I måndags fyllde Filippa år och vi var ett gäng tjejer som åt tapas och drack sangria. De flesta hade jag aldrig träffat förut vilket blev väldigt kul! Efteråt gick jag hem till Freja där vi åt popcorn och kollade paradise hotel :)

Igår åt vi middag hos mig och gick sedan bort till Freja där vi förkrökade lite innan Herkules :)

Denna veckan har skolan startat igång och det har verkligen varit med 100% direkt! Eftersom vi har börjat med redovisning & bokföring är det redan väldigt mycket att göra. Men förutom skolan har jag ändå hunnit med lite roliga grejer också.

Och imorgon kommer Arvid ner😍 puss

Förra veckan var nollningsvecka vilket var jätteroligt!! Speciellt sista dagarna med sittningen bl.a.

I lördags åkte jag hem till Göteborg för att hämta grejer, säga hejdå till kompisar som flyttar osv.... Men nu är jag tillbaka i Lund igen och nu börjar skolan på riktigt!

Tjejerna & killarna i min grupp innan sittningen. Bästa gruppen!!

Min födelsedag; Pappa var här och hälsade på <3 / fick ett blombud med 40 rosor från Arvid <3 <3

​Middag på Storköket/Storan i Göteborg med bästa vänner!

middag på balkongen <3

Jag & Arvid hade några väldigt mysiga dagar i Frankrike tillsammans innan jag åkte ner hit till Lund :)

Då var sista lägret för sommaren slut! Det finns inget bättre än att bara där ute med alla goa barn och ledare.
För mig har det varit full rulle sen jag kom hem- direkt efter Aeolusön åkte jag och Arvid ner en snabbis till Frankrike och hade det mysigt! Vi landade igår kväll och nu är jag på väg med massa grejer ner till Lund...
Mer bilder kommer! Puss

Aeolusön

Det är inte direkt något tråkigt sommarjobb man har! Här är några bilder från de senaste dagarna här på ungdomslägret, imorgon är det avslutning men jag stannar och jobbar även nästa läger😃puss!

@ Port Du Soleil
I lördags hade vi sjukt roligt! Port du soleil hade dayparty där Kelly Starlight & hans crew från La Folie Douce Val D'isere var. Trots spöregn var det sjukt mycket folk. Efter daypartyt var vi ett gäng som åt middag på LouLou för att sedan ta några drinkar på Magnus&Magnus och sen gå tillbaka till Soleil på kvällen. Sjukt lyckad dag-kväll-natt. För att bota bakfyllan igår var jag & Arvid på spa hela dagen och sen lagade vi god middag <3 puss

Skanör / Falsterbo

Fina Falsterbostranden

Kossa & nyckelpiga :))))

Cykeltur till fiskrökeriet :)

❤️❤️

Här kom en bildbomb från dagarna jag var nere i Skåne:)

Jag var nere och hälsade på Emma och Felicia som jag lärde känna i San Diego och som blivit 2 av mina bästa vänner. Jag har aldrig varit nere i Malmö/Falsterbo innan så det var jättekul att se det och Gud vad fint det är! Det känns som jag hann se det mesta under mina 3 dagar. Vi var på promenad längst stränderna, badade i havet, träffade fellans kompisar och hann även en utgång i Malmö.

Hoppas vi kan ses nåt mer i sommar innan de flyttar till varsitt håll i USA<3 PUSSS

Heeej. Här sitter jag på tåget ner mot Skåne för att hälsa på Felicia & Emma. Åkte enda från Fjällbacka imorse så det är en rätt lång resa men det är det värt. Jag har inte träffat dem sen jag åkte från San Diego så jag är SÅ taggad😍

​See you sooon girls

Hej på er! igår åkte jag och Sofia upp på en utflykt till Cajsa i Grundsund/Fiskebäckskil. På kvällen grillade vi hemma hos en killkompis och därefter var det dax för Havsbadet där Björn Rosenström spelade. Är väl inget jättefan men det var sjukt roligt och bra stämning! Idag åt vi god lunch på Brygghuset.

Nu är jag uppe i Fjällbacka igen men kommer inte stanna jättelänge för imorgon ska jag iväg igen :)

Puss puss

Med Björn haha

För några dagar sedan var vi ute och åt middag och drack drinkar. Vi åt middag uppe på hotell pigalle på deras takvåning och sedan drinkar ute på deras takterrass. Riktigt trevligt!