16:14

Hej på er! Ligger å solar just nu och fyfan va bäst de är, vi vaknade vid halv nio och gick och åt frukost. Efter det gick vi till stranden och förut va de 33 grader, höll på att dö

Becca fick bränna första dagen och själv ligger jag här blek som ett jävla spöke. Men Aja ska sola nån timme till sen så ska vi äta middag och gå till stan tror jag. Men ni får ha det så jätte bra så hörs vi💜💜

Hej pååååå er, nu är vi på bussen till hotellet. Men lägger nog ut detta när vi är framme, det tog 6 timmar och tio minuter & det gick väl hyfsat. Gillar inte att flyga men sov typ 5 timmar, men Aja ska ta några bilder på hotellet så hörs vi nog idag💜 ha de bäst sålänge😘

Hej på er! Nu sitter jag med ellie i mitt knä och vi har börjat rulla från lilla Uddevalla till Landvetter, om bara några timmar är jag i det varmare klimatet. Skriver ifrån hotellet senare ikväll. Ha det bäst! Pussåkram💜

Hej på er!

Fyfan ligger i sängen, kan inte sova pågrund av panik och mensvärk så in i helvete. Har sån panik och är rädd inför resan, är nämligen jääävligt rädd för att flyga. Men måste tänka positivt! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här faktist, på gran canaria kommer jag absolut lägga upp bilder oså men annars vet jag inte.

Aja måste försöka sova nu, upp imorrn, klara mig igenom dagen utan att dö med my period och sen är det bara att packa det allra sista. Men ni får ha de så jättebra, så hörs vi💜

Hej på er! Nu är påsklovet sluuuut och såklart är det lika tråkigt med skola men tre dagar och sen flyger vi från regnet och kylan. Just nu sitter jag på skolan och är allmänt trött, massor med skrik oså gör det inte bättre. Idag slutar jag tio i två och efter ska jag nog hem och städa lite och se till att allt är med i resväskan. Annars är det bra med mig, men ni får ha det jätte bra så hörs vi!💜

Hej på er! Idag är det exakt två veckor tills vi åker till gran canariaaaa!!! Taggataggatagga, idag fick jag även veta att vi ska flytta till stan och det ville jag också så det taggar jag också. Ni kanske inte visste detta om mig men jag är extremt klantig så i tisdags skulle jag gå ut från toan på skolan och snubblade på en 2cm hög tröskel och min handled hamnade liksom bakåt och jag fick all vikt över den, åkte till näl och fick veta att jag hade en spricka i båtbenet, så nu ska jag ha gips i typ en vecka. Tur för mig att jag inte bröt det, vill helst inte ha gips på gran canaria! Nu är det ju lov också, vet inte vad jag ska göra faktist, imorrn så ska vi på middag hos mormors kusin tror jag och på påsk ska jag nog med Becca till stallet. Men ni får ha det jättebra så hörs vi!💜

Hej loviiiies! Igår så var jag i skolan, när jag slutade åkte jag ner till stan och mötte upp Rebecca och Aicha. Vi gick hem till Becca för hon är så smidig och glömde sin mobil i deras bil på morgonen, vi stannade hos dom ett tag innan vi åkte till mig. När vi kom hem till mig så lyssnade vi på musik och pratade lite innan vi gick ner och åt tacooos. Sen så åkte jag och Aicha ner till stan och köpte godis och dricka, när vi kom hem igen så kollade vi på lite film oså. Idag vet vi inte vad som händer men ni får ha det jättebra så hörs vi!❤️

Hej på er! Kände att det var jävligt längesen nu, idag har jag studiedag och ska va med Jolina. Just nu ligger vi i sängen och vaknade nyss, vi ska väl snart gå ner och äta frukost oså. Sen efter det så vet jag inte vad vi ska göra, men ni får ha det så jättebra så hörs vi.❤️

Hej på er!

Igår så avlivade vi Beccas katt, eftersom att jag typ bor där hela tiden så tog det ju på mig också. Våran fina Chanel kunde inte andas, så vi avlivade hon så hon skulle få ett bättre liv. Vila i frid❤️

Annars så har det inte hänt nåt speciellt, skola igen nu ju... Lika tråkigt som vanligt men bara några veckor tills nästa lov ju, och sen åker vi till gran canaria, tagga tagga tagga.
Men ni får ha det jätte bra så hörs vi!💜

Chanel💋 2015-2016

Hej på er! Nu är det sportlov👏🏽 i helgen va jag bara på futsal och kollade på fotboll med Becca, förutom lite drama mellan några där så va det sjukt kul. Igår kollade jag och Becca på handbollsmatch på Rimnershallen, det var också kul hahaha. Efter gick vi hem till Ella och bara tog det luuugnt, sen när jag kom hem såg jag att mina skor har kommit!!! Älskar dom mer än allt typ. Hoppas ni mår bra så hörs vi.💜