Lördag

I torsdag och igår jobbade jag mellan, så når jag slutade igår åkte jag med mitt hjärta hem och myste. Och idag har jag varit med Alicia och ätit sushi och vart på kungsmässan, är hos henne nu och strax kommer Pyk och hämtar mig så ska jag sova hos honom!

Flytta din blogg till Nouw - nu kan du importera din gamla blogg - klicka här!

Torsdag

Igår jobbade jag 14-23 och sedan kom Pyk och hämtade mig så sov jag hos han inatt, vi båda börjar kl 14 idag så vi gjorde våfflor till frukost imorse.

Onsdag

I måndags övningskörde jag en stund och sedan var jag och Pyk på Kingsman på bio, den var bra! Och på tisdagen så var vi båda lediga så vi tog det bara lugnt hemma och på kvällen åkte vi in och gymmade! Nu är jag strax hemma och ska åka iväg till jobbet sen, jobbar 14-23 idag.

Lördag

Igår jobbade jag 13-21.30 sedan hämtade mitt hjärta mig så åkte vi hem till honom och hade myskväll. Och idag har jag övningskört med Ewa och nu har jag precis tränat, blev 35 min blandat av cross, pw och cykling.

Väntar på bussen hem så ska jag ta en dusch, laga matlådor och sen ta det lite lugnt innan jag ska jobba natt!

Onsdag

Idag har jag mest tagit det lugnt, kollat på Suits, färgat håret och nu har jag precis tränat, så skönt. Körde 15 min cross, 25 min pw och avslutade med 15 min cykling.

Så nu sitter jag och väntar på att Pyk ska bli klar från sin träning så vi kan åka hem.

Måndag

Vid 12 åkte jag och Johanna iväg till Ullared, och nu har vi precis ätit sushi! Och är nu hemma hos Johanna och ska dricka lite kaffe

Frukost

Alla hjärtans dag

Vid 11 tiden imorse åkte vi in till Göteborg, åt American brunch och blev rätt mätt om man säger så.. Sedan åkte vi in till stan där det blev lite shopping, en skjorta och två blusar. Bilder kommer imorgon.

Efter att vi varit i stan en stund så åkte vi till hotellet och checkade in, hade bokat en svit och de var jättefint, hade ju velat bo såhär någon vecka. Vid halv 6 promenerade vi bort till Bistro Italiano och åt en tre rätters. Jättegod mat så verkligen något att rekommendera!!

När vi kom tillbaka till hotellet så bastade vi och badade lite jacuzzi, ligger i sängen nu och ska strax sova! Så imorgon blir de hotellfrukost och sedan ska jag till jobbet vid 13.00-21.00

Torsdag

I tisdags kom Pyk och hämtade mig efter jobbet, hem till Åsa och duscha snabbt sedan tog vi tåget från Åsa till centralen och därefter tåget mot Stockholm. Köpte med subway & sushi till tåget, ville ju inte riskera att bli hungrig ;) haha

Kom fram till pappa och Eva vid 10 tiden så var uppe ett tag innan man däckade.. Hade ju varit uppe sen 05. Igår åkte vi in till stan vid 12, drog till Mocco och åt American panncakes, mums!

Efteråt gick vi runt i stan ett tag och sedan åkte vi till Hornstull för att käka på KÄK! Och kvällen spenderade vi hemma, åt middag, kollade på film. Imorse vaknade vi rätt tidigt så vi slappade hemma sen åkte vi in till stan en sväng innan vi tog tåget hem igen. Har precis duschat, så ligger i sängen och ska kolla lite film innan jag ska sova, börjar 06 så kommer nog vara rätt trött imorgon ;) men har haft en mysig liten tripp i Stockholm med mitt hjärta iaf😘

Chiapudding

Igårkväll gjorde jag iordning en chiapudding som jag ställde i kylen över natten, och åt till frukost imorse, toppade med varma hallon så det blev jätte gott!