Inspirerad av Stockholm Fashion Week (dröm att gå någon dag) så tänkte jag skriva ett inlägg med lite kläder jag själv vill ha och som jag tror är höstens trender (enligt mig).

Bomberjacka HÄR / Skinnjacka HÄR / Kappa HÄR

Bomberjackan verkar fortsätta att vara ett trendplagg i höst. Skinnjacka passar alltid verkligen. Kappor verkar vara höstens men även vinterns jacka! Denna kappa i ljusgrå skulle jag verkligen vilja ha..

Kashmirtröja HÄR (finns i 4 färger!!) / Stickad topp HÄR / Svart polo HÄR

Om det är något jag ska investera i i höst är det stickade tröjor! Dessa tre är sjukt snygga och tre olika modeller! Kashmirtröjan är verkligen på toppen av önskelistan, tänk att mysa in sig i den en kall och regning dag.. Den stickade toppen tycker jag är så gullig! Inte en tråkig basic tröja utan den blir mer som en topp också. Polotröjor är alltid användbart i Sverige och helst vill jag att de ska vara oversize, precis det som verkar bli trendigt i höst.

Nike Air Max Thea HÄR / Khaki slipons HÄR / Vita sneakers HÄR

Jag älskar sneakers! Jag lever ju i princip i mina adidas men de börjar bli väldigt slitna och främst uttjatade från min sida.. Tyvärr. Skulle vilja investera i ett par grå eller vita sneakers som passar till det mesta. Ett par slipons har jag faktiskt aldrig ägt! Har aldrig hittat några tillräckligt snygga, men dessa är faktiskt jättesnygga!! Önskar dock att det inte var äkta mocka.

Svarta vida byxor HÄR / Svarta bootcut med slitningar HÄR / Raka ankeljeans HÄR

De vida byxorna passar till i princip alla tillfällen och är dessutom sköna. Dessa svarta är faktiskt superbilliga och ska verkligen spana efter de imorgon när jag ska shoppa! Svarta jeans med slitningar på knäna är något jag också söker, blir lite roligare outfit med slitningar. Har även fastnat i levis jeans trenden! Och dessa från H&M är ett par sjukt snygga budgetjeans! Hoppas de sitter snyggt på.

Just nu letar jag efter något av alla dessa plagg. Vill verkligen fylla min garderob med dessa hösttrender.

Ligger just nu fortfarande i sängen hehe. Jag älskar verkligen att ligga i sängen när det regnar? Bästa mysstämningen, förutom när det är dags att gå ut i regnet..
Jag börjar 11 idag och går till 17, har två stycken helt nya lektioner idag så det ska faktiskt bli väldigt intressant! Skulle behöva rensa rummet och plugga när jag kommer hem (eftersom att jag såklart inte gjorde något av det igår). Nu fattar man verkligen att vardagen har dragit igång på riktigt!

Vår absolut bästa dag i Marbella var (enligt mig iallafall) när vi var på Ocean Club i Marbella. För er som inte vet så är det ett rätt inne ställe som är en pool club i princip. Vi hade köpt en solbädd som vi delade på alla 4, vilket blev perfekt då den var väldigt stor. Vi fick även bästa läget på vår solbädd.

Första drinken för mig och Felicia blev en "OC breeze" som var en av deras egna drinkar med smak av ananas och lime bland annat. Jag hade på mig min skitsnygga strandklänning från asos samt baddräkt från Zara, solglasögon från Ur&Penn samt smycke från Glitter.

Anna och Bella började med varsin Pina Colada (allas favorit i gänget förutom min som tyvärr inte gillar kokos).

Vi kom inte till OC förrän vid 15 tiden har jag för mig och ingen av oss hade fått i oss någon mat så alla var verkligen vrålhungriga. Jag och Bella tog varsin california roll sushi och hörni!!! Det var det godaste jag någonsin ätit. Ni MÅSTE ta denna om ni åker till OC.

Jag och snygga Bella <3 <3

Svårt att bestämma vin..

Blev tillslut en flaska rosé! Relativt prisvärt om man jämför med Ocean Clubs övriga priser hehe..

Jag och snygga Felicia <3 <3

Blev ännu en drink innan hemgång.. Minns inte namnet på denna men var ungefär som en strawberry daquiri.

Bästa tjejerna och bästa resan!!!

Och till sist ett par snaps!

​Mycket bilder men tror jag tog ungefär 700 bilder minst på ocean club.. Haha. Vi åkte hit vår nästsista heldag och det var tur egentligen eftersom att vi troligtvis hade spräckt vår budget (mer än vi redan gjort) om vi hade fått chansen att åka hit fler gånger under resan. Om ni åker till Marbella så måste ni gå till Ocean Club, vi var där i ungefär 6 timmar och delade 4 stycken på 1 bädd som kostade drygt 200 euro har jag för mig. Rätt dyrt men i princip alla priser inne på OC var också dyra så ni måste räkna med att spendera en del pengar här. Jag och tjejerna tyckte iallafall att det var sjukt värt!

Saknar redan detta och har varit hemma i tre dagar.. Även fast det är skönt att vara hemma.

​Helgen har ju gått fort som vanligt men det kommer ju inte som en överraskning direkt. Jag har jobbat både fredag och lördag så min helg har inte varit jätte spännande. Gick ut efter jobbet i fredags med ett par vänner men det slutade med att vi drog tillbaka till baren vi förade på och sedan åkte hem tidigt. Egentligen lika bra, jag som skulle jobba på lördagen mådde rätt mycket bättre lördag morgon än vad jag hade gjort annars tror jag ;-) Idag är det lite plugg som gäller samt tänkte rensa i mitt rum och internetshoppa lite.

Har varit helt underbart på Karpathos men var faktiskt riktigt skönt att komma hem. Till egna sängen, skola imorgon (!!), vänner och hela garderoben. Glömde liksom packa hälften av allt jag tänkt ha med mig vimsiga jag. Men kolla vilken utsikt!! Detta var bussresan från hotellet till flygplatsen, ser så jäkla häftigt och harmoniskt ut.

Rätt bra bränna har man hunnit få de här dagarna iallafall (även fast det inte är supersnyggt med bikinibränna när man har baddräkt).

Imorgon är sista soldagen! Knäppt hur fort den vecka har gått. Har verkligen varit en rehabvecka (jämförelse med marbella haha..). Jag och mamma ensamma i karpathos. På egna äventyr tillsammans. Har varit ett tufft år så det var skönt att få slappna av och byta miljö med mamma!

På torsdag åker vi hem och på fredag är det skola? Så jäkla knäppt. Sista året, men fy vad jag är taggad! Ska bli så jäkla roligt (och stressigt) år!

Det är ju nästan löjligt hur vackert vattnet är här när man ser bilderna. (De är inte ens redigerade). Dessa bilder är från just Apella beach som är Karpathos finaste strand. Riktigt paradisvatten! Dock stenstrand så gjorde lite ont att ta sig ner (hehe). Men vattnet blir så jäkla klart på stenstränder så det är det värt, ja ni ser ju.

Lite bilder från första dagarna utav resan.

Vi åkte till Karpathos i torsdags och idag är det dag 5! Åker hem på torsdag morgon igen. Karpathos är helt fantastiskt. Klart vatten, otroliga berg som omringar hela ön och en mysig småstadskänsla. Ön är väldigt liten och blir på ett sätt mer personligt på det sättet. Ska försöka slänga in lite mer bilder under dagen.

Dålig uppdatering här. Hmm. Inatt drar jag till Karpathos! Ska bli så otroooligt mysigt och VÄLBEHÖVLIGT med sol efter alla jobbveckor denna sommar. Åker dit med mamsen. Ska försöka kika in här lite oftare, jag tycker ju trots allt att det är roligt att blogga.

​Oj vad jag längtar! Jag och mamma åker den 18. Har aldrig varit där innan men har hört så mycket bra om ön. Karpathos är alltså en grekisk (väldigt liten) ö i medelhavet med riktigt turkost vatten. iiih!! Är så taggad. Hotellet vi kommer bo på är dessutom 5-stjärnigt med infinity pool precis vid havet.. Äntligen riktig sol igen!