Så skönt att få spendera mina dagar med vänner och familj igen. Idag började jag dagen med mysig frukost hemma hos min fina vän och sedan har jag bara badat och solat resten av dagen.

Imorgon ska jag fortsätta med sol och bad sen på kvällen ska jag in till stan för att dricka vin med en vän och sedan ut på en öl eller två.

Hoppas ni får en fantastisk helg ❤

Äntligen var det dags för semester och landat hemma hos familjen i Skåne igen. Så underbart att få krama om dom och umgås i solen. Blir här k 15 dagar och det ska bli så skönt att få vila kroppen och bara ha det skönt.

Uppdaterar er mer senare, hoppas ni får en underbar vecka ❤

Gratulerar med dagen Norge 🇳🇴

Vilket underbart väder vi haft hela denna helgen, i eftermiddags bestämde vi oss för att ta bilen och köra till sommarøya som ligger ungefär 1 timme från Tromsø. Första gången vi var där och herregud vilket ställe, vattnet här uppe är så klart och turkost och utsikten var helt magisk. Satte oss på stranden för att fika medans solen brände skönt.
Kunde inte ha spenderat min söndag på bättre sätt.

Hoppas ni haft en fantastisk helg och att ni får en fin vecka framför er ♡

I september 2015 åkte jag, pappa och min lillebror iväg till Turkiet för 2 veckors solsemester. Vi valde att åka till Bodrum och hotellet vi bodde på var så fint och hade även privat strand. Hotellet erbjöd många saker man kunde hitta på tex. snorkla, massage, familjekvällar, barn disco, spelkväll, vatten lekar i poolen mm.

Perfekt hotell för oss alla och med all inklusive kunde det inte bli bättre. Fanns också så man kunde få åka med bussen in till centrum för att gå på marknad och strosa runt vid hamnen.

Avslappnade resa och skulle gärna åka iväg till solen igen, lång vinter för oss i år och är mer än redo för våren/sommaren.

Ett tag sedan jag uppdaterade här och dagarna bara flyger förbi. Redan maj månad och det enda som händer just nu är massa jobb och varit 2 helger med fest långt in på morgonen.

Denna veckan är det 6 dagars jobb och sen nästa vecka är vi lite lediga då det är den 17 maj nästa vecka.

Kommer uppdatera lite bättre i veckan, men nu är det dags att sova innan klockan ringer 06 imorgon bitti.

Förresten har vi fått lite mera snö här uppe och just nu känner jag mig ganska klar med vintern, så jag hoppas att våren/sommaren kommer snart.

Hoppas ni får en underbar vecka ❤

Igår efter jobbet tog vi på oss varma kläder för att promenera upp till fløya, vi har så underbart väder här nu, så man vill bara vara ute i naturen. Jag är så glad att vi flyttade hit och hur bra vi har det här.

Nu består dom flesta dagarna av jobb, men så skönt att vi slutar 15 så man har många timmar att göra annat på.

Började helgen med att jobba igår och sedan hem för att vila innan kvällens festligheter skulle dra igång.

Drog till ett par vänner för att förfesta innan vi skulle ut. Kvällen/natten är lite suddig men slutade med att jag och Katarina drog till ett annat ställe och var inte hemma förens lite efter 04 imorse.

Så idag är man inte i sin bästa form. Har iallafall varit ute och njutit i solen med katta och druckit kaffe. Nu blir det en dusch och sen film resten av denna dagen.

Hoppas ni haft en skön helg ❤

Då var denna ledigheten slut och det är dags för jobb redan imorgon igen. Har varit lugna dagar och det har jag verkligen behövt, vila upp kroppen ordentligt. Idag avslutade jag dagen med att bada jacuzzi på Hurtigruten Ms Trollfjord med Katarina, när båten ligger inne i hamnen kan man gå på för att bada, basta eller gå och kolla runt inne på båten, så himla mysigt.

Nu blir det en dusch, fixa matlådor och sen är det nog dags att sova.

Hoppas ni haft en mysig påsk och ha en fortsatt härlig söndag 🌸

Underbart att vara fri från jobbet några dagar och vädret är så fint. Varit strålande sol i 2 dagar nu och ska vara det resten av helgen med.

Denna helgen händer det inte så mycket, mest vila upp sig så att man är redo för massa jobb när det drar igång igen.