Hej bloggen

I sommerferien 2016, var jeg i Barcelona sammen med min mors side af familien. Vi tog til Barcelona, fordi min mormor fyldte 75 år, og ville derfor gerne invitere min mor og Julie (min moster) en uge til Barcelona.

Vi ankom til Barcelona i fly. Min mormor og bedstefar havde lejet en stor lejlighed, så der var plads til alle. I alt var vi 11 personer. I Barcelona kom vi primært rundt med deres metro- og bussystem og selvfølgelig på gåben. Vi så en masse seværdigheder, imens vi var i Barcelona. Vi så Sagrada Familia, camp Nou, Gaudi's huse, museer osv. Når vi ikke var ude at se på seværdigheder eller andet, gik tiden med at drikke sodavand på terrassen og spille kortspil.

Om aftnen gik vi på restauranter og spiste god mad. Nogle dage lavede vi dog også selv mad, da vi havde været på marked, og købt gode råvare ind til hjemmelavet mad.

Den lejlighed vi boede i, havde også cykler, så en af dagene tog min mor, far og storebror ud i Barcelona på cykler. Det var en super fed oplevelse, og kan især anbefales. Vi cyklede ned til stranden og tilbage igen. Det var især sjovt, fordi man kunne cykle inde mellem de store veje;)

En af dagene badede vi også ved stranden, da Barcelona har en super lækker strand, så det skulle også prøves. Vi tog bus derud, og det var sindssygt varmt at side i bussen, men heldigvis var turen ikke så lang.

Da vi havde været i Barcelona, tog vi videre til et strandområde, hvor vi brugte en uge på at bade. Det var en rigtig god ferie, med god mad og godt selvskab.

I må meget gerne skrive i kommentaren, hvad I lavede sidste sommerferien, eller hvad I skal lave i år!

XOXO Nanna

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Hej bloggen. Dette er mit første indlæg på bloggen, så det kommer til at handle om, hvem jeg er, og hvad bloggen kommer til at omhandle.

Jeg hedder Nanna, jeg er 16 år og bor nord for roskilde. Til hverdag går jeg i 9. klasse, så jeg skal gå ud til sommer (hvilket jeg glæder mig meget til!!). Jeg går til volley og gymnastik, og jeg elsker at dyrke sport, dog hader jeg stadig idræt. Efter sommerferien starter jeg på Haslev idrætsefterskole, hvor jeg primært skal spille volley.

Min familie består af min mor, far og storebror, som er dem, jeg primært tager på ferie med.

Min blog kommer til at handle om rejser. Siden sommerferien har jeg været i Barcelona, på camping, i Prag og på ski i Østrig. Det er nogle af de rejser, mine første blogindlæg vil handle om. Håber I vil følge med:)