Efter eventet frågade Hanna och Hailee om vi ville följa med på poolparty och vi sa ja... ;-) Vi drack lite vin på vårt hotellrum först och sen tog en taxi dit. Det känns bara helt sjukt coolt att vara i LA, jag försökte insupa varje sekund när jag satt där i taxin och tittade ut på alla fina palmer :)

Utsikten från vårat rum var amazing!

Plisserad set från Hannalicious x NAKD HÄR (ja jag äger typ hela hennes kollektion, på riktigt!)

Sen drog vi till hotellrummet, beställde room service och tog en välbehövlig nap.. vi var såå jetlagged och hade knappt sovit något de senaste nätterna! Varje ledig stund utöver eventet och förberedelser gick också åt att komma ikapp mail och följa upp alla event. Sen svirade vi om och mötte Nicoline & Felicia för en middag på ett ställe jag tyvärr inte kommer ihåg... sen var vi en snabbis på utestället 1 OAK :)

På söndagen hade vi en helt ledig dag, vi tog en dag extra för att hinna utforska LA. Vi började med en underbar frukost på hotellet följt av poolhäng på terrassen! Shit vad jag njöt av den förmiddagen...

Sen åkte vi till " The grove" som var som en supermysig by med shopping, fik och restauranger och ett lok som åkte mitt igenom :) Vi fikade på Ladurée och jag och Palle köpte en varsin Michael Kors väska... :O

Sen tog vi en långpromenad längst vägen och såg alla fina palmer, hus och bilar!

Vi hade bokat bord på Catch! SÅ fin restaurang och gudomligt god mat. Vi började med tre glittriga drinkar :-)

Kolla så magiskt fint!!

Sen var det dags att bege sig till flygplatsen. Där sprang vi omkring med vagnar, massor av bagage och klackar! haha! Alltså vilken underbar eventturné, vi har haft så jäkla roligt och skrattat så sjukt mycket samtidigt som vi har varit stressade och fått lösa en del problem på vägen. Jag har ett riktigt dream team! Ser så fram emot att göra det här igen :-)

Hoppas ni tyckte det var kul att läsa om det här på bloggen!! Kram

Sist ut på resan var Los Angeles! Jag var ju där med jobbet i februari men hann inte se så mycket då, nu hade vi en och en halv dag ledigt att bara njuta!

Vi bodde på superfina och lyxiga Andaz West Hollywood. Vi kom fram väldigt sent så det var bara att förebereda för eventet dagen efter och sen gå och lägga sig. På lördagen hade vi brunchen på @ Ysabel som ligger i West Hollywood. Så himla vacker Venue och magiskt att få sitta utomhus i 25 graders sol :-) USA är ju " min" marknad och där jag har samarbeten med influencers. Otroligt kul att äntligen få träffa en del av dem i verkligheten, det blir en helt annan grej att ha kontakt efteråt då, det stärker relationerna på ett helt annat sätt.

Hur fint?! Vid 10.30 började profilerna rulla in och välkomnades med Mimosa. Vi blev totalt 20 stycken och hade en härlig brunch med god mat á la familystyle och jag höll en kort presentation om företaget och vår nya kollektion.

Klänning HÄR och skor HÄR från Hannalicious x NAKD. Nathalieedstrom ger er 20% rabatt på allt på NAKD :)

Tack för ett helt underbart event alla influencers och mitt grymma team!! <3

Vi var i Paris två dagar och sedan tog vi flyget till Toronto som tog 8 timmar. Som ni säkert vet vid det här laget så är jag flygrädd och hatar starten speciellt... Vi fick inte ens sitta bredvid varandra vilket gjorde mig orolig = grät. För första gången någonsin kom en av flygvärdinnorna fram till mig och frågade hur jag mådde, förklarade att det inte var någon fara och gav mig vin, SÅ söt! Om ändå fler kunde vara så. Sen gick det superbra och resan gick faktiskt fort :) Packa goodiebags på rummet och sedan var det redan sen kväll och vi var skittrötta men ville verkligen uppleva Toronto då vi bara hade en kväll och det dessutom var 26 grader! Vi åkte till Lavelle som var en sjukt nice roof top bar med underbar mat!

Sen fick vi endast några få timmars sömn, jetlagged.. Men på något sätt bara ställer man in sig på att jobba och bara orka! Vi hade lunch-event på restaurang Planta, en helt vegansk restaurang. Jag brukar inte vara ett fan av sån mat men SHIT vad gott det var, topp 10 godaste jag ätit tror jag! Så gott kryddat och fräscht! Ännu en gång 20 supergulliga influencers som det var såå mysigt att lära känna!

Sen hann vi med lite bubbel innan planet gick mot vår sista destination...LA :)

Outfit från NAKD. 20% på allt med koden nathalieedstrom :)

Contains affiliate links

Åh vad senaste veckan har varit ROLIG, intensiv och lärorik! Vi har varit på eventturné runt om i världen och teamet har varit på olika ställen. En del av gänget körde Amsterdam, London och Köpenhamn och jag och Pauline var i Toronto och LA. Dock möttes alla i Paris och körde eventet ihop där. Vi alla ansvarar för en varsin marknad så därför har vi varit på våra egna marknader + följt med på fler. Är så stolt över mitt team, alla har gjort ett fantastiskt jobb och levererat ett grymt resultat trots stress och tight om tid på varje ställe. YOU'RE THE BEST! @ Elitefloral har vairt med oss på alla event. Emelie på alla marknader och Linda i Köpenhamn. De här tjejerna är helt underbara och har blivit en i familjen, de gör fantastiskt vackra blommor, har en otroligt sprudlande energi och så lösningsorienterade. Vet inte vad vi skulle ha gjort utan dem! Om ni behöver hjälp med att skapa MAGI med blommor så hör av er till dem!

Jag kommer köra ett inlägg per marknad (som jag varit på) och först ut är Paris som vi åkte till förra tisdagen. Jag, Tilda och Pauline tog flyget och mötte upp resten av gänget där (förutom Sofia som tyvärr bara var med i London pga skolan, we missed you!) Vi packade goodiebags inför eventet som skulle vara dagen därpå och åt en god middag på " Kong ".

Såhär såg det ut på morgonen när Emelie fixade med alla blommor :) Hon gick upp typ 04 varje natt för att åka till blomstermarknaden och styra inför bruncherna.

Sen var det dags för brunchen på " Grand Hotel du Palais Royal". Superfint och lyxigt ställe med underbar personal! Ca 20 franska influencers dök upp och åt brunch, fick fina goodiebags och lyssnade på Paulines presentation av iDeal! Hon var så duktig.

Sen åkte hälften av gänget vidare till Köpenhamn och Adam åkte hem. Vi andra var kvar och utforskade vackra Paris!

Byxdress från Hannalicious x NAKD HÄR (20% på ALLT med kod nathalieedstrom)

Vi var förbi Notre Dam, Eifeltornet och sen gick vi i små gränder och satte oss och tog ett glas bubbel! Så mysigt! På kvällen åt vi på en superfin restaurang med världens utsikt över Eifeltornet - då kändes min vistelse i Paris helt fulländad..

Thank you Paris ❤

Contains affiliate links

I samarbete med NA-KD.

Höstig blus från NA-KD finns HÄR och ni får 20% rabatt på allt hos NA-KD med koden nathalieedstrom yeey! :) Klockan är från Mockberg och ringen från Caroline Svedbom.

Den här veckan har varit lugn förhållandevis till de hektiska veckor vi haft bakom oss och framför oss, men det har ändå varit mycket att stå i. Jag har hunnit träffa mina efterlängtade vänner, myst massor med Fille och har just nu en superskön och mysig helg och bara ÄR ♥

Another days outfit med byxor från Esprit och blus från NA-KD som verkar vara slut. Mobilskal från https//idealofsweden.com och som vanligt har ni 25% rabatt med koden NE25.

Njuter bara hemma idag.. regnet smattrar utanför och vi myser med tända ljus inomhus. Kollla så söt rosa pall vi köpte på MIO :)  Igår rensade vi på vinden och hemma och åkte och slängde MASSOR samt storstädade här hemma. Såå skönt när det är gjort! På tisdag bär det av till Paris, på torsdag till Toronto och på fredag till LA! Kommer visa er såå mycket bilder när jag är tillbaka igen.

KRAM

Hej,

Förra fredagen hade vi på iDeal vår stora releasefest på Venue81 i Stockholm. 400 gäster var inbjudna, Oliver Ingrosso var DJ, finfina goodiebags delades ut, baren var fri och man kunde vinna en resa till Paris! Det blev såå fint i lokalen tack vare Elite Floral som dekorerat så fint med blommor. Jag tog det lugnt eftersom jag och Tilda skulle åka till Oslo morgonen därpå för nästa event. Det är verkligen mycket att styra med inför ett event, det ligger otroligt mycket planering och förberedelse bakom men oj så kul det alltid är!!

Supergulliga Kinga (från Tyskland) och Bianca som vi har samarbete med var där, så kul att få träffas i verkligheten! <3

På lördag morgon tog jag och Tilda flyget till Oslo för nästa event! Först en mysig lunch och fika innan det var dags att packa goodiebags på rummet.

Sjukt många bra sponsorer i goodiebagen i Oslo! Caroline Svedbom, NA-KD, Mockberg, Rituals, Löwengrip, John Frieda, Syster P, Paul Hewitt, Glossybox & IDUN.

Lånade Tildas supersnygga örhängen från FARINA X NA-KD men tyvärr är dem slut.

När vi åkte till Restaurant Louise, där eventet skulle hålla till, spöregnade det och vi hade 30 goodiebags som skulle transporteras en bit utomhus. Personalen på restaurangen var supergullig och sprang och hämtade alla åt oss! Väl där dekorerade Emelie&Linda så fint med blommor, vi hängde upp ballonger och ställde ut goodiebagsen. Såå mysig lokal!

Sen kom ca 20 supermysiga influencers! De var verkligen SÅ himla gulliga, ödmjuka och tacksamma. Det var en supermysig middag där vi bara satt och käkade, drack och hade det trevligt. Tilda pratade om iDeals bakgrund och presenterade den nya kollektionen - superduktig! Så stolt över mina anställda och att de vågar. Alla kommer få ansvara och prata på sitt eget event nu under turnén :)

Superlyckat event verkligen!! Sen sov vi gott och njöt av en mysig frukost innan hemfärd. Jag och Tilda bodde på " Guldsmeden" där allt var organiskt, SÅ mysigt hotell med supergod frukost.

BILDER AV REBFRE & EMMAMELINS

I LOVE OUR NEW COLLECTION! Idag släpper vi 5 nya Fashion Case samt powerbanks och kablar i samma design som de skal vi har! Vi släpper även "Mayfair Clutch" som fungerar magnetiskt med våra Fashion case och som är perfekt som en liten väska ute på krogen... :) Med min kod NE25 får ni 25% rabatt på ALLT. In och handla!!! https://idealofsweden.com

Efter eventet i fredags var det raka vägen till Arlanda och Berlin med hela gänget på iDeal! Helt sjukt vad roligt vi har tillsammans, SÅ vi skrattar och driver med varandra, samtidigt som vi jobbar hårt och effektivt. Jag som egentligen inte är en festtjej går in i något mood så jag bara älskar att festa och dansa de gånger vi på iDeal går ut eller har event. I lördags hade vi först kvartalsmöte och bland annat mitt duktiga team presenterade de framsteg vi gjort på respektive marknad. Sen hade vi ett bord på "The Pearl" och det var BARA Rnb-musik hela natten, SÅ otroligt roligt!

Flygresan gick bra... Jag och Palle är lika flygrädda och känner med varandra haha! Lugnad nerverna med vin...

På lördagen åt vi tjejer en drömmig frukost på "Rosegarden" som låg precis vid våra lägenheter. Bara nyttigt käk&dryck.

Charmigt! Det var inte så varmt... Tröja från, ja kan ni gissa? ;) HÄR (adlink)

Sen begav vi oss till IFA-mässan där vi ställer ut för tredje året i rad. Maffig monter va? Vi gick runt och kikade på alla andra varumärken som också ställde ut.

Byxor med volangkant från NA-KD - HÄR (adlink)

Haha!! Den här bilden beskriver Adam och Tilda ganska bra.

Kvällen blev lugn med pizza och häng i grabbarnas stora lägenhet! Måndagen började med god frukost på samma ställe som söndagen.

Sen förberedde vi för kvällens event för influencers & partners. Sofia har hand om den tyska marknade så hon har styrt mest med detta event, kolla så snygg hon var i sin glittriga outfit kvällen till ära!! Finns på NA-KD

Mitt gäng det här! Så fantastiskt stolt över varenda en av er, det är ett nöje att få jobba tillsammans med er och se er utvecklas dag för dag.

Älskar denna byxdress från Hannalicious x NAKD, finns HÄR (adlink) 20% med kod FRIBERG20

Sista bilderna: Foto © idealofsweden / www.offenblen.de

På tisdagen var vi ganska trötta :) längtde hem till min älskling. Bara att ladda om för imorgon har vi event i Stockholm och lördag Oslo. Ni hänger väl med här och på instagram?  Vi släpper så sjukt snygga produkter imorgon, jag kommer ge  er en rabattkod! Kram

Jag har såå mycket roligt att blogga om eftersom den här veckan har varit så händelserik, men det här är bara början ;-)

Redan i torsdags åkte jag och Tilda upp till Stockholm och checkade in på Haymarket - älskar det hotellet, så himla mysigt och gammeldags fast på ett modernt sätt. Vi käkade middag på "SMAK" som vi verkligen tyckte om, man fick en meny framför sig där man själv kryssade i vad man ville äta.

På fredagen gick jag upp tidigt för att åka till Eric Ericssonhallen och hålla en föreläsning på 'Facebook Women's breakfast'. Jag blev tillfrågad för ca en månad sen då de ville ha inspirerande, kvinnliga talare som berättade om deras resa. Så nervöst men KUL, jag älskar ändå att stå och prata sådär när man väl kommit igång! Jag pratade om min resa på iDeal Of Sweden och hur vi jobbar framgångsrikt med influencer marketing. Övriga talare var bland annat tjejerna från "heja livet", är ni med i den gruppen? Helt underbar och välbehövlig grupp och tjejerna som startat det är så himla goa! Fantastisk stämning på det här eventet, alla tjejer var otroligt peppande och uppmuntrande. KÄRLEK!

ÄLSKAR denna byxdress från Hannalicious x NAKD! Finns HÄR (adlink) 20% med koden FRIBERG20

Sen var det raka vägen till A House och No18 för att fixa inför kvällens event som NA-KD styrt upp tillsammans med Hoss Sthlm. Eventet var GRYMT och jag, Tilda och Matilda var där och promotade iDeal. Elite Floral hade i vanlig ordning gjort ett fantastiskt jobb med våra blommiga stationer. De här "blomtjejerna" ska följa med oss på vår världsturné och ingen är gladare än vi, när man hittar människor man samarbetar så otroligt bra med, litar på och känner sig trygg med så ska man hålla hårt i dem.

Vi fick en uppgraderad svit på Haymarket för oss 3 tjejer, fattar inte varför man blir uppgraderad utan anledning, för de andra rummen blir tagna eller...? Nice iallafall, drack vin och fixade oss i morgonrock. Vi skulle vara likadant klädda hela kvällen. Först var det ett pre-event för 150 profiler på NO18. Snittar, drinkar, sköna DJs och häng. Loreal sminkade, NAKD hade en walk in closet och vi kittade upp gästerna med skal.

Klänning & skor från Hannalicious for NA-KD. Äger på riktigt hela hennes kollektion, ÄLSKAR hennes kläder och hur de sitter. Kimonon hittar ni HÄR (adlink) och skorna HÄR (adlink) 20% med kod Friberg20

Sen fortsatte festen på A House där vi hade en SJUKT fin station som kändes sagolik...kolla!

Kimonoklänning HÄR , skor HÄR (adlink)

Vilken kväll! Vi träffade så många härliga människor, så tacksam för allt roligt jag får vara med om!

Outfit från i tisdags. Byxor HÄR (adlink) och tröja från Bershka.

Hej godingar! I veckan har jag varit hos frisören och klippt av 8 cm och fått en kallare ton - love it!

Tröja från Nelly & jeans från Berhska.

I torsdags tränade jag med mamma och det var första gången på länge jag satte min fot på gymmet. Det är dags nu! Jag tappar alltid motivationen på sommaren. I fredags blev det myskväll med Fille med tacos och Narcos ;)

Lördagen började vi med frukost på The Lamp Hotel. Det är så himla fint och mysigt där och frukosten är supergod :)

Sen mötte jag upp Tessan för champagnelunch på il Cibo.. livet är väl till för att firas? (:

Byxor från NAKD med söt volang HÄR (adlink) "Tassel"-örhängen från NA-KD HÄR (adlink)

​Idag har jag lunchat med Sofia och sen bara haft en lugn söndag med Fille. Nu börjar snart en väldigt intensiv jobbperiod med med SÅ mycket roliga resor! Ni ska såklart få följa med på allt, så kika in här lite då och då!!