ka lahti ei teinud, nii et. :D Ülejäänud õhtu oli ka tore, toredam kui eilne päev, mil kõik tahtis viltu kiskuda ja väga keeruline olla. Tegelikult oli hea päev, käisin linnas pediküüris, aga kui ikka iga pisiasi läheb valesti, siis on raske mitte närvi minna. Aga õnneks õpetas 2016, et närv pole pood kuhu peab minema. ;)

Täna aga käisime hessis, meie eelmise kodu postkasti tühjendamas ja poes - ostsime uue kohvimasina! :)

Nüüd aga lihtsalt puhkan edasi ja loodan, et homsel aasta esimesel tööpäeval on enesetunne inimlikum...