Idag har varit en riktigt bra dag. Vet inte i hur många år jag har velat åka jetski och idag äntligen(!!!) fick jag göra det. Fick åka både jetski och "bananbåten" den ni ser på bilden man sitter på och håller i sig för sitt liv haha. Åkte med ett gäng ungar som var galna haha! Man skulle göra tummen upp om man ville åka snabbare och tummen ner om man ville åka långsammare, av de lilla jag såg av resan så såg jag bara massa tummar upp!!😂 svalde halva havet och vet inte hur mycket saltvatten jag hade i mina ögon! Men kul var det och bränt mig har jag gjort med!!😩
Träffade en kille där jag ska träffa imorgon igen, kul va pappa? ;) haha
Ikväll har jag och Sil ätit kycklingvingar med hallonsmak, BÄSTA! Och margaritas såklart!

Hallå där!
Just nu ligger jag på stranden och läser bok. Perfekt väder idag med lite vind. Igår mådde jag inte så jätte bra hade väldig huvudvärk tror det berodde på vädret för var regn och lite åska igår, brukar vara ganska känslig för det. Vi åkte och shoppade på en butik jag fått tipsad och hittade en del faktiskt! Kul tycker inte shoppingen är bra här annars, väldigt tantiga kläder.
Skulle egentligen följt med sil på bingo igår men stannade hemma och sov och försökte bli av med huvudvärken!
Vaknade imorse med huvudvärk och på dålig humör pga av det och för det var molnigt haha... gick till gymmet och när jag var klar där var det sol och huvudvärken hade släppt! Så åkte till stranden så nu ligger jag här.

I förrgår var vi hos Irene på middag, bjöds på grillning och efterrätt. Sil följde med också! Super trevligt. Lägger in bilder sen.
Ikväll ska jag träffa Laura på en drink eller två. Hon hämtar mig kl 5.

Grattis pappa!!! Kommer ringa dig i morgonbitti för kommer inte komma till Sil förns ikväll!
Hoppas du får en bra dag!!
Kärlek

Hallå!!
Har varit fullt upp här borta så knappt hunnit använda mobilen!
Som jag tror de flesta redan vet nu blev det ingen resa till Tampa igår. Morgonen innan fick jag ett text ifrån Quinn att hans mormor hade gått bort. Hon har legat på sjukhuset rätt länge och varit väldigt dålig. Så i helgen ska dem på begravning och han kommer vara med sin familj. Helt förståeligt, bara ledsen för deras skull.

Hade redan bokat tågbiljetten men Sil gjorde ett samtal till dom och berättade hur det låg till så jag ska få tillbaka alla pengar för biljetten. Trodde jag aldrig! Så snällt!

Nu sitter jag iallafall med väskan packad och äter en snabb frukost och väntar på att fyra svenska killar jag träffat här ska hämta upp mig. Dom kommer vilken minut som helst så lite stressad. Dom är här på semester och ska åka till everglades och sen key west så jag hakar på dom! Haha!
Får se hur det här blir! Roligt! Umgicks igår på stranden och alla är väldigt roliga och trevliga.

Igår var jag och Sil på Patio Joe, det är en väldigt sunkig bar om jag ska vara ärlig med bara locals. Folk röker inne och spelat biljard. Men jag älskade det! Vi hade så kul där!! Alla umgicks verkligen med alla. Fast olika åldrar. Vissa såg verkligen ut som de hade levt 10 svåra år men huuur snälla som helst. Vi skulle ta en drink sen åka och äta. Slutade med 4 och några dansmoves ifrån Sil när jag satte på "Who the fuck is Alice". Vann även i biljard 2 av 3 gånger ;)
För att få musik fick man stoppa i en dollar i en maskin och önska låt, så kul!

Hörs snart!

Idag har vi haft en väldigt bra dag här borta i Florida. Gick som vanligt till gymmet imorse och folk börjar hälsa och känna igen en så det är kul, några som kommer fram och pratar lite och har nu fått ett temporärt kort så jag kan träna så mycket jag vill resten av tiden här! Super!!
Efter det körde jag mig och Sil till ett frukostställe och så åt vi frukost ihop. Det heter "ihop" och är ett pannkaksställe men de har massa andra saker med. Man kan säga hon är stammis där så hon har sin servitris och sitt bord och servitrisen vet precis vad Sil ska ha ;)
Efter det körde jag dit hon hämtar ut sin medicin och hjälpte henne med det. Hon tycker det är så skönt att ha någon som kör henne och hjälper henne med småsaker och såklart att hon får sällskap!
När vi kom hem solade jag och badade i poolen och läste min bok och tog det lugnt. Fått mycket färg idag, blåste lite så det kändes inte så varmt så det tog rejält!

Nu har vi nyss kommit hem ifrån middag med 3 av Sils vänner. Dom var alla så trevliga och roliga känns så skönt att veta att hon har dessa människor runt sig när jag inte är här. Väldigt kul att få följa med och träffa dom när hon har pratat så mycket om dom!
Språket går väldigt bra men ibland svårt att hänga med när de pratar snabbt men jag tycker jag hänger med bra! Ovant att BARA prata engelska nu! Börjar tänka och drömma på engelska med haha!

Nu är vi proppmätta och trötta så ska läsa ur min bok sen gå och lägga mig!
Imorgon ska jag skjutsa henne till ett ställa där och ska få injections (vet inte vad det heter på svenska) men det är en spruta för hennes smärta i ryggen.
Vid lunch ska jag åka till Iren och paddla kajak med henne i kanalen, ser fram emot det!!
Godnatt! Eller godmorgon kanske det blir haha.