Take a look inside our own little world, and follow our story being written

Hey piger ! Jeg har været så heldig at indgå et samarbejde med @Lesreveslingerie. Tjek deres instagram ud - de sælger uden tvivl det smukkeste lingerie! Jeg er så forelsket, og ville ønske jeg ejede det hele, men indtil videre må jeg altså ''nøjes'…

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Indlægget er sponsoreret af Kristines Glam Touch Hey piger ! Vi har været et smut forbi Kristines Glam Touch, og har været så heldig, at få lavet disse smukke vipper. Mine før/efter billeder ses ovenover, og Teas før/efter ses nedenfor. Egentlig ha…

Hej bloggen, Vi har begge haft meget at se til, derfor har der ikke været så mange indlæg her på det seneste, og der er sket mange nye ting i vores liv, som har gjort at det har været svært for os at få tid til det hele. Det lover vi, at I snart vi…

Andet

Hey alle! I den sidste del af sommerferien trodsede vi Danmarks skuffende vejr med en skøn, skøn tur til Marbella. Vi tog afsted d. 31/7, hvor vi mødte Teas far og Stina. Vi boede hos dem de første 3 dage af ferien, ellers var vi on our own, wuhu. …

Andet

Indlæg sponsoreret af Dermaxir Hey alle, For en måned siden skrev jeg et indlæg, der omhandlede min hud, fordi jeg gav mig i kast med et nyt hudprodukt, Dermaxir (læs HER ) Hvis du trykker på linket er der en længere beskrivelse af hvert produkt, m…

Hey bloggen, it's pay back time. Jeg har endelig skrevet min ''Det vidste du ikke om Tea''. Enjoy. Pigebarnet tænker ikke. Jeg har svært med at sætte mig ind i det, sådan som jeg altid analyserer situationer, men jeg må bare konstatere: Tea tænker …

Andet

Turen går til Marbella! Som nogle nok har læst i et af vores forrige indlæg, så skulle vi have været i Paris. Men da der er uro i Frankrig, har vi valgt at udskyde den rejse og derfor har vi lige booket en rejse til Marbella d. 31-7, wuhu! Vi glæde…

Nu er der snart gået en uge her i Italien i Levanto. Vi har nydt af det gode vejr, dejlig mad, is og strande. Vi har boet lidt udenfor Levanto oppe i bjergene på et hotel som hedder "La Francesca". Jeg vil helt klart anbefale at besøge dette område…

Dans

Så ankom vi til hotellet i Tjekkiet i går. Vi var der ca. Ved 16 tiden hvor vi mødtes med de andre dansere fra vores danseskole. Der var nogle timer før vi skulle spise, og derfor tog vi ud i byen og kiggede lidt i butikker og handlede mad som vi k…

Så drager vi mod Tjekkiet! 🇨🇿 Vi kørte i morges kl. 6 og skulle med færgen kl. 7. VM bliver afholdt i Tjekkiet i Chumotov og det tager omkring 8 timer at køre dertil fra lille Nykøbing Falster. Vi skal danse solo i morgen og duo søndag. Kryds fin…

Indlæg sponsoreret af Dermaxir Hey alle 💁🏽 I sidste uge smed et indlæg op, der handlede om min urene hud (kan læses HER ). Derefter har jeg fået kontakt med hudplejefiramet Dermaxir, som mener, at jeg med deres produkter kan opnå en helt ren hud.…

Hej alle piger! På søndag ( i morgen, d.18 juni ) vil jeg og nogle af mine veninder sælge ud af vores tøj! Det vil ske kl. 11-16. Det vil ske hjemme hos mig (tea) på Vesterskovvej 67, Nykøbing Falster 4800. Hvis man kender Nykøbing, så ligger det t…

Hej ❤️ Lige for tiden har jeg læseferie, og sidste eksamen i morgen, som er mundtlig engelsk. Den skal bare overstås, for må ærligt indrømme, at mundtlig engelsk ikke er min stærkeste side, haha. Men nu er der jo også VM om 7 dage, og det betyder m…

Hej alle, I går brugte vi hele dagen i Vejle, hvor vi dansede til Danmarksmesterskaberne. Trods et par skader og ikke så meget træning fra Teas side. Vi lovede hinanden at turneringen var en slags træning til Verdensmesterskaberne som nemlig er om …

Jeps... cardiotræningen er vores alles bedste og værste fjende. Den brænder nogle gode kalorier, og det er så dejligt, når træningen er overstået! Meeen, det er så svært at komme afsted. Derfor har vi samlet 5 tips til at gøre cardiotræningen sjove…

Og ja, jeg bruger også alt for mange produkter og ja, jeg skænker alt for mange dårlige tanker til min hud. Som SÅ mange andre unge, døjer jeg også med en delvis fedtet hud, som har tildens til urenheder. Nej, jeg har ikke acne, men jeg har små bum…

Contains affiliate links
Indlægget er lavet i samarbejde med Eniito Hej bloggen! Mors dag er nu på søndag, og har du endnu ikke fundet den rigtige gave, bliver du hjulpet godt på vej her! Du slipper for at lægge hovedet i blød, for vi har samlet en håndfuld unikke lækre de…

Hej alle, Så har vi endelig fået filmet en meget efterspurgt video - nemlig en makeup video. Vi har lånt søde Mathilde <3 Håber I vil se med! Knus fra os, og forsat god dag.

Hey bloggen! Vi har i dag været til dansekonkurrencen 2. rangliste 💃🏽 For dem, som ikke lige ved hvad det er, så er det altså en point turnering! Dem med flest point fra både 1. og 2. rangliste bliver udtaget til Verdensmesterskaberne i Disco d. …