Ett stycke träningspass för biceps och triceps, posering i klackskor och stretching på de fick vi ihop det bästa!

Träningspasset gick rätt bra, fick till en bra pump och hade denna pingla i bakgrunden på bilden som sällskap. Hon är grym på att pusha en. Efteråt gick vi till poseringsrummet och tränade posering, hon i bodyfitness och jag i bikinifitness. Det var riktigt länge sedan jag gick i klackskor, men det var inget bekymmer när jag väl gick i dom. Bara hjärnspökerna som busar. Som avslut stretchade vi och rullade på foam roller.

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Susanne visar foam rolling för benen! Vi tog dock ingen bild för baksida lår och rumpa men resterande muskelgrupper för nedre delen av kroppen! Foam rolling ökar blodcirkulationen och vi började små svettas lite, haha. Vi hade också ganska mycket träningsvärk och foam rolling hjälper till med återhämtningen.

Foam rolling för vaderna

Susanne hade lite träningsvärk i vaderna, haha.

Utsida ben

Denna övning känns nådigt mycket!

Framsida lår

Båda bena samtidigt eller ett i taget. För mer tyngd kan man lägga ena benet över det andra och för lättare tryck kan man rulla med ett ben i taget med ena benet i marken.

Likes

Comments

Har ni hunnit smaka pandys nya protein godis? Vad tyckte ni i sånna fall?
Jag tyckte det lät jättegott, men till min besvikelse så smakade det inte persika och citron som dom förklarade på instagram. Vad smakade det som? Jag vet inte, inte frukt i alla fall.. Nu låter jag jättenegativ, men de var inte gott. Jag har alltid tyckt om pandys lime och cola samt de sura vikterna (det är fruktsmak på dom, men vilka frukter vet jag inte). På deras nya Sunny shakers står det inte på påsen vad det är för frukt/frukter de ska smaka heller. Nej, jag är besviken... kommer hålla mig till de andra smakerna (förutom lakrits, gillar inte lakrits). 4/10

Alla har pratat gott om den nya proteinbaren "Salty Peanut", men blev det en för stor hype kring baren så det blev en besvikelse? Nej det blev ingen besvikelse, men jag trodde den skulle vara godare än va de var.

Top 3 för mig är:
1. Caramel cashew
2. Cookies & cream
3. Salty peanut

men detta kan ändras med tiden...

En recension om Propud pepparkaka kommer inom kort..

Likes

Comments

Tagit några dagars vila från gymmet då jag har stökat med en massa annat + känt av en tendens till förkylning. Men idag tog jag mig till gymmet och det var efterlängtat! Började med axlar som övergick till bröst och biceps. Det blev ett riktigt bra pass trots jag tränade 3 olika muskelgrupper. Det var faktiskt inte dumt, haha.

I lördags demade jag för NJIE! Deras fruktdrycker och Propud granola (vitchokladpudding och jordbubbsgranola). Fruktdrycken såldes mycket av, majoriteten gillade det speciellt hallondrickan! 😃 Har ni smakat fruktdrycken? 💚

Likes

Comments

Kvällens middag! Så god! Hemmagjorda köttbullar och sötpotatis i ugn.

Jag delade sötpotatisen i mitten, saltade och använde lite rapsolja och in i ugnen.
Köttfärsen blandade jag först i en bunke tillsammans med kryddor, ägg och lite idealmjöl. Sen rullade jag till bollar och stekte. Såsen gjorde jag i stekpannan efter köttbullarna var stekta, använde mig av oatly havredryck, vatten, soya, idealmjöl (för att få såsen tjockare) och kryddor.

Likes

Comments

Imorse bestämde jag mig för att fara till gymmet innan frukost! Jag hade sovit ut ordentligt och var inte i närheten av hungrig. Ryggpasset gick väldigt bra! Jag har inte kört rygg sen koppning/skrapning behandlingen som jag gjorde i söndags och det har känts lite konstigt till och från... men idag kändes det toppen! Kändes till och med lite bättre än tidigare!

Jag körde: Latsdag, höga rep rodd, en handsrodd, kronlyft, pull down i cable cross, rodd i "maskin" och ett set bicepscurl.

Provade också Swedish supplements PWO lollipop. Den var farligt god, haha.

Likes

Comments

En stor skål gröt och dessa goda mackor till! Blev ett morgon/förmiddags pass på gymmet innan frukost. Maten blev faktiskt snäppet godare än vanligt 😍

Likes

Comments

Många bollar i luften numera, men det är kul!
Det som händer just nu kortfattat är sambons företag Northchitects som jag också tar del av, Min utbildning - snart praktik, Träningen, Hemmet och våra älskade Djur! Att alltid ha energi är svårt, men det är mycket som driver en när det är kul och någonting man vill!

Efter behandlingen i söndags har jag bara tränat 1 gång. Jag tränade ben igår som bestod av höga reps och låga vikter. Det var riktigt tråkigt i längden att bara köra på låga vikter, haha, men jag höll ut! För tydligen ska det ge jäkligt bra effekt efter koppning/skrappning behandling. Jag kände också skillnad! Jag kände mig mycket piggare i benen. Ryggen däremot har jag inte vågat köra än. Det känns inte helt hundra än, men jag hoppas på att de känns bättre mot slutet mot veckan så jag kan kötta ett ryggpass!

Det är Angelica som ligger på rygg bakom mig 😄

Likes

Comments

Hjortron toppat på gröten var rena lyxen! hjortronen är plockade från hemtrakterna 💛

Likes

Comments

Idag var jag på behandling. Massage/koppning/skrapning och min rygg kanske inte så vackert ut. Men insidan, alltså mina muskler, mår bättre än innan behandlingen. Jag gjorde behandling både för rygg och ben och benen var värst!

Var behandlingen skön? Nej, fruktansvärt jäkla hemsk haha! Jag grät, skrek och sprattla. Jag tillochmed grät lite efteråt för jag var lite i chock. (Men första gången är alltid värst). Det låter kanske fruktansvärt, vilket de faktiskt var men jag ville göra denna behandling.
Varför valde jag denna typ av behandling? För att jag vet av alla andra som har gjort denna behandling att det hjälper och dom vill göra det igen. Musklerna/kroppen mår bättre och det ger resultat. Det driver ut slaggprodukter/vätska och mjukar upp musklerna på djupet. Mina benpass kommer bli bättre än någonsin!

Jag är redan blå och röd som ni ser på bilden. Får se hur mina ben ser ut och mår imorgon 😉

Likes

Comments