Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat något !
I lördags så var jag med kompisar typ hela dagen och samma på söndag . Fast tog det lite mer lugnare på söndag för jag va såå trött efter lördagen för jag jobbade ifrån 07:00-15:45. Sen typ vare bara hem och äta sedan va med kompisar. Jag va och åt på pinkladies med Jocke igår och det var super gott men snacka om att jag fick matkoma. Sedan så träffade jag några vänner och sedan blev det lugnt.
Så det var mina dagar !
Just nu är jag på väg in till stan för några ärenden oh sedan får vi se vad dagen har att erbjuda men det blir nog inte så mkt hem och träna . Fast jag tog ett tränings pass imorse. Satt det är avklarat. 😁
Jag önskar er en riktigt bra dag! 🌸🌸

Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack!
Idag så har jag varit oh shoppa med Evelina och hennes barn. Sedan så satt vi hos Michaela och åt lunch och efter det då v hade suttit ett tag så det jag in till stan en sväng. Jag kom in till stan klockan 16 och då mötte jag Albin! Och då drog vi och skruvade lite och sedan åkte vi runt stan en sväng. Så nu kom jag nyss hem. Han skjutsade hem mig. Det var super roligt att få vara med honom! 😊 Så nu ska jag göra lite kvällsfika innan det är dags att sova. Imorgon blir det jobb! 😁
Jag önskar er en riktigt bra lördag!
Pussar! 😘

Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack!
Idag så har jag varit på stan och ätit frukost och sedan så va jag med min kusin en sväng. Sedan så blev det tåget hem . När jag kom hem så gjorde jag lunch klockan var väl 13:00 när jag kom hem. Efter jag hade ätit så blev det disk och sedan va jag barnvakt åt två sötnosar! 😍 Sedan när dom åkte så tränade jag och sedan blev det dusch. Sedan så handlade jag lite gotta och mat med mamma. Sedan så var vi en sväng till Patricia. När vi kom hem så blev det bara tv och bara tagit det lugnt. Så nu ligger jag på sängen och ska väl snart gå och lägga mig.
Min dag har varit bra .
Jag önskar er en riktigt bra fredag!
Pussar! 😘

Hej allesammans !
Jag hoppas ni mår super bra , för det gör jag tack!
Idag så har jag varit i skolan ifrån 09:00-10:30 sedan blev det att träffa en kompis en sväng på stan och efter jag lämnade henne så träffade jag 2 andra kompisar och va med dom till 15:00 och medans jag va med dom så shoppade jag lite grejer. det blev en klockan och 2 örhängen på ur och Penn. Sedan så köpte jag smink på kicks. Super fina grejer , så vi får se om jag blir nöjd med sminket imorgon. :) Efter allting så gick jag till Lillebill min syster och satt där . Sedan vid 17 tiden så mötte jag en kompis ett tag. Så för en stund sedan så kom jag hem till Lillebill. Är barnvakt åt hennes ungar ikväll. Men dom sover så ska väl sova nu också. 😊
Jag har haft en bra dag. Jag önskar er en riktigt bra torsdag.
Pussar 😘

Hej allesammans!
Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack !
😁
Idag så har jag varit inne stan med Lisa en sväng och var super roligt. Sedan så blev det hem och träna och käka lite middag. Efter middagen så blev det att diska och efter det blev lite tv. Sedan vid 17 tiden så drog jag till Sörforsa för att vara med en kompis. Det var roligt. Så jag kom hem för en stund sedan. Så nu sitter jag på sängen och käkar kvällsfika innan det blir dags för sängen. Imorgon är det en ny dag!
😁
Pussar !

Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack!
Idag så vaknade jag vid 10 och då blev det frukost och sedan på med träningskläderna för att ta en springtur. Jag gick ut 11:15 och kom hem 12:00! Super skönt var det att röra på sej. Det var hyfsat bra väder ute. När jag kom hem igen så blev det att köra en timmes träningspass. När jag var klar med det så blev det duschen och sedan fixa sej. Efter det så var klockan runt 15 tiden och då blev det middag. När jag hade ätit och donat så blev det bara tv läge! Super skönt och roligt att få komma igång igen med träningen och även ta det lugnt efter!
Min outfit idag är en tröja och ett par jeans ifrån bik book.
Btw så tycker jag att det är såå roligt för jag ser skillnaden på kroppen för varje dag jag tränar och det är såå skönt och roligt att se! Mår så bra utav träningen och att jag ser skillnaden!
😁hejja mej! 👏
Jag önskar er alla en riktigt bra tisdag!
Pussar

Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack!
Idag så blev det hemgång till Gnarp. När jag kom hem så blev det att packa upp och greja. Sedan så blev det att ta något att käka . Efter det så blev det att kolla på tv. Har gjort det hela dagen. För att jag har varit så seg och trött. Så nu ligger jag på sängen och ska sova strax.
Så det var min dag idag.
Jag önskar er en riktigt bra måndag!
Pussar

Hej alla glada!
Jag hoppas ni mår super bra idag, för det gör jag tack !
Idag så tog vi oss en tur på skoter på förmiddag . Vi var väl hemma runt 16 och då blev det att duscha och dona på. Sedan satt vi bara oh myste på. Vid 19 tiden så åt vi påsk middag sedan blev set ägg letning för barnen. Efter så blev det lixom hastigt och lusigt att packa och fara hem. För min kusin skulle åka hem ikväll och jag måste åka hem för att annars kommer jag inte hem. För det är fullt i alla andras bilar och jag har inga pengar till tåg. Satt det blev ikväll då. Men ska övernatta i pappas lägenhet ikväll så åker jag hem imorgon. Pappa blir ju kvar i fjällen hela vecka han. Så det blev som det blev . Men jag är nöjd och jag har haft jätte roligt i fjällen.
Jag hoppas ni har haft en bra påsk och rolig.
Nuuu har jag och kusinen några timmars bil resa till Sundsvall.
Godnatt pussar😘

Hej alla!
Idag är det som sagt lång fredag!
Idag tig vi oss en tur på skotern och fiskade . Fiskade första gången i hela mitt liv idag ! Jag kan lova er jag blev riktigt rädd för fiskarna ! Uscha dom ser så hemska ut!
Men jaa , vi var ute i några timmar och kom hem vid 15 och då satt vi och myste och pratade lite. Sedan blev det middag vid 18 tiden. Sedan så satt vi bara och myste och pratade. Vid 22 tiden så gick till en stuga bredvid där farmor bor. I den stugan bor min farbror och släktingar . Så vi satt och pratade med dom ett tag. Så nu ligger jag på sängen hos farmor och ska sova! Jag är helt slut och trött !
Imorgon är det ny dag med skoter tur! 😁
Pussar 😘

Hej allesammans!
Idag har det varit en sjukt lång dag! Vaknade vid 08 och gjord mej klar sen var det bara att dra iväg. Vi kom fram halv 2 och då packade jag upp hos farmor för jag sover här medans pappa och lillebror och pappas tjej sover i en stuga . Så efter jag hade packar upp så gick jag en promenad till stugan då och när jag kom fram så fikade vi lite oh pratade ett tag. Sedan så gick vi en promenad till en annan stuga där min farbror och hans fru är i. Så vi pratade ett tag med dom. Sen gick vi tillbaka till stugan våran då och gjorde middag vid 18 . Sedan efter middagen så blev det bara lugnt. Så nu är jag hos farmor igen och tänkte sova för jag är såå sjukt trött och seg efter resan.
Så det va min dag!
Roligt att man äntligen är här!
Btw så lill ungen är min systers barn. (Alexandras unge )
Jag hoppas ni får en bra fredag!