Hej! Ett tag sen jag bloggade nu men verken haft tid eller lust. Jobbat över en del föra veckan också så kommit hem sent. Idag har jag varit med mamma i stan och köpt blommor och så tog vi en god fika på stan annars har jag bara slappat.

Hej , idag överaskade ja mitt gamla jobb kom dit med fika och var med hela förmiddagen. Var så kul att träffa alla kollegor och barn som jag saknar så mycket, det  kommer ja leva på länge. Tog tåget hem vid fem men var inte hemma förens halv åtta.  Nu ska jag snart sova för imorgon väntar jobb igen. Godnatt!

Idag har jag fikat med Maja på hotellet var jätte trevligt med en pratstund, de behövdes! Sen har jag bakat också hos min syster och nu väntar jag på grillat!

Min fredag började med att jag tog tåget hem till småland o blev upphämtad av syster så åkte vi till hennes kompis o åt kvällsmat innan vi åkte hem och kollade tv , somnade redan vid tio den kvällen för var helt slut. Igår gick jag till pappa och åt frukost och på eftermiddagen åkte jag till Sandra så tog vi oss till värnamo för att äta ute och vi åt på en god tapas restaurang. Vi drog till harrys för se hur de gjort om där men de va alldeles för mycket folk och fulla så vi tog bussen hem. Var inte i säng förens två och då somnade jag direkt. Nu ska jag upp och äta frukost innan ja ska iväg och fika med en vän!

Hej! Igår efter jobbet var de after work hos min chef där de bjöds på god mat och quiz,  riktigt rolig kväll. Kom i säng vid elva tiden och somnade direkt.  Idag när jag vaknade gick jag en liten runda innan jag åt en god frukost och nu sitter jag och njuter i solen en stund. Ikväll  ska jag hem till min kompis michaela jag inte träffat på ett år och förfesta, ska bli kul. Ha en bra lördag!!

Godkväll! Idag har jag och mamma varit i väla nån timme , vi fikade och strosade runt i butiker innan vi åt en god middag. Fick med mig en ur snygg pälsjacka och en tröja hem, så är nöjd!  Nu ska jag snart sova! Jobb väntar imorgon..

Igår kom syster och systerdotter Linnea hit. Vi va nere på stranden och plockade snäckor och åt grillat och äppelpaj som mamma gjort. Idag åt vi glass på sia och sen åkte dom hem. Har suttit i solen sen dess och ska ta mig en promenad snart tänkte jag.