Godmorgon babes! Nu har vi äntligen hittat en lägenhet att bo i resten av resan. Vi flyttade in igår och nu bor vi i Beverly Hills. Igår gick jag och Annie och storhandlade mat och annat som behövs i lägenheten. Känns så skönt och trivs så bra här. Nu ska jag äta upp min frukost och sedan gå till poolen. Vi hörs lite senare, Puuss!

Jag började min dag med att ta på mig träningskläderna och promenera bort till Runyon Canyon och hikea. Wow, vilken utsikt man fick över Los Angeles!! Efter det gjorde vi oss iordning för att åka till Melrose där vi promenerade runt och tittade i butiker. Kvällen slutade på en italiensk resturang inne i The Grove.

Hej på er! Hoppas allt är bra med er, med mig är det superbra. Jag sitter just nu vårt hus och dricker te och väntar in tjejerna som gick och handlade lite mat.

Igår natt kom vi fram till Los Angeles från Orlando, där vi hänge några dagar. Flygresan gick utmärkt och jag är så taggad på att äntligen vara här! Idag ska vi till Dream, ett hotell här i Hollywood då dem har det sista pool partyt för i år.

La Sandwicherie är det populäraste sandwich stället i Miami, och vi ville såklart testa dem då. Vi avnjöt deras sandwich på balkongen och det smakade lika gott som alla hade sagt.

Testade äntligen dem populära Five Guys hamburgarna, men blev inte alls så förtjust i dem. Kan vart för att jag inte hade några grönsaker i. Så gör inte samma misstag som jag gjorde, säg till att ni vill ha grönsaker.

I fredags var jag och tjejerna bjudna på middag på Baoli, som är en Asian fusion restaurang. Fick lite små panik när vi kom dit eftersom att det bara serverades sushi men gissa vad, I'm in love with it now!!

Ett hett tips om ni är i Miami är att gå hit innan en utgång! De serverar god mat och ni får en härlig start på kvällen. Vår kväll avslutades på nattklubben Mokai.