ÄNTLIGEN har Harry släppt sin första singel! Den har varit fast på min näthinna sen första gången jag hörde den. Så himla fin...

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Startade min hjärtedag på bästa sätt med den här nyttiga äppelpajen och vaniljkräm.

1/2 äpple och kanel toppat med smuldeg bestående av havregryn, honung och kanel! Improviserade med mängden, så kan tyvärr inte ge er några mått på det. Värmde på 200 grader i ca. 15 min. Vaniljkrämen är 1msk naturell kvarg, 1 skopa whey protein(vanilj) och vatten tills jag blev nöjd men konsistensen. Efter detta blev det svettfest följt av proteinfluff!


ca. 4-5 frysta jordgubbar, 2 skopor proteinpulver(jordgubb), lite vatten och sen är det bara att vispa! Om ni till skillnad från mig har en hjärna, vispar ni i en stor bunke för att undvika pulverparty i hela köket...

Likes

Comments

Tänkte dela med mig av mina träningsplaner för den här veckan! Det kan hända att jag ändrar på något under veckans gång, men så här ser upplägget ut:

mån-Hiit, rumpa

tis-Rygg, mage, rumpa, hiit.

ons-Ben, rumpa, mage hiit.

tors-Hiit, rumpa.

fre-Armar, mage, rumpa, hiit.

lör-Hiit.

Anledningen att jag kör rumpa så många dagar är att jag kör kortare pass med låg vikt<3 Sammanlagt brukar mina pass hamna på runt 30-50 min.

Likes

Comments

Härliga lördag. Startade dagen med ett svettigt pass med fokus på armar, mage och lite rumpa. Efter det körde jag ett hiit-pass på 10 min. Jag älskar verkligen effektiv träning där man får upp pulsen och inte behöver köra så långa pass, men ändå bränner många kalorier.

Sen blev det frukost på sängen bestående av proteinshake och kvarg med hallon, valnötter, kokos och honung. Verkligen så gott, enkelt och proteinrikt.

Hoppas alla får en riktigt härlig dag!

Likes

Comments