Enne kui jõuan ametliku sünnipäevapeoni, teen lühikese ülevaate oma õigest sünnipäeva päevast. Olin juba viiendat aastat järjest Prantsusmaal, neljandat meie lemmikus Nizzas.

Terve reisi vältel iga hommik M hellitas mind sellega ära, et tõi ise hommikusööki. Nii et selles polnud midagi ebatavalist. Aga seda sünnipäevakinki ma tol hetkel tõesti ei oodanud, tõeline üllatuste 26! Parim Starbucksi kohv ja maailma armsaimad Pumad, mida olin Footlockeris piilumas käinud. Ideaalne hommik.
Tegelikult meenus, et meie reisikaaslased käisid mind juba peale keskööd šampusega õnnitlemas. Armsad armsad inimesed.

Tol päeval me lihtsalt vedelesime hotelli basseini ääres. Ma mäletan veel selgelt kui mõnus seal oli ujuda ja kuuma päikese käes vedeleda.
Pärastlõunal aga sättisime Mikuga väiksele linnatiirule. Külastasime minu rõõmuks butiike, miks mul peab nii kallis maitse olema😭

Pärast veidi puhkasime, kuniks oli õhtusöögi aeg. Poisid tõid pitsad ja joogid ja istusime hotelli sisehoovi. See oli tegelikult üks hubasemaid õhtuid👌

​Nii rahul selle õhtu outfitiga😅 kleit forever 21 ja Mulberry kott

Mul reaalselt seisis see kleit Tel Avivist saati kapis, et sünnipäeval esimest korda kanda saaks haha.

Ma ei tea, kas asi oli selles et sünnipäev või reisi viimane õhtu, aga pidu oli suht all in😂 Nizzas on igatahes üks ööklubi ja seal me käisimegi. Päris normaalne koht isegi, suitsuruum oli lihtsalt ülemine terrass ja konid visati maha. Random aga minu arvates huvitav info😂
Kokkuvõttes üks väga hea sünnipäeva päev❤️ õnn omada inimesi enda ümber, kellega on hea

Siirrä blogisi Nouwiin - nyt voit tuoda vanhat blogisi - napsauta tästä!

Reisi kolmandal päeval käisime rendikaga St Tropez's ja Cannes's. St Tropez sattusin esimese asjana juhuslikult Laduree poodi, pärast mida aga suundusime otsejoones mu lemmik kohvikusse. Dior des lices on imearmas välikohvik, kus kõik on roheline, ilus, armas ja Diori-teemaline. Seda õhkkonda on nii raske edasi anda. Diori kohvikus on ka käsi südamel parimaid jäätiseid, mida saanud olen..ja muidugi need kohvid. <3

Oleme reisilt tagasi, aga puhkus pole õnneks veel läbi. Ja jumal tänatud selle eest, viimased kaks päeva oleme ainult maganud ja viimaks hakkab lääg seest vist kaduma. Reisist on jõhkralt pilte mida teile näidata ja tulemata ei jää ka sünnapostitus!:) Aga kuna täna oli pildistamise tuju, näitan need esmajärjekorras. Vähemalt midagi saab värske emotsiooni pealt postitada.
Meil oli täna täiesti ideaalne suvepuhkuse päev siinsamas Tallinnas...päevitasime Trummis basseini ääres mitu tundi ja õhtul istusin Hannele pool, sõime, jutustasime ja vaatasime Life of Kyliet. Nii hea olla nüüd, vajasin just sellist päeva.

Täitsa uskumatu, et Tallinnas selline koht üldse..ja et mul selline sõbrannna on <3 päeva madalhetk ja wtf moment oli aga see, et ma sain vist kerge päiksepiste. Ju siis mulle istub 30+ ja päike rohkem😬

J Balvin - Mi gente

Enne, kui kirjutan postituse oma sünnipäevapeost, näitan eelmisele postitusele jätkuks meie vanalinnas tehtud pilte. Eile oligi meil Johannaga viimane tööpäev koos ja pole õrna aimugi, millal jälle kohtume. Veider. Aga we will make it happen❤️ Thanks gaad, et tänapäeval on internet.

Praegu aga snoozin kodukontoris. Selllline nälg on ja kuna eile sai Weekendit külastatud, tellisin comfort foodiks fish & chipsi. Sõime hiljuti Telliskivis Päästke Willy's ja olen sellest saati sellest toidust mõelnud haha. Parim fish & chips Tallinnas.
Kusjuures käisin Weekendil esimest korda ja olin positiivselt üllatunud. Kindlasti seltskond siin mängib ka rolli (mu tüdrukuuud❤️), aga tõesti, nii lõbus.

Eile pidi vihma sadama, aga kuna meil oli plaan pildistada, pidi ilm muutuma☺️ Mu kallis sõbranna kolib kohe Rootsi, nii et oli suht kiire sellega. Ilm osutuski täis saunaks, nii et kui fotod tehtud, oli jäätise aeg. Terve Tallinn tundis sama ja oli koondunud Gelato ladies kohvikusse, aga me isegi saime õue kohad. Super super koht ja super pärastlõuna meie ilusas vanalinnas💓

Eile lampi mõtlesin, kuidas ma üldse ei kujuta ette, et jälle võiks talv tulla. Ma tean, et kõigil mingi ving ving paha ilm, aga mul on küll nii lahe suvi olnud. Nii mõnus on, et iga õhtu midagi toimub. Üleeile vaatasime Hannelega uue Mademoiselle terrassi üle. Mul oli mingi eriti pessimistlik Uberi juht, kes ütles, et raudselt talvejopet tarvis, aga tegelikult oli mega soe ja ta oli lihtsalt kade😝 Kogemus ise oli veits meh, teenindajad olid kuidagi segaduses ja veider õhkkond oli. Aga mõnus rooftop ikkagi💞
Eile käisin ühe kortermaja katusel peol, sealt oli i m e l i n e vaade Tallinnale, päikseloojang oli pealekauba. Oioi kui ilus haha.
Ma vist pean iga postituse lõpetama ühtmoodi:
SUVI❤️😭

Okei üldiselt ikka suve nädalavahetuse teeb ilm. Mis oli imeline sel möödunud nädalavahetusel. Meil oli plaan kindlasti paadil chillida, teeme seda iga aasta merepäevade ajal. Lisaks käisime reedel sünnipäeval, laupäeval aga sõprade suvilas saunas ja (vahukomme!!) grillimas. Pärast veel jõudsime linnatiiru teha, nägin ka Laine klubi ära haha. Pühapäev aga sõin umbes tuhat jäätist, peesitasin ja õhtul grillisime jälle. Suvi <3

Okei ainult mega pinda käib, kui kuskil on nii palju inimesi, kui seal merepäevadel oli.😄

Suvi võikski ainult nädalavahetustest koosneda...varsti õnneks puhkus❤️

Sellisest päevast ei ütleks küll praegu ära...
Ühel Taani reisi päeval otsustasime Saksamaal käia. Peamiselt selle pärast, et üks meist polnud sinna kunagi sattunud. Lahe ju üks riik jälle "käidud" nimekirja lisada☺️ Saksamaa asub meie Taani kodust kõigest 50 km kaugusel, nii et tohutut pingutust see ka ei nõudnud. See väike tripp osutus hoopis üheks mõnusaimaks suvepäevaks. Käisimegi seal kõige lähedamas linnas - Flensburgis - millega mul on täitsa oma mälestused, kuna veetsin keskkoolis seal nädala vahetusõpilasena.
Ilm oli soe, sõime seal sadamas, käisime shopping street'l ja pärast veel piiripoes. Sealt ostsime koju hulgivaru komme, Ramlösa vett, Tuborgi jne.

Täna aga on mul täitsa tore päev - kõigepealt pediküür ja õhtul Minionid vendadega.💛

Wiie juba kolmapäev! Istun tööl nagu ikka ja ega selle ilmaga midagi paremat niikuinii teha ei oleks😄 Sellest olete ilmselt aru saanud, et mulle meeldib palju väljas söömas käia ja uusi kohti avastada. Eriti hea, kui mõne pärli siin kodulinnas ka avastab..nagu eile, kui kalli Lindaga Parrot MiniBaris käisime. Saime täitsa erilise kogemuse ja jäime mega rahule. Ja nii tore oli Lindaga catch uppida💕

Calvin Harris - Feels ft. Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean

Brunch @ Gretas

Ma olen seda kohta niii kaua tahtnud külastada. Gretas asub kohe Stockholmi kesklinnas, Haymarket hotellis. Lihtsalt vaadake seda sisekujundust. Ja need söögid..soe ilm..Rootsi💕 kommer leva länge på detta.

Hommikusöögiga mega rahul tegime poetiirud. Soe ilm, allahindlused, laupäev - me polnud ainsad😂 Peale shoppingut oli kohvipausi aeg, võtsime oma roosad topsid (kui kaval suurimad topsid kõige ilusamad teha😄) ja istusime Riksplanil maha.

Mõnusamat päeva poleks osanud tahta...see linn teeb mind niii õnnelikuks!
Aitäh ka parimale reisikaaslasele, kes oli nõus igale poole tulema ja kellega tuju oli koguaeg laes💕