Hett tips från mig till dig: Ha mango i salladen!!

Var uppe till 1 inatt och pluggade med jelle på facetime. Var lagom trött imorse när jag vaknade av mitt alarm. Skar upp ett fruktfat och begav mig sen till gymmet med Jelle och hennes syster Sandra. Körde ett väldigt skönt pass. Väl hemma gjorde jag mig en stor sallad och strax efter kom Julius och Daki över en stund. Sitter i skrivandes stund framför brasan och väntar på att middagen ska bli klar, mums!

Två dagar fyllda med plugg och träning för min del. Idag efter gymmet gick jag och Jelle till biblioteket men det var inget för oss så vi gick hem till mig istället. Gjorde lunch och satte igång med plugget direkt. Är nu hemma hos pappa och väntar på att Jelle ska ringa facetime så vi kan fortsätta med vår enorma skoluppgift.

En massa gott som vilar bra i min mage ;)

Vaknade upp till ett vinterland igår, trodde verkligen på vår men icke. Får väl vara nöjd med de 4 vårdagarna jag fick ha i England.

Tog bussen till stan för att möta upp Jelle för en lunch på redfellas. Missed her so much under min vistelse i England. Efter vår nyttiga(!!!) lunch tog vi bussen till gymmet och körde slut på våra ben. Träningsvärk idag? Svar ja :)

Nu är jag hemkommen från England och fy tusan vad kul jag hade. Vill verkligen tillbaka dit, typ flytta dit på heltid, så bra var det.

På fredagen tog vi sovmorgon och gick sedan upp och fixade till oss. Tog sedan bussen till Kingston och gick runt i ett par affärer. Fick med mig ett par skor som jag fyndade på rean. Köpte sedan med oss McDonalds som vi åt på bussen på vägen hem. Väl hemma sminkade vi om oss och gjorde i ordning oss på nytt. Tog sedan tåget till en av Annas kompisar där det var fullt ös, mycket roligt med bra människor.

På lördagen vaknade vi upp skapligt, fixade oss och tog sedan tåg in till Piccadilly Circus. Gick runt lite där och gick sedan till m&m world och kollade lite. Gick sen till oxford street för shopping. Fick med mig en hel del fint hem, supernöjd verkligen. Klockan sprang iväg och våra fötter gjorde bara mer och mer ont så vi gick och satte oss och åt på fridays, supergott.

Vi hade en lugn söndagsmorgon innan vi började fixa oss för dagen. Vi gick och köpte med oss kyckling och pommes som vi åt på tåget in till Camden market där vi strosade runt en stund. Köpte crepes och gick sedan för att ta tåget hem igen. Väl hemma så tog vi det bara lugnt innan Annas kille och kompisar kom hem till oss för lite filmmys. Perfekt avslut på en helt underbar resa.

Igår landade vi äntligen i England efter två timmars flyg. Det var första gången jag och Jonna flög själv men det gick faktiskt jättebra!

Anna mötte oss vid flygplatsen, så kul att äntligen träffa henne! Vi tog tåg till Twickenham där hon bor, lämna av väskorna och gick sen till "stan" och åt KFC & starbucks, mums. Där mötte vi även upp Immy, Annas bästa kompis.

På kvällen tog vi bussen till Nando's (en kyckling restaurant) och åt en god middag.

För er som inte vet så är Anna mina kusiners kusin, hennes mamma är svensk men dem bor i England.

Har glömt att uppdatera er om mina nya naglar. Fixade dem i onsdag och blev lika nöjd som vanligt.

Nu var det ett tag sen hehe.

Jag har hunnit göra en del under veckan som gått. Var på en 18-års fest i lördags för bästa Nora!

Sen har veckan rullat på med vanliga rutiner så som jobb, skola och träning. Åt en mysig middag på alla hjärtans dag med familjen. Fick lov lite tidigare för att åka till England och äntligen träffa Anna med familj.

Hade endast en lektion idag vilket var hur skönt som helst. Åkte till rinman med jelle och hälsade på ett par vänner och gick sen till gymmet. Har sån extrem träningsvärk sen igår men körde på ändå.

Just nu ligger jag i soffan och bara lyssnar på musik, skönt verkligen.

I skolan har vi börjat jobba med ett valfritt "projekt" som ska förändra. Jag och min kompanjon, Jelle, har valt att göra en liten hemlig grej, det jag kan säga är att den handlar om barn. Vi gjorde vår research och kom in på en sida som heter Childhood. Vi såg att de sålde armband som stödjer hela deras organisation och tänkte, vafan, det är klart vi ska ha sådana?! Åkte till stan direkt när vi slutade och köpte en varsin. Älskar att man kan göra något så pass litet som ändå betyder så pass mycket för andra.