Min födelsedagshelg spenderade jag i London. Direkt vi landat tog vi tunnelbanan till hotellet och droppade väskorna sen direkt till Victorias Secret. Där spenderades en timme och alldeles för mycket pengar.

Efter det så gjorde vi oss i ordning och gick vilse på väg till middagen. Efter ett tag kom vi fram och hade en så mysig middag. Vi blev uppassade och behandlade som prinsessor efter en lång dag. Jag åt risotto med gorgonzola som var fantastisk. Till efterätt blev det glass och hallon. Toaletterna på denna restaurang var en finurlig grej, dem var formade som ägg och pratade.

Morgonen efter avnjöt vi en helt underbar frukost. Rekommenderar verkligen detta ställe! Le pain. Dem har en egen nutella som är helt himmelsk!!

Denna dag avverkade vi många timmar vandrades upp och ner för Oxford Street. Eftersom budgeten var sådär efter VS så shoppade jag inte så mycket mer. Tre tröjor och ett par skor mer exakt. Sen laddade vi för utgång hotellrummet i badrock och med bubbel. På bästa sätt alltså. Kvällen bestod av olika pubar och trevliga människor, en bra kväll helt enkelt.

På söndagen bakisbrunchade vi på Sushi and Samba. Och detta var nog det bästa på hela resan. Lokalen var mindblowing och man hade kunnat stirra på utsikten i dagar. Alla som åker till London bara MÅSTE äta där. Maten var nog det bästa jag ätit i mitt liv och godast var Shrimp Tempura.

Vi passade även på att turista lite och sen drog vi en riktig myskväll med pizza i hotellsängen. På måndag var det dags för hemresa tyvärr. Måste säga att jag haft en riktigt bra helg fylld med god mat, bra sällskap och ännu mer god mat ;)

​I lördags hade jag och mina tjejer slagit tre flugor i en smäll. Vi hade nämligen avskedsfest för Sofia och födelsedagsfest för mig och Moa. Slog på stort gjorde vi med pynt och bål med en liten rolig beskrivning om alla gäster på muggarna. Hade en extremt trevlig kväll med mina älskade vänner.

Har haft semester sen några dagar tillbaks nu och hoppade på första planet till Arlanda. Väl där plockade Andreas upp mig och vi begav oss till Karlstad.

Pappa hade bröllopsfest för någon dag sen och det var så mysigt så. God libanesisk mat och en fantastisk efterättsbuffé.

Glömde såklart kameran hemma utan batteri så fick bli lite tråkiga mobilbilder från dagen. Har varit på jobbet till 18 sen åkte jag till Ebba. Väl där åt vi en jättegod charktallrik i hennes nya fina lägenhet. Nu är jag på väg hem och vet inte om jag kommer in i mammas nya lägenhet då jag glömt nyckeln till porthuset. Vi får väll se vad som händer...