Header
View tracker
View tracker
View tracker

Jag har inte sagt upp mitt gymkort eller gått under mark. Jag har bara varit utan mobil samt firat påsk.
Påsken har varit största cheaten på länge, mycket oregelbundna mattider, godis och i allmänhet bara enormt onödiga kalorier under flera dagar. Efter att inte tränat styrka ordentligt på 5 dagar är jag mer än taggad på att riva av ett tungt benpass imorgon!

Men så länge sitter jag och kollar formvideos, hur ska man annars se vad som behöver utvecklas? Här är dem absolut sista repsen och jag var sjukligt trött, därav det kanske inte så perfekta utförandet!

-remember where you started, and be your own motivation-

Likes

Comments

Dagens ena mellis, med banan och jordnötssmör som röd tråd!

Skivad banan på jordnötssmör är match made in heaven!

Smoothie:
Frusen mango
Vanilj kvarg
Mjölk
Honung
Whey 100 protein, vanilj.
Jordnötssmör
Banan


Likes

Comments

Cablecrunches. Sjukt bra magövning. Här har jag valt att ha ryggen ganska rak genom hela övningen för att få lite mer träning för min ländrygg.

Det man skulle kunna gör är att "krypa ihop" mer, alltså böja ryggraden lite samtidigt som man drar in hakan emot naveln. Detta avlastar länden och sätter mer fokus på magen.
Tänk på att inte gå för långt upp med ryggen på vägen upp, du kan då skada din ländrygg och övningen tappar funktion.

15-20*4, Bara börja jobba fram rutorna Nikki...

Likes

Comments

Finns fortfarande lite att ta utav som ni set, framför allt kring kärlekshandtagen. Har gått ner 5 och 4 återstår!

Idag har jag varit på gymmet 2 gånger. Första fick det bli lite armar och pass nummer två fick jag sällskap utav Ella! Då blev det en hel del teknikträning och Ella var gullig och hjälpte mig!
Hon följer även med imorgon och kör ben, skoj!

Likes

Comments

Couscous-sallad med ägg fick bli dagens lunch.

Likes

Comments

Likes

Comments