Efter en mysig fika på stan med Jossan åkte jag till tandis på kontroll, hade inga hål, yes! Efter tandis åkte jag och Jossan till gymmet och körde legs och intervaller som vi precis blev klara med. Nu sitter vi bara på gymmet och tar det lugnt och orkar inte ta tag i livet, haha.

Detta underbara halsband låg och väntade på mig när jag kom hem igår. Beställde det till mig själv på alla hjärtans dag, haha! Tänkte köpa en till berlock med ett H på för Herman också.

Hallååå! Vaknade precis upp i min egna säng, livet! Asså älskar den så mycket!! I alla fall resan hem igår var sådär, det blåste så mycket så vi blev en timme försenade... Tror vi inte var hemma i huset försen halv 2. Nu ska jag försöka ta mig upp från sängen och äts frukost och sedan dra mig mot gymmet. Idag är det tillbaka till verkligheten dvs diet, lol är inte jättetaggad med förhoppningsvis är det värt det!

Dör för dessa sneakers från Sam Edelman! Så himla söta!! Vill verkligen ha ett par men vet hur det kommer bli, kommer aldrig använda.. Dessa påminner lite om man gamla tennissockar från Moja som jag hade när jag spelade tennis, haha. Vad tycker ni om dessa skor? Fina eller fula?

Godmorgon! Idag står det hemfärd på schemat. Det ska bli både skönt att få komma hem men även tråkigt att åka ifrån värmen. Bussen går som jag skrev igår halv 3 så vad vi ska göra nu är lite oklart. Det är fett molnigt ute så just nu är det ingen idé att sol i alla fall.

Vi har precis varit nere och ätit frukost och nu sitter jag och mamma på balkongen och dricker morgonkaffe. Haha det är faktiskt sjukt att jag dricker kaffe här. Jag hatar kaffe i Sverige men här är det jättegott!! Dock har jag massa mjölk i men det smakar verkligen inte kaffe.

Mamma mår fortfarande inte 100 så jag och Vilma gick ner till närmsta restaurangen och köpte med oss varsin pizza som vi precis avnjutit på ballen. Den var asgod!! Nu ska vi bara ligga och chilla på hotellrummet, kolla film och youtube typ. Kanske går ner till något supermercado sen och köpte lite gotte till ikväll och resan hem imorgon. We will see.. Bussen från hotellet går inte försen 14:30 imorgon så vi har lite tid på oss att sola innan. Jag och Vilma är dock så trötta på att sola och vi vill inte åka hem helt svettiga och klibbiga så vi får se hur vi gör. Vi måste ju lämna rummet vid 12 så vi kan inte duscha osv efter om vi ska sola. Det löser sig nog, haha större problem finns.

Godmorgon! Idag är det sista heldagen för oss här i Teneriffa och faktiskt ska det bli skönt att komma hem. Mindre skönt att jobba men skönt att komma hem till sin säng och vanor. Idag ska vi ta vara på sista dagen i solen och bara chilla. Vem vet kanske det blir pizzakväll idag istället om mamma mår bättre.

Det blev tyvärr ingen pizza ikväll för mamma har blivit sjuk så jag och Vilma gick bara ner här på hotellet och åt lite. Vi får se om det blir pizza imorgon istället, då är det ju även sista kvällen här. Nu ligger jag och Vilma i sängen och kollar på Harry Potter, älskar! Det händer nog inte så mycket mer idag, man blir fan helt slut av att ligga i solen.

Idag har vi varit nere på stranden tills lunch och njutit lite. Dock hatar vi stranden haha, bara massa sand överallt men det fläktar gött i alla fall! Nu ligger vi vid poolen och ska ta vara på de sista solstrålarna för dagen. Ikväll blir det pizza night(!!!) så gott!!

• Mitt liv

Då börjar denna dagen lida mot sitt slut. Vi har som sagt bara legat i solen hela dagen och vid 5 tog vi en lång på på milen som varje dag och stannade till på Mango för lite shopping. Fick med mig ett par högklackade sommarskor som var jättefina! Har typ inga klackar så kände att jag behövde ett par. Imorgon tänkte vi gå ner till stranden med en gång på morgonen så ska vi ligga där hela dagen. Det blir nog perfekt!