Det är himla roligt att jobba hårt när man faktiskt SER förändringen! Sen Tisdagen 19/9 har jag gått från 78,3 till 77,0 kg.
Det tycker jag är BRA jobbat på en vecka, och jag är SÅ stolt över mig själv.

Gårdagens pass bestod av:
10 min roddmaskin (uppvärmning)
Militärpress, deadlift, sumo marklyft, 29 situps, kettleball swing, burpees, squats.
Det kändes som döden serverad på ett silverfat efteråt..

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Havregrynsgröt på mandelmjölk, fiber havregryn, kanel, hallon & blåbär.
1dl havregryn
2 dl mandelmjölk
Släng i hur mycket blåbär, hallon & kanel som du vill ha, sedan koka ihop det så är det klart!




Har precis gjort lite frulle, sitter med den samt jobbar igenom lite på min uppföljning.
Ska plocka iordning här hemma sen fixa mig. Jag har inte fixat mig helt på så länge?!
Bara kört fransar, foundation & ögonbryn, men idag så! Jag har typ inte haft någon "känsla"
för att fixa till mig, helkonstigt eftersom jag brukar älska de..
Snart kommer ett inlägg om gårdens pass på gymmet.

Likes

Comments

Godmorgon!
Ursäkta min usla bloggning men just nu är det mycket med flyttstäd i gamla lägenheten. Besiktningen på den sker imorgon alltså ska allt fixas idag. Tur nog så är jag ledig.. Sen självklart en sväng till gymmet.
Ligger i sängen i skrivande stund & myser med Alice.

Ttyl

Likes

Comments

Gym innan jobb, träningstighsten är ifrån Star nutrition!

Hej allihopa, nu har jag äntligen helg! Jobbat hela helgen, och idag är schemat fullspäckat. Städa här hemma, tvätta sängkläderna, laga mat, göra ett ärende, flyttstäda i gamla lngh, & även gymma så klart. Så stressad!
Men det löser sig nog på ett eller annat sätt.
Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, ttyl.
Puss ღ

Likes

Comments

Två bilder från när jag var på Arken spa i Göteborg med min bästa vän.

Godmorgon! Jag steg nästan precis upp ur sängen, gjorde lite havregrynsgröt med hallon & kanel & satte igång en tvätt.
Ska börja göra mig iordning efter jag ätit upp sen dra mig mot gymmet..
Måndag? Va? Tänker ni säkert men för mig är det Måndag då jag jobbar hela helgen & är ledig Måndag & Tisdag.
Tråkigt att jag & J jobbar om varann :(

Jag hoppas ni andra får en toppen Fredag!

Likes

Comments

Nu har jag suttit & fixat massa saker vid datorn, & J kom precis hem från träningen,.
Ska tvätta bort sminket & börja dra mig mot sängen. Jobbar 14-22 imorgon & ska till gymmet innan jag börjar.
Sov så gott,

Likes

Comments

Frukost: Havregryn 1dl, 2 dl vatten, 1/2 dl Whey proteinpulver, en halv banan, hallon, linfrön, chiafrön, & kokosflingor.
// Foodprep inför morgondagen: Kyckling, ris, "currysås" gjord på kvarg & kryddor, sallad.
// Kvällsmaten blev samma som igår, kött, potatisklyftor, sallad & beasås gjord på kvarg (lyckligare än någonsin när jag hittade den i butiken!) Nocco melon till.

Idag hade jag min första vilodag, & även ledig från jobbet så låg och drog mig i sängen ett bra tag haha.. Sen hoppade jag in i duschen & gjorde iordning mig, sen åkte jag & mötte J som skulle göra lite ärenden. Sen hem där jag i praktiskt taget sprang till köket & började laga mat, var sååå hungrig. Men innan jag själv åt så gjorde jag två matlådor inför imorgon, samt två till J. Sen fick jag äntligen äta, sååå gott!

Likes

Comments

Hej igen, gårdagen bestod inte av mycket mer än ett pass på gymmet med Emma, sen mat & mys i soffan med J.
Räknade ut att vi vart tillsammans i 3 år & 8 månader igår, och träffades för lite mer än 4 år sen.
Men herre vad jag fick kämpa för denna man, men det va så värt det!
Off topic lite sådär, haha..


Likes

Comments

Nyduschad, mätt & redo för sängen.
Wow säger jag bara, vilket pass alltså. Första passet jag fick av min pt avklarat & det va inte någon dagislek.
Kändes som jag skulle spy minst 58 gånger, tappade nästan andan 311 gånger, MEN jag klarade det!
Kom hem för typ en timme sen, har ätit & duschat, så himla skönt.
Nedanför bilderna har jag skrivit ner hela mitt träningspass om du vill ha lite inspiration!



Påväg till gymmet // Proteinpudding från Starnutrition med hallon & kokosflingor

Uppvärmning: 10 min löpband 1 grads lutning.
Intervaller med 1 grads lutning, 3 set. Löpa 1 min, vila 20, upprepa 5 gånger.
Hantelpress 5x10, Sned hantelpress 3x10, Axellyft utåt 3x10, Axellyft framåt 3x10,.
Sedan plankan 50 sekunder, vila 10 sek, situps så många du kan på 50 sek, vila 10. Repitera i 12 minuter.

Jag hade två övningar till men som jag inte klarar riktigt än, men en vacker dag!

Likes

Comments